Uitgerekend 16 t/m 30 april 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Melon, 10 aug 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mejm

    Mejm Actief lid

    21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Klopt! Hele berg info gekregen haha. 9 sept de eerste echo.... Spannend!
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  2. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Onze zoon is net 1. Hij is van augustus 2018z

    Wat naar van de miskramen. Ik hoop zo dat je dat nu voor altijd bespaard mag blijven.
     
  3. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Oh dat is dan helemaal spannend! Ik mag om 17:00, man is pas om 16:30 thuis. Ik heb gedroomd dat het er 2 zijn en mijn man vindt 1 meer dan genoeg :roflmao:
     
    Mejm vindt dit leuk.
  4. Mejm

    Mejm Actief lid

    21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Oh zo laat... Vind dat altijd balen!!
    Haha ik hoop voor ons beiden maar 1tje dan :p
     
  5. Melon

    Melon Actief lid

    6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Bij mij weten mijn ouders het en 3 van mijn beste vriendinnen en een collega.
    Nog niet echt een idee wanneer we het de rest gaan vertellen.
    Misschien na de eerste echo maar bij de eerste keer zwanger is het na 2 goede echo's toch mis gegaan dus ben een beetje huiverig geworden.
    Aan de andere kant als het dan weer mis gaat zal ik dat waarschijnlijk ook weer delen.
    Maarja nog 3 weken om erover na te denken. :)
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  6. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Ja baal ik ook van, maar man wou geen vrij vragen. Dus ja, dan maar de hele dag in spanning zitten ;) ja 1tje zou wel fijn zijn haha!
     
    Mejm vindt dit leuk.
  7. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Dat hadden wij hier ook inderdaad, na goede e ho met kloppend hartje, toch mis gegaan.
    Dus voor ons voelt het toch het prettigst echt te wachten tot 12/13 weken, vooral voor onszelf.
    Er zijn ongetwijfeld enkele familieleden die we iets eerder op de hoogte zullen stellen, ik denk zelf dat we dat rond de 10 weken doen, dan hebben we een fanilieding, waar ik het enkelen wel zal vertellen (zusje, oma)
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  8. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Overigens kan vroeg vertellen ook het voordeel hebben dat mensen met je meeleven als het misgaat,.
    Maar ik. Vond het de vorige keer nogal zwaar, dat er maanden later mensen ineens nog vroegen of ik nou niet zwanger was, hoe dat zat..
     
  9. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Vandaag voelde ik me een stukje beter.. niet meer zo moe enzo. Voelde me weer beetje mezelf, maar ik vind dit ook eng. De afgelopen dagen voelde alles heel beurs en was ik zo doodmoe. Vandaag wel de symptomen die ik herken veel honger, ochtend misselijkheid etc. Maar omdat ik me beter voel ben ik bang dat dat t begin is van een miskraam. Is dit toch evt herkenbaar voor anderen of moet ik me wel zorgen maken? :confused::oops:
     
  10. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Behalve honger en veel moeten plassen, zijn al mijn kwaaltjes wat afgezwakt. Mijn borsten doen niet meer zo'n zeer en overdag ben ik niet meer zo moe, 's avonds gelukkig wel. Helpt ook niet mee dat ik afgelopen nacht flink pijnlijke krampen had, dan denk ik gelijk "dit is niet goed, het gaat mis", terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Hopelijk zitten we allemaal snel in het 2e trimester, dan heb je toch wat meer vertrouwen.
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  11. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Via forums lees ik wel meer dat het 1e trimester heel wispelturig is. Je weet nooit waar je aan toe ben. Geen bloed is goed zullen we maar zeggen. Maar elke avond ben ik toch weer zenuwachtig wat er de volgende ochtend gaat gebeuren. Met veel kwaaltjes ben ik gerustgestelder terwijl het wel erg pittig is haha. En vandaag voelde ik me stuk beter en dan is t ook weer niet goed lol. Beter idd zijn we snel door die eerste weken heen.
     
    mamavanJorn vindt dit leuk.
  12. lilly90

    lilly90 Actief lid

    11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    Heel herkenbaar! Ook ondanks dat het de 3e keer is merk ik inderdaad dat ik vooral onzeker wordt doordat ik (nog) vrij weinig kwaaltjes heb, ondanks dar m’n testen voor mijn gevoel wel meer knallen dan bij de oudste!

    De moeders voor moeders consulente is net langs gewenst, vanaf volgende week starten!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MissElla87 vindt dit leuk.
  13. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Denk toch dat die onzekerheid er dan altijd zal zijn. Al is het je 10e kindje.
    Hele mooie test. Na mijn vakantie wil ik mvm ook contacten, als t nog goed gaat. Lijkt me dan toch spannend zo'n test te doen. Straks is hij ineens licht of negatief hehe.
     
  14. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Hey Melon, zat jij ook niet in de groep van maart 2018? :) Je naam komt me bekend voor daarvan. Het lijkt erop dat ik me ook weer bij deze lijst kan aansluiten :)
     
    Leesteken, J90J en MissElla87 vinden dit leuk.
  15. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @MissElla87 precies, hoe meer kwaaltjes hoe beter voor de zorgen. Enige wat we kunnen doen is er vertrouwen in hebben, ookal is dat niet makkelijk.

    @lilly90 mooie test! En super dat je mee doet! Ik twijfel nog steeds of ik deze keer weer mee ga doen. Eerst maar eens een goede 1e echo, heb nog even bedenk tijd gelukkig.

    @Roosje-5 welkom en gefeliciteerd!
     
    MissElla87 en Roosje-5 vinden dit leuk.
  16. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik las alleen ook dat ook al heb je veel kwaaltjes het nog steeds dan al mis kan zijn.
    En tja 10% kans dat t mis kan gaan tegenover 90% kans dat t goed gaat.. vaak wordt er alleen aan die 10% gedacht. Maar 90% is super veel kans dat t gewoon goed gaat.
     
  17. Melon

    Melon Actief lid

    6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Oohhh wat leuk!!!!
    Ja klopt :roflmao:
    Gefeliciteerd!!
     
  18. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Aahh idd leuk! Jij ook gefeliciteerd!! Gaat het goed?
    Ik ben nog wel voorzichtig met me aanmelden hoor, vandaag positief getest nadat we 2 weken geleden onze 3e IUI poging hebben gehad... Nog wel heel pril dus! Maar ik hou jullie hier op de hoogte :)
     
  19. Melon

    Melon Actief lid

    6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Ik zie dat we toen allebei op 2 maart zijn bevallen @Roosje-5!
    Vind ik toch wel heel bijzonder om dan nu ook weer tegelijk zwanger te zijn. :)
    Spannend allemaal!
     
    Roosje-5 en MissElla87 vinden dit leuk.
  20. Roosje-5

    Roosje-5 Actief lid

    27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Oja, dat dacht ik me al te herinneren! Bijzonder hoor :) Wat was toen je uitgerekende datum? Van mij 4 maart. En nu ergens eind april, dus wel later dan jij ;)
     

Deel Deze Pagina