Hier de update!!! Het grootste wat ze kon meten was 2.7 tot 2.8mm En officieel zou het pas over 3 dagen echt gemeten mogen worden, want nu is het nog net te vroeg. We zitten dus dik onder de 3.5mm wat ze als verhoogd risico zien, en de vorm van het hoofdje, neusbotje, geluid van het hartje was ook allemaal dik in orde we krijgen wel al na 16 weken de "20 weken echo check" omdat ze ons zo zorgeloos en stressloos mogelijk zwanger wil laten zijn. Wat zijn we zo blij en opgelucht !!!! Hier gaan we flink van genieten.
Wat fijn @MissElla87! Klinkt inderdaad als een mooie nekplooi. Wat vervelend zeg dat ze ongevraagd de nekplooi hadden bekeken en jullie vervolgens zo in spanning laten zitten!
Jup!!! En toen we haar belde wist ze in eerste instantie niet eens meer wie we waren. Beetje jammer. Maar goed, wij zijn blij.
@MissElla87 oh wat een goed nieuws zeg! Super fijn! Hopelijk kan je het weer een beetje loslaten nu! En wat een lekkere opmerking van je vk dat ze eerst geen eens weet wie jullie zijn; eerst paniek zaaien en dan opeens onwetend zijn. Maar gelukkig hebben jullie nu wel goed nieuws!!
Wat een ontzettend vervelend nieuws @Zonnetje13 & @Roosje-5 Ik weet niet of jullie dit nog lezen maar heel veel sterkte met dit verlies en het verwerken ervan. @MissElla87 wat een opluchting moet dat zijn! super fijn. @Sammetje83 wat fijn dat alles goed was. lekker genieten Wat gaat de tijd toch langzaam, vinden jullie dat ook? 16 oktober pas weer een echo, ik word ook zo onzeker van die verdrietige berichtjes hier Vandaag wel weer een afspraak gehad bij de vk en ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog. Dit had ik al wel verwacht vanwege de complicaties bij mijn eerste zwangerschap/bevalling. Ze belt me deze week op wanneer ik terecht kan bij de gynaecoloog en dan ga ik direct kijken of ik die echo dan ook direct bij hun kan krijgen. Gynaecoloog zal dan ook de ascal bespreken, het was toch wel aan te raden dat ik dat ga slikken.
Zit je bij een grote praktijk dan? Ik ben hier altijd verbaasd dat als ik bel, ze dan direct precies weten wie ik ben.
Ik vind de tijd eerlijk gezegd best snel gaan.. Overigens ben ik echt zeer te spreken over hoe de gynaecoloog je onderzoekt. Ze hebben duidelijk veel meer ervaring en hun apparatuur is ook echt zoveel beter. Ons gaf het echt heel veel rust dat er professioneler naar ons hummeltje gekeken wordt.
Hij is redelijk groot denk ik.. Ja dit was een beetje raar allemaal. Maar ik denk echt dat het aan haar ligt.
Ja we waren zo mega opgelucht en hyper.. daarna gelijk wel met de rest van de familie enzo gedeeld. Nu Kunnen We idd weer verder met genieten. Jammer van die 2 dagen maar tis wat t is.
Bij mijn vorige zwangerschap liep ik pas vanaf 34 weken bij de gynaecoloog dus heel veel ben ik er nog niet geweest. Maar ik ben er ook geruster op dat ik daar nu heen mag. Heb het idee dat je toch beter in de gaten gehouden wordt dan. Het was uitgesloten dat ik thuis kan bevallen maar ik zei; oh dat is ook echt niet de bedoeling hoor met mijn vorige bevalling in mijn achterhoofd is dat wel het laatste wat ik wol haha
Zoveel mensen zoveel wensen gelukkig. Ik vind de begeleiding bij de gynaecoloog en klinisch verloskundige niets, ook een ziekenhuis bevalling zou ik liever niet weer doen. Ik ben dus superblij dat dat nu allemaal niet hoeft.... (als er niets raars gebeurd natuurlijk) Ik ben blij dat jullie er wel blij mee zijn maar voor mij niet meer, tenzij er een hele hele goede reden voor is..
@MissElla87 wat een goed nieuws! Lekker genieten nu. @loezzzje ja de tijd mag van mij ook wel wat sneller gaan, het 1e trimester is altijd zo slopend qua onzekerheid. Wat echo's betreft mag ik absoluut niet klagen, heb de afgelopen maand er elke week één gehad. Hopelijk is het voor jou snel de 16e!
Hier precies zo. 2x medisch bevallen en de laatste 5 weken van de vorige zwangerschap was ik ook medisch. Geef mij maar gewoon mijn oude vertrouwde vk's en het liefst nu ook een thuisbevalling. Al ga ik er wel vanuit dat dit ook weer medisch eindigt, dan kan het alleen maar mee vallen
Hier vandaag gesprek over combinatie test gehad, stond binnen 5 min weer buiten aangezien tja heb er al 4 verhaaltje al keer of 6 a7 gehoord. Gelukkig krijg ik extra echo voor de combinatie echo omdat het al vaker met termijn van 12 weken fout is gegaan en gezien bij combi test. Dus nu dinsdag 10 voor 12 een normale echo... En dan woensdag de medische om 12 uur.. Fingers crossed. Vandaag effe USB stick nagekeken en zat 1 echo bij waar je tussenschot mega goed zag en 1 prachtig kindje ♥️ Vandaag alweer 11+5
Pfoe ik schrok wel even van dat bericht van jumbo over die vleeswaren. Ik heb de hele week al grillworst op mijn brood en die stond op de lijst. Nou heb ik even gekeken en die is van AH dus hopelijk niks aan de hand. Ik koop even geen vleeswaren bij de jumbo
Ik schrok er wel van, gelukkig eet ik geen vlees. Maar wij doen wel onze boodschappen bij de jumbo. Man eet wel vleeswaren van de jumbo, en onze zoon heel af en toe... Op
Ik heb ook vleeswaren van de Jumbo gegeten maar gelukkig stonden mijn vleeswaren precies niet op de lijst.... Zijn jullie trouwens ook zo'n wandelende emotionele bom!? Echt, je hoeft maar naar me te wijzen en de tranen stromen