Uitgerekend 16 t/m 30 april 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Melon, 10 aug 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Echt super vervelend voor je :( los van t feit dat je je zo beroerd voelt.. ook nog zoveel onzekerheden die niet erg plezierig klinken!!!! Ik ga heel hard voor je hopen en duimen dat je samen met je man kan bevallen!!!
     
    oktober91 vindt dit leuk.
  2. Lisani

    Lisani Lid

    10 apr 2019
    38
    61
    18
    Vrouw
    @Zolief heftiggg! Beterschap!

    Voor jou ook beterschap gewenst @oktober91 .

    Ik had vandaag een afspraak bij het ziekenhuis en ze had het over een grote baby. Ze willen 6 april even alles kritisch bekijken en denk dat ze me dan willen inleiden. Ik wil dit liever niet gezien mijn vorige ervaringen met inleiden .

    Iemand hier ervaring mee heel toevallig?
     
  3. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    Wat voor ervaring heb je dan met inleiden? Als jij het niet wil, kun je dat aangeven? Ik begin daar ook niet meer aan en heb dat kenbaar gemaakt.
     
  4. Lisani

    Lisani Lid

    10 apr 2019
    38
    61
    18
    Vrouw
    Mijn lichaam was er gewoon echt nog niet klaar voor. Bevallingen duurden erg lang. Natuurlijk ook de 'normale' bevallingen zijn pijnlijk maar die weeenstorm van inleiden is echt heftig. Ik kon die verpleegster wel schieten toen ze dat apparaat steeds harder kwam zetten terwijl het al zo heftig was haha.

    Ik wil gewoon graag een keer een natuurlijke bevalling meemaken. Heb dat ook aangegeven dit keer maar ze maken me toch wel een beetje bang zo haha.

    Wat is jou ervaring met inleiden?
     
  5. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    Ik ben ingeleid toen ik bij 42 weken was, want de kleine kwam niet. Het duurde allemaal heel lang en ik had al na een paar uur een weeën storm. Uiteindelijk tot 8 cm gekomen en toen werd het een keizersnede. Ik heb nu dus aangegeven dat ik niet meer ingeleid wil worden. Ik geloof er niet meer in dat het bij mij tot een bevalling komt :roflmao:
     
  6. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Spannend allemaal!
    Mijn tweeling wordt echt gehaald met 37 weken en vrees dat dit ook een inleiding gaat worden. Krijg met 37wk een ballonnetje als er nog geen ontsluiting is en de dag erna willen ze dan vliezen breken.
    Ergens hoop ik dat ze een paar dagen ervoor natuurlijk uit zichzelf willen komen.
    Mijn zoontje was natuurlijke bevalling die uiteindelijk 16uur heeft geduurd. Wat vrij gemiddeld schijnt te zijn bij een eersteo_O
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  7. Zolief

    Zolief Fanatiek lid

    2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Mijn man en kinderen hebben niet echt klachten. Man is had 2 dagen een beetje een loopneus. Verder niets.

    Ondertussen heb ik gisteren de longarts gesproken omdat de benauwdheid alleen maar toeneemt. Heb er nu ook meerdere aanvallen bij op een dag.
    Hij heeft me prednison voorgeschreven. Ik slik dat nu twee dagen en merk wel dat er nu net iets begint te werken. Ik voel me ontzettend moe en misselijk en raar en ziek. Vandaag helaas nog wel aanvallen gehad. Dus morgen hoop ik dat het echt beter gaat aanslaan. Anders moet ik weer terugbellen.
    Het probleem is dat bijwerking hoge bloeddruk is. Ik moet hem nu twee keer per dag meten, omdat ik kans heb dat die opeens heel hoog is. Bij beide eerdere bevallingen ook mede een reden geweest van inleiden.
    vanmorgen was hij nog netjes 120/78. nu vanavond 135/89..
    Ik ben nu zo bang dat ik straks naar het ziekenhuis moet om daar te wachten tot ze kunnen inleiden. :( Ik ben nog helemaal niet klaar voor bevallingen. Heb nog geen vluchttas, de naam is nog steeds niet rond, nog geen eerste kleertjes gekocht, moet nog dingen naaien voor de kamer. Dus ik kan dit nu echt niet hebben. Ik baal zo ontzettend dat ik nu al 2,5 week ziek en moe ben. En dan ook nog constant de kids thuis, een man die super druk is met zijn werk ( voor corona). Dus ik kom ook weinig aan rust toe.

    De longarts dacht dat het nu nog een op hol geslagen astma reactie was op de corona. Als ik twee weken verder ben dan mijn koortsaanval kan ik er helemaal vanuit gaan dat ik niemand meer aansteek, nog een paar dagen dus.

    Maandag komt de vk hier controleren met mondkapje en bril op. Daarna hoeft dat dan waarschijnlijk niet meer.

    Hoe is het bij jullie? Mensen ook ervaring met hoge bloeddruk al zo vroeg? of het gebruik van prednison?
     
  8. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    He wat vervelend allemaal. Ik hoop dat je snel opknapt en dat je bloeddruk weer wat gaat zakken zodat je nog even tijd hebt om klaar te zijn voor de bevalling..
     
  9. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Knuffel Zolief.
    Hopelijk mag de kleine nog een tijdje blijven zitten en voel jij je snel beter. Xx
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  10. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    @Zolief hoop dat je snel opknapt zodat je ook goed je bevalling in kan gaan.

    Ik ben gisteren mijn slijmprop verloren. Zegt niets, maar toch wel idee dat er dan wat gebeurt in mijn lichaam.
    Als het goed is heb ik ze over 2 weken in mijn armen, maar volgende week vind ik ook prima. Ik ben aardig op. Veel buikpijn door darmen die niet willen werken en zo slecht slapen.....Hebben jullie ook zo last van je liezen met ingedaalde baby? Ok heb dat vooral in de avond.

    Hoop snel op weer meer babynieuws!
     
    Sammetje83 en MissElla87 vinden dit leuk.
  11. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    @Zolief :( wat super vervelend en naar wat je allemaal onder de leden heb en dan daarnaast nog hoogzwanger, kids om je heen en een drukke man. En nog dingen die je wil doen.... heb t erg met je te doen!♡ Ik hoop van harte dat je snel hersteld en je beter gaat voelen.

    Hier bijna 37 weken dus ze mag officieel thuis komen.. alle puntjes worden hier op de i gezet dus heel gek dat we er gewoon klaar voor zijn!!! Vind t uiteraard allemaal wel spannend, ene dag meer dan de andere dag. Maar heb ook 0 referentiekader.. dus we gaan t wel zien. Maar dat t zwanger zijn nu langzaam aan zijn einde is en we straks een kleintje in ons gezin mogen verwelkomen.. kan er nog moeilijk bij. Vooral in deze tijden waarin we ineens zo op een eiland leven.. hele gekke tijden.
     
  12. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Soms een steek, niet zozeer me lies maar aan de binnenkant van mijn been bovenin zeg maar.. misschien geldt dat ook nog als lies. En soms steekjes in me vagina als ze daar beneden aan t bewegen is. Lopen wordt al bijna onmogelijk hehe.
     
    Marielle1985 vindt dit leuk.
  13. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    Hier geen ingedaalde baby. M'n zoontje is destijds ook nooit ingedaald dus ik heb geen idee hoe dat voelt... :roflmao:
     
  14. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik voelde het indalen niet eens.. en voelde pas de gekke klachten bewust toen ze zei dat ze ingedaald was.
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  15. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    Dat scheelt, fijn dat je er niks van voelde!
     
  16. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    @Zolief pff wat heftig joh! Ik hoop echt voor je dat je weer op knap voor de bevalling begint en je nog wat energie heb om je klaar te maken voor de komst van jullie kleine! Sterkte!

    @Marielle1985 ik wil je hoop niet weg nemen maar bij de tweede verloor ik ook de slijmprop met 36wk en toch met 40wk nog helemaal geen verweking of iets.. maar hopelijk gaat het bij jou toch binnenkort beginnen bij een tweeling is toch anders als een eenling.

    Hier is de baby ook al ingedaald maar ligt nog niet vast. Merk verder ook weinig verschil hoor met voor of na in dalen, lopen was toch al belabberd;) hier nog steeds niet fit vanwege de holte ontsteking en t slechte slapen mede daardoor. Ik vind t best pittig eerlijk gezegd met het thuis onderwijs erbij enz. Maar ach nog eventjes volhouden met zn allen;)
     
  17. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Snap dat t idd pittig is!!! Maar wat je zegt.. we praten nu nog over een paar weken.. ;)
     
  18. Zolief

    Zolief Fanatiek lid

    2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Zo nou, sinds vandaag gaat het eindelijk weer beter. De aanvallen zijn zo goed als weg, prednison is eindelijk aangeslagen.
    De verloskundige kwam een check doen thuis, in pak... heel gek! Ze vond het zelf ook heel raar. Ik was de eerste waarbij ze zich moesten inpakken. Kwam ze als marsman aan vanuit de straat. :rolleyes: Maar ik vind het geheel terecht! Ze moeten echt voorzichtig zijn.

    Gelukkig was mijn bloeddruk bij haar meting wel goed. pfff.. ik zag hem namelijk alleen maar oplopen met de elektronische meting. Maar die blijkt altijd wat hoger geijkt te zijn.
    Baby deed het ook goed gelukkig.

    Hoe gaat het met jullie? Het wordt nu wel spannend nu het dichterbij komt. Zijn jullie er al klaar voor?
     
    Marielle1985, MissElla87 en Dagda vinden dit leuk.
  19. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Wat goed nieuws!!! :)
    Ben er qua spullen enzo wel klaar voor, maar mentaal nooit denk ik haha. Dus hopelijk overkomt het mij gewoon en hoef ik niet ingeleid te worden.
     
    Zolief vindt dit leuk.
  20. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    943
    613
    93
    Vrouw
    Zijn de vluchtkoffers al klaar? Ik wilde dat van het weekend gaan doen maar ben er niet aan toegekomen... Is echt zo'n dingetje om te vergeten.
     
    Zolief vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina