Uitgerekend 16 t/m 30 april 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Melon, 10 aug 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle1985

    Marielle1985 Bekend lid

    20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ja ik heb hem klaar staan. Heb hem sowieso volgende week al nodig. Laat maar komen, ik ben er klaar voor.

    Liever wel vanaf 2 april..... Ik heb het niet zo op 1 aprilo_O
     
    MissElla87 en Sammetje83 vinden dit leuk.
  2. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Ja staat al 3 weken klaar haha. En ook een koffer voor de kinderen. Zo kan iedere snel zijn weg gaan mocht het nodig zijn. Hopelijk niet en beval ik lekker thuis in de nacht ofzo als kinderen slapen.
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  3. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Hier staat hij nog niet klaar :(
    Ik hoop van harte dat ik gewoon thuis kan en mag bevallen, dus merk ook dat ik het lastig vind wat ik nou precies in moet pakken ofzo.
    Maar goed, het staat wel op het lijstje, voor deze week.
    Eigenlijk wilde ik het inderdaad afgelopen weekend doen, maar toen zijn we met andere baby gerelateerde dingen bezig geweest.
    We liepen echt heel goed op schema, en nu ineens lopen we wat achter.
    De cosleeper en de box moeten nog in elkaar gezet worden.
    Gelukkig liggen voor de rest alle kleertjes klaar, en de commode met inhoud staat ook klaar...
    Dus komend weekend maar even goed aan de slag...
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  4. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Dan zijn jullie al een stuk verder dan wij! Hier moet nog van alles klaar gezet worden. Alleen de kleertjes zijn afgelopen weekend gewassen...
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  5. jolien91

    jolien91 Actief lid

    10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Hier is enkel nog de koffer die moet klaar gezet worden. Rest is klaar.

    alleen zitten wij hier thuis er nu onderdoor aangezien onze twee dochters énorm tegendraads doen, niet luisteren, gewoon alles tegenovergestelde doen dan wat wij vragen. Deze avond bijvoorbeeld 2,5 uur bezig heweest om jongste dochter in slaap te krijgen. Dit is al een goeie 2-3 weken aan de gang pfff. Ik hoop dat het betert eens de baby er is.

    Zou het misschien kunnen dat de bevalling voelen aankomen? We zijn gewoon op en weten niet wat we nog kunnen doe .

    en met did dikke buik is spelen samen met mama toch wel een hele opgave haha
     
  6. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Komt het niet gewoon omdat jullie nu weinig kunnen doen buitenhuis door het hele corona gebeuren? Ik merk dat hier namelijk ook bij ons zoontje. Normaal gaat hij twee dagen in de week naar de opvang, we zwemmen 1x per week, we gaan 2x per week naar de winkels. Kortom best wat afwisseling. Nu is het alleen maar in en rond huis...
     
    jolien91 vindt dit leuk.
  7. jolien91

    jolien91 Actief lid

    10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Zou inderdaad ook wel goed mogelijk zijn! We proberen ze nochtans goed bezig te houden maar het gebrek aan spelen met leeftijdgenootjes zal er ook wel mee te maken hebben
     
  8. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Hier wordt de tas langzaam gevuld.. Maar ga er vanuit dat t thuis gaat gebeuren dus t voelt beetje raar om zon tas in te pakken. Maja anderzijds stel dat t medisch wordt is die tas iig soort van klaar. Oplader enzo en toiletartikelen kan nog niet. De verveling slaat wel een beetje toe nu.. en van een andere groep waar ik in zit zijn er 2 een week eerder dan mij uitgerekend en 1 is gister bevallen en de ander zit nu in de weeën. Ik ben dus daar volgende op t lijstje hehe. Gek en spannend.. Maar voel zelf lichamelijk nog niks geks. Geen harde buiken (in zoverre ik weet) want heb echt geen flauw idee hoe dat voelt. En zij doet haar ding en ik de mijne. Tis ook nog redelijk vroeg natuurlijk 37 weken.. dus ga er vanuit dat ik nog een paar weken aanrommel.
    Succes ladies!!! Lijkt me best vervelend die kindjes die zich nu ook enorm gaan vervelen en hoogzwanger zijn. Geen fijne beval tijd.
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  9. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Blijft toch spannend allemaal... Hier wel veel harde buiken maar ja ik heb ook niet echt rust. Vanochtend weer controle gehad en de kleine is niet ingedaald. Ik krijg flashbacks van hoe het met mijn zoontje ging. Kan een baby bij mij wel indalen? Hebben we er wel goed aan gedaan om een relatief late keizersnede in te laten plannen? Want als de weeën wel starten maar er sowieso niet uit kan komen, wordt het weer een ongeplande keizersnede en dat wilde ik nou juist niet deze keer.... :(
     
  10. jolien91

    jolien91 Actief lid

    10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    Hier ook enorm veel harde buiken.
    Sochtends en savonds vooral. En die pijn stralen dan uit naar mijn poep, voorweeen veronderstel ik. Gisterochtend deed het so pijn dat ik plots onbewust aan het puffen ging :p zolang de harde buiken en de pijn aan de poep niet regelmatig worden is het nog niet zover :roflmao:
    Met jongste dochter op week 39 bevallen, ik heb wel meer en meer het gevoel dat ik deze keer de 39 ni haal maar het 38 zal worden . Weet ni hoe het komt maar is een gevoel dat ik heb :D
     
  11. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Hier al een tijdje harde buiken en indalingsweeen gehad.
    Ik dacht van de week dat ik voorweeën had, maar achteraf waren het mijn darmen.
    M. kwam met ruim 41 weken
    Hoewel ze meestal zeggen dat een tweede langer blijft zitten, heb ik dat gevoel dat deze echt wel eerder komt.
    Ik hoop er stiekem ook wel een beetje op, deze zwangerschap valt zoveel zwaarder dan die van M. Tot ruim 41 weken duurt echt heel lang nog, dus ik hoop stiekem dat deze baby lekker met 38 of 39 weken komt :) haha.
     
  12. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik voel wel soms dat me buik ongemakkelijk voelt en dan beweegt die kleine en lijkt alles beetje samen te trekken ofzo. Maar ja is dat dan een harde buik? Mijn buik voelt nl altijd wat hard omdat ze overal zit.. naja ik ga t wel merken hehe.
     
  13. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Ik heb met mijn zoontje ook nooit een harde buik gehad. Ik voel het opkomen. Vanaf de onderkant van de buik trekt het als het ware naar boven. Het doet geen pijn maar ik voel wel een soort misselijkheid erbij. Als je twijfelt, zal het geen harde buik zijn.
     
  14. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Dan zal t idd niet zo zijn..
     
  15. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik snap dat je je hier zorgen over maak. Mijn oudste is ook met de keizersnede geboren en maakte me bij de tweede ook veel zorgen of het wel ging passen en lukken e.d. dat is gelukkig goed gegaan. Lijkt mij juist een slimme keuze een wat latere keizersnede te plannen zo geef je het kindje voldoende tijd om zelf te komen zodat je later niet gaat denken, wat als we toch iets langer gewachten hadden was het dan nog vanzelf gekomen en hoe was de bevalling dan gegaan? Ik hoop voor je dat het spontaan begint en je de bevalling krijgt zoals je hoopt!
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  16. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Ik zit momenteel in het ziekenhuis voor ctg. Voel de baby vanaf woensdag al duidelijk anders/minder. Heel erg getwijfeld of ik zou bellen (drempel is nu toch hoger merk ik) maar vannacht was het echt te rustig voor mn idee. Dus toch maar gebeld. Zul je altijd zien zit je in de wachtkamer voel je het ineens wel duidelijk maar ja gelukkig maar. Ctg is wel wat vlak tot nu toe dus ben benieuwd. Bloeddruk was helaas ook gestegen en ik had een spoortje eiwit in urine dus ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen straks. Heb bij de oudste PE gehad en tweede ook hoge bloeddruk dus wel bekend bij mij maar het is toch weer spannend..
     
  17. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Oh wat vervelend! Hoe is het verder gegaan in het ziekenhuis?
     
  18. oktober91

    oktober91 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Gelukkig uiteindelijk wel een actief hartfilmpje en ik voelde het toen ook weer goed. Echo was ook goed. Bloeddruk was later weer wat gezakken en eiwit was nog binnen de norm dus gewoon weer lekker naar huis gelukkig. Hopelijk voortekenen voor een naderende bevalling al merk ik door al dat wereld gebeuren dat ik in mijn hoofd vooral daar mee bezig ben en niet echt 'toe' ben om te bevallen herkennen jullie dat?
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  19. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Wat fijn dat je weer naar huis mocht.
    Hier vandaag ontzettende nesteldrang gehad, en heb, in m'n eentje (man werkt) alle laatste dingetjes gedaan.
    Ik ben er wel echt klaar voor, kom maar op.
    Maar bereid me er ook op. Voor dat het misschien nog wel 5 weken duurt.
    Ik vind het hele corono gedoe wel heftig en moeilijk hoor, vanmiddag ook weer bij het boodschappen doen, maar ik probeer juist daardoor meer te focussen op de zwangerschap nu... Beetje moeilijk. Om. Uit te leggen.
     
    Sammetje83 en Zolief vinden dit leuk.
  20. Zolief

    Zolief Fanatiek lid

    2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik ga die morgen gelijk is inpakken. Vorig weekend alleen een koffer gepakt een een lijstje opgezocht. Ik wil nog niet aan bevallen denken, denk ik.
     

Deel Deze Pagina