Lieve dames, Bij mij is het helaas mis Ik had al een paar keer heel sterk het gevoel van "het zit niet goed"... Vanmorgen een echo gehad (vk komt bij je thuis en werkt ook op zondag, ideaal) en daarop was te zien dat het met 7 weken gestopt is (zou nu 9 moeten zijn). Ik was wel even heel verdrietig, had me zo verheugd op een nieuw leventje bij ons! Aan de andere kant voel ik me zo dubbel, omdat ik nog een kleine baby heb, en zodra ik hem zie voel ik me zo verliefd en verdwijnt dat verdriet naar de achtergrond. Of het toeval is weet ik niet, maar ik begin nu steeds meer kramp te krijgen en verloor net ook al wat bloed.. ik hoop dat het mee gaat vallen, ik zie er wel tegenop wat er uit gaat komen Het stomme is dat mijn kwaaltjes juist toenamen. Ik hoefde wel minder vaak te plassen, maar was de afgelopen dagen (zelfs nu) veel misselijker en had ineens weer heel zere borsten. Het zegt gewoon allemaal niets! Ik wens jullie allemaal een heel mooie zwangerschap en kerngezonde kindjes <3
Wat verdrietig zonnetje, Heel veel sterkte toegewenst. Ik. Hoop dat jullie in de toekomst nog een kindje mogen verwelkomen. Als je wilt, kan ik voor jullie een sterretje op de lijst plaatsen...
♡♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 april ♡♡♡♡ 7 April ♡Leesteken - 27 jaar - 2e kindje ♡ 12 April ♡ Dagda - 32 jaar - 3e kindje - verrassing ♡ 16 April ♡♡ Vogeltje123 - 28 jaar - 2e en 3e kindje ♡ oktober91 - 27 jaar - 3e kindje - verrassing ♡ 17 April ♡ MamaVan3bengeltjes - 33 jaar - 4e kindje Sweety8 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 18 April Thea23 - 34 jaar - 5e kindje ♡ 19 April ♡ 20 April Mejm - 29 jaar - 2e kindje J90J - 29 jaar - 3e kindje - verrassing ♡ MissElla87 - 31 jaar - 1e kindje ♡ 21 April Bloem4 -29 jaar - 3e kindje ♡ 22 April Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ♡Lilly90 - 29 jaar - 3e kindje ♡ 23 April Patricia28 - 37 jaar - 3e kindje Meisjeeigewijsje - 25 jaar- 1e kindje loezzzje - 33 jaar - 2de kindje ♡ 24 April ♡Zolief - 32 jaar - 3e kindje ♡ 25 April ♡Nixter - 29 jaar - 2e kindje ♡ 26 April ♡ 27 April ♡ 28 April ♡♡ Marielle1985- 33 jaar - 2e en 3e kindje ♡ mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje ♡ 29 April ♡ Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje ♡ Roosje-5 - 33 jaar - 2e kindje ♡ 30 April Jolien91-27 jaar - 3e kindje Sterretjes ☆ Melon ☆ Zonnetje13 (0) jongen (0) meisje (3) verrassing (21) onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: September 30-9 - MamaVan3bengeltjes niptest 30-9 MissElla87 termijn echo vk 30-9 roosje-5 intake VK + termijnecho Oktober 1-10 - Sammetje83 - Termijnecho 7-10 - MamaVan3bengeltjes 12weken echo met nekplooimeting 7-10 - mamavanJorn termijn echo + intake 9-10 - MamaVan3bengeltjes bloedvaten echo 10-10 - Zolief 3e echo - Termijnecho 11-10 - Nixter - Termijnecho 14-10 - Leesteken - Controle + geslachtsbepaling 16-10 - loezzzje - termijnecho November 13-11 - Leesteken - 20 weken echo.
@Zonnetje13 heeeel veel sterkte aankomende tijd. Geniet daarnaast van je kleine want zoals je al zei het haalt de harde zwarte randen ervanaf. Hopelijk volgende keer een voldragen en mooie zwangerschap.
Dames, bij mij helaas ook niet goed Kindje is met ongeveer 8,5 week overleden, vlak na de echo met kloppend hartje Heel onwerkelijk dit!
Wat naar! Heel veel sterkte toegewenst! Kwam je er nu met de echo achter of begon je te vloeien? Hoever was je nu geweest eigenlijk? Heel veel sterkte voor nu en alle goeds voor de toekomst!
@Zonnetje13 wat een naar bericht heel veel sterkte toegewenst! Hopelijk komt het vanzelf maar kan me voorstellen dat je er tegen op zie! Was het nu bij jou ook dat je vorige echo minder ver aan gaf als dat je zelf dacht te zijn? Nogmaals veel sterkte en alle goeds voor de toekomst!
Dankjewel! We kwamen er net met de echo achter. Ik was bijna 10 weken. Heb ook wel steeds een onzeker gevoel gehad, omdat ik weinig symptomen had. Maar hoopte dat dat doemdenken was. Bij mijn dochter heb ik dat onzekere gevoel echter nooit gehad... Ik heb nu wel het gevoel dat ik er zo snel mogelijk van af wil, ik kan de onzekerheid van het afwachten niet aan. Dus ga maar een curettage plannen.
Jeetje roosje, Ook al zo verdrietig. Heel veel sterkte! Als je wilt kunnen we voor jou ook een sterretje op de lijst plaatsen.