Jeetje, dat hebben we hier ook niet. Ik weet wel dat het kdv van m'n zoontje momenteel aardig vol zit maar broertjes en zusjes hebben gelukkig altijd voorrang. Basisschool hoeft ook nog niet zo vroeg. Zo rond de 2,5 moet je er wel over na gaan denken. Lijkt me erg lastig als je al met een jaar moet kiezen want ja, wat past er bij je kind? Dat weet je dan nog niet..
Wat heftig voor vogeltje, jeetje zeg, ik. Moet er niet aan denken, word er stil van. Kdv is bij ons niet nodig. Ik ben afgekeurd, dus ben gewoon thuis. Peuterspeelzaal moet je hier inschrijven met ongeveer een jaar/14 maanden. School heb ik al naar gekeken, maar nog nergens gezien dat er lange wachtlijsten zijn, gelukkig.
Hier moet ik de oudste van 21 maand nog inschrijven bij de peuterspeelzaal, geen idee of ik op tijd ben of niet. Heb ook nog geen keuze gemaakt, wil volgende week even rond bellen voor een rondleiding. Ik heb ook een voor liggende placenta, bij elk kindje gehad en ik voel de kleine sinds een paar dagen meerdere keren per dag. Ben nu 16+3 dus het hoeft niet persé te betekenen dat het langer gaat duren met een voor liggende placenta. Hopelijk voelt iedereen snel de kleintjes! Hier loopt het allemaal even niet zo lekker. Zit niet lekker in m'n vel en extreem vermoeid. Heb iedere nacht nachtmerries, dus er wordt weinig geslapen. Volgende maand starten met emdr, hopelijk gaat dat helpen. Over 3 weken de 20 weken echo/guo, zie er al wel tegenop, maar kijk er ook naar uit om de kleine weer te zien en dan weten we hopelijk ook of we weer een zoontje (dat gevoel hebben mijn man en ik wel) of een dochtertje krijgen! Daar kijk ik wel heel erg naar uit. Zijn er hier al een paar met flinke nesteldrang? Ik MOET deze week de babykamer klaar hebben, helaas denkt mijn man daar anders over
Babykamer hoeft nu nog niet meteen af bij mij. Wel wil ik alles zo proper mogelijk hebben. Elk rommeltje dat in mijn weg ligt zal ik opruimen. paar dagen geleden was ik om 20u nog ‘vlug’ het speelgoed van de meiden aan et sorteren en opruimen enzo.... Huis is wel altijd lekker opgeruimd zo
Hier nog geen last van nesteldrang. Ik weet nog dat ik daar bij m'n zoontje last van kreeg toen ik eenmaal met verlof was. Heb toen dingen schoon staan maken die ik normaal dus echt niet schoonmaak! Ik hoop dat ik me tijdens deze zwangerschap wat meer kan beheersen want heb mezelf toen echt in de weg gezeten.
Wat heftig voor vogeltje123! Was de echo niet goed die ze kreeg? Was er iets met de kinderen? Vreselijk. Ook voor jou heel naar, omdat je zelf ook een tweeling verwacht.
♡♡♡♡ Uitgerekend 16 t/m 30 april ♡♡♡♡ 7 April ♡ Leesteken - 28 jaar - 2e kindje ♡ jongen ♡ 12 April ♡ Dagda - 32 jaar - 3e kindje - verrassing ♡ 16 April ♡ oktober91 - 28 jaar - 3e kindje - verrassing ♡ 17 April Sweety8 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 18 April ♡ Thea23 - 34 jaar - 5e kindje ♡ jongen ♡ MamaVan3bengeltjes - 33 jaar - 4e kindje ♡ jongen ♡ 19 April ♡ 20 April Mejm - 29 jaar - 2e kindje J90J - 29 jaar - 3e kindje - verrassing ♡ Lilly90 - 29 jaar - 3e kindje ♡ 21 April Bloem4 -29 jaar - 3e kindje ♡ MissElla87 - 31 jaar - 1e kindje ♡ meisje ♡ 22 April Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 23 April Patricia28 - 37 jaar - 3e kindje Meisjeeigewijsje - 25 jaar- 1e kindje loezzzje - 33 jaar - 2 de kindje ♡ Zolief - 32 jaar - 3e kindje ♡ 24 April ♡ 25 April ♡ Nixter - 29 jaar - 2e kindje ♡ Sammetje83 - 36 jaar - 2e kindje ♡ mamavanJorn - 30 jaar - 3e kindje ♡ 26 April ♡ 27 April ♡ 28 April ♡♡ Marielle1985- 33 jaar - 2e en 3e kindje ♡ 29 April ♡ 30 April Jolien91-27 jaar - 3e kindje Sterretjes ☆ Melon ☆ Zonnetje13 ☆ Roosje-5 ☆☆ Vogeltje123 (3) jongen (1) meisje (3) verrassing (21) onbekend °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Afspraken: November 13-11 - Leesteken - 20 weken echo 19-11 - MamaVan3bengeltjes - 18 weken controle (+ echo?) 26-11 - Dagda - 20 weken echo 27-11 - Dagda - vk controle 27-11 - Lilly 90 - controle + 20 weken echo 28-11 - Zolief - 20 weken echo December 2-12 - MissElla87 - 20 weken echo gyn 2-12 - Sammetje83 - eerste cp bijeenkomst 2-12 - oktober91 GUO/ 20 weken echo gyn 3-12 - thea. 20 weken echo 4-12 - Nixter - 20 weken echo 5-12 - mamavanJorn - GUO/20 weken echo 5-12 - Sammetje83 - 20-wekenecho 19-12 - MamaVan3bengeltjes - 22weken uitgebreide echo met controle
Ik voel toch wel soms kriebeltjes of dingen die ik niet kan plaatsen en die link ik wel aan bewegingen van ons kindje. Maar tis heel af en toe en nog zo lichtjes dat ik het ook weer niet met 100% zekerheid durf te zeggen.
Wat erg voor Vogeltje.... Krijg het er koud van... Nesteldrang is hier nog totaal niet aanwezig... Helemaal niks hahah!
Oh echt .. super grappig. Naja ik werk op goeie dagen dus heb er op zich geen last van, die wachtlijsten.