Uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Chriss, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    APRIL MAMA'S 2019 - uitgerekende data:

16 april

Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje
    Naomi26 - 29 jaar - 2e kindjes
    Suusxoxo - 23 jaar - 1e kindje
    Chriss- 33 jaar - 3de kindje (Mmm)

17 april

18 april

Neskio - 30 jaar - 2de kindje

19 april

20 april

Discodip - 28 jaar - 2de kindje
    Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje

21 april
    So blessed - 27 jaar - 3e kindje (♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️)

22 april

23 april
    MarjoP - 27 jaar - 3e kindje

24 april

25 april

26 april

27 april

28 april

29 april

30 april

totaal (7): dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (1)

Afsprakenlijst:

Augustus
    20 aug 09.20 Chriss- eerste echo gyn
    23 aug 08:00 Neskio - eerste echo
    29 aug 09.15 intake VK
    29 aug 19:00 so blessed - eerste echo

September
    3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo
    3 sept 10:00 so blessed - intake
    4 sept 14:25 Suusxoxo - eerste echo
    5 sept 14.30 Discodip - eerste echo & 17 sept 10.00 intak
    6 sept 11:45 Naomi26 - eerste echo+intake
    6 sept 17.40 Lizzy02 - eerste echo
    7 sept 18.15 Lizzy01 - intake
    7 sept 13.30 echo bij echobureau
    12 sept 19.45 termijnecho bij VK
    25 sept 16.00 MarjoP - intake en 1e echo (termijn echo)

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren). Vergeet niet het nummer bij totaal aan te passen als je jezelf toevoegt aan de lijst :)

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde voel nog niets. . Even terug gelezen maar vorige keren was het pas rond 6 a 7 weken dus ik gok dat ik over 2 weken iets heel anders tik! ;)

Wel lastig als je niets voelt hè?

MarjoP vindt dit leuk.
  3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Heftig meis! Ik zie het inderdaad als kindje dus dan 3de kindje maar dan moet je altijd iets uitleggen misschien dus snap wel als je 2de zegt. Al zei een vriendin van mij 2 bengeltjes en 1 engeltje. . Maar net wat goed voelt.
    Duim iig heel hard mee dat je dit kindje in je armen hebt over een 8 maanden!

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @Lizzy02 heel vervelend dat je nu al last hebt. Ik heb helaas 2x bekkeninstabiliteit gehad en had nog last voor ik dus weer zwanger werd. (Mensen vroegen zich daarom ook af waarom ik nog een kindje wilde...Ik had nog steeds pijn..tja dat is een gevoel...mijn hart wil zo graag dat ik dr pijn, en alle medische behandelingen om zwanger te worden, op de koop toe neem).
    Anyway ga alsjeblieft na een fysio...een goeie bekkenfysio. Dat helpt echt al enorm. Diegene kan je oefeningen laten zien en de do en donts vertellen!

Wat @soblessed zei is zeker waar. . alles op 2 voeten, 2 billen...niet tillen vanaf de zijkant. Met bukken netjes doen. .

5. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    @MarjoP ja dat is inderdaad wel erg lang en helemaal om te weten of het er 1 of twee zijn ;) misschien kan je bij een pret echo bureau eerder een echo laten maken ?

@Chriss haha ja over 2 weken praten we waarschijnlijk wel anders. Maar is inderdaad wel lastig daarom vanochtend nog maar even getest :)

Bijgevoegde bestanden:

Followyourdreams vindt dit leuk.
  6. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @Chriss en @Neskio altijd fijn zo’n mooie test!! :D

@MarjoP Hoe reageerden ze? Zagen ze het meteen?

Wij vertellen het vanmiddag met de waslijn.. spannend!!!! :rolleyes:

Neskio vindt dit leuk.
  7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Spannend!!! Veel plezier!!
    @MarjoP ik kan hier in de buurt een echo laten maken vanaf 7 weken! Weet niet waar je woont? Is in Leiderdorp en Noordwijk. .

Trouwens ik zou iedereen willen vragen , als je twijfelt, alsjeblieft ga plassen voor moeders voor moeders! Mede door al die mama's die dat doen en hebben gedaan heb ik nu 2 en straks 3 mooie kindjes! Zo enorm dankbaar daarvoor!!!

so blessed vindt dit leuk.
  8. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @Chriss Voor jou vast extra bijzonder om dan zelf ook met MvM mee te kunnen doen. Maandag komen ze, ik doe weer mee (3e keer), plassen moet ik toch en het idee dat ik daar mensen mee kan helpen is super!

9. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    @so blessed spannend veel plezier, ben benieuwd naar de reacties!

@Chriss ik ga me weer aanmelden!

10. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Ze hebben bij mij in het ziekenhuis helemaal niks verteld over moeders voor moeders.. moet je je daar zelf voor opgeven of ?

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja moet je jezelf voor opgeven ! Even googlen dan weet je wie je moet bellen er komt dan ook iemand een keer langs om het uit te leggen en te vertellen hoe het werkt! Kan tussen de 6de en 16de week van je zwangerschap :)

12. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Ahhh okee dan zal ik eens gaan googlen ! :)

13. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Twijfel over moeder voor
    Moeders , wacht eerst
    De echo af !

Hoe is het verder bij alle dames en de symptomen ..
    herkent iemand dat de pijn in borsten / tepels echt op en af gaat ? Zo kan ik nu pijn hebben en 5 min later weer
    Normaal voelen ..

14. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @Followyourdreams dat herken ik helemaal! Ene moment denk ik sodeju wat een flinke borsten en dan denk ik weer ohhhh het zijn ineens weer theezakjes :roflmao: Alles gaat op en af.

@suusxoxo Moeders voor Moeders is heel makkelijk, even gegevens doorgeven en dan word je gebeld voor een afspraak. Maandag komen ze hier :thumup:

Hier allemaal blije reacties, hele leuke middag gehad zo. Ze hadden het al wel verwacht maar toch ook weer niet nu. Blij dat ze het weten. Nu hopen dat alles goed blijft gaan :rolleyes: :)

Had net van tevoren nog een testje gedaan en de streep verscheen tegelijk met de controlestreep en werd uiteindelijk donkerder :thumup: Hoeft misschien niet altijd iets te betekenen maar het stelt me toch gerust :o:

15. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Woon in t midden/oosten dus einde wef haha. Ik/we moeten maar geduld hebben ben ik bang.. en hopen dat we niet bij ruim 10wk keihard teleurgesteld raken!

@so blessed mn moeder was verrast blij, mn vader had t nog niet zien aankomen haha. Dat is het ook een beetje, als dit kindje geboren wordt zijn onze jongens over 3 maand 3, maar omdat je een 2ling hebt kijkt men er toch een beetje anders tegenaan!

@Followyourdreams herken het (nog) niet, maar ben ook een klein weekje korter zwanger dan de meesten hier zie ik, komt misschien nog. Wel die steekjes in mn onder buik steeds!

Kreeg vandaag rillingen en zere spieren, ff gecheckt en had 38,1. Beetje zere keel ook. Hoe ik er aan kom, geen idee! Maar tijdens prille zwangerschap niet zo'n fijn idee. Maar lees dat t niks kwaad kan, gaan we dan maar vanuit!

16. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wat fijn! Leuk dat je het nieuws kan delen nu he! Oja die test, dat geeft dan wel een goed geruststellend gevoel he! Snap ik. Zag gister ook direct streepje verschijnen, helpt toch een gerust gevoel te krijgen he haha.

17. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @MarjoP Daar zullen mensen vast allemaal hun idee bij hebben, gaat om jullie! Fijn dat ze blij waren :D Hadden ze het ook meteen gezien aan de shirtjes? Hier liep mijn moeder straal voorbij het rompertje :roflmao: en de rest zag het wat sneller. Fijn :)

Hmmm hopelijk word je niet echt ziek verder. Lagere weerstand ook hè :( Laat ook op tijd een plasje controleren voor de zekerheid op blaasontsteking want zwangeren voelen dat niet altijd :oops:

MarjoP vindt dit leuk.
  18. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Super leuk al die aankondigingen ! Wij houden het nog even voor ons zelf , constant hier voor vroeg verteld maar liep steeds mis dus hopen nu onze familie straks te kunnen verassen met een mooie echo foto ! :)

Nog een vraag hè , de vorige zwangerschappen had ik vanaf mijn eerste positiefe test een onzeker gevoel , zo raar gevoel dat je diep van binnen voelt dat niet goed zit maar je aan de kant schuift omdat je het niet wil weten ..

Echter dit keer een heel ander gevoel ! Het voelt gewoon goed heel raar .. en juist omdat het zo anders en goed voelt ga ik mijzelf beschermen en zeg ik steeds , niet te vol van vertrouwen want wie weet krijgen we weer een enorme klap na de echo !

Tot nu toe zijn mijn symptomen gewoon het zelfde als de vorige keren , eigenlijk niks anders dus .. maar toch zegt mijn gevoel dat het goed zit !
    Het lijkt ook wel alsof ik op een roze wolk zit , ben zo rustig en relaxed zo anders dan de vorige keren ...
    Wel als ik even niks voel heb ik een angst momentje maar ik sla er niet in door en de vorige keren sloeg ik echt extreem door ..

Zou mijn gevoel echt goed zitten ? Herkennen meiden dit ?

De laatste zwangerschap heb ik overigens aangevoeld wanneer ons kleintje is gestopt met groeien .. op 6,3 weken had ik de ergste k*t dag van het hele jaar .. ik zij nog tegen mijn man ik weet het zeker het zit niet goed ..
    een week later de echo gehad , en Jahoor .. vruchtje kwam uit op 6,3 weken :( bizar vond ik het ! Dat ik het zo heb aangevoeld ..

Ik weet van mijzelf dat ik hoog gevoelig ben .. Maarja .. zou mijn goede gevoel Echt goed zijn ?

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik geloof er zeker wel in dat je dingen kunt aanvoelen helemaal als het gaat om een vruchtje IN jou.
    Ik hou mij ook zeker vast aan een positief gevoel maar hou ook in mn achterhoofd dat er externe dingen zijn, buiten mijn macht zeg maar, die er voor kunnen zorgen dat her toch niet goed gaat.
    Ik snap dat je jezelf probeert te behoeden voor een teleurstelling maar een beetje hoop is altijd fijn;)
    Maar ik heb een zwangerschapsboek gekocht en ondanks dat t goed voelt ga ik er pas in schrijven als ik t hartje heb gezien.

Leuk al die reacties met her vertellen! Ik nog 2 dagen wachten. . . T schiet op!

20. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    440
    63
    @Followyourdreams Ik geloof ook in je eigen gevoel! Ik heb nu ook het gevoel dat het goed zit maar houd in m’n achterhoofd ook dat er nog vanalles kan gebeuren. We gaan er wel vanuit dat het goed komt en proberen echt te genieten. En ja soms ineens die onzekerheid. Dat hou je toch wel ben ik bang :) Aftellen tot de echo!! En dan weer tot de volgende echo ;) etc etc

@Chriss Ik heb ook een 9 maanden invulboek. Ik schrijf de antwoorden even op losse blaadjes en als alles over een aantal weken echt goed is schrijf ik dat over in het boek. Heb al eens een boek weg mogen gooien na 8 weken en dat was verschrikkelijk :rolleyes: Dus nu doe ik het zo maar.. Wel heel leuk om bij te houden!
    Weet je ook al wanneer en hoe je het wil vertellen? Spannend al bijna de echo!!!! :)

Deel Deze Pagina