Ik heb geen keus oudste met keizersnede tweede met aangeboren afwijking. Zou het ook niet durven thuis. Maar als je de keus heb dan kan me voorstellen dat je nu liever thuis ga bevallen. Waar ga jij bevallen? Is het je eerste of volgende kindje?
Ik zit hem nu wel een beetje te knijpen hier . Ben ineens erg bang dat ik de pijn niet aankan enzo en dan zit ik thuis.. en dan? Zucht!!! Als ik naar t ziekenhuis moet dan vind ik dat prima want dan heeft t goede redenen.
Heb je een cursus gedaan? Hoe je beter om kunt gaan met de pijn? Ik heb mijn vorige bevalling helemaal niet als pijnlijk ervaren, maar goed, daarin is iedereen anders. Je kunt trouwens ten alle tijden nog beslissen om. Naar het ziekenhuis te gaan. (hoewel, als je echt al heel ver bent,, is 't niet zo praktisch... maar dan hoef je ook niet zo lang meer)
Ja ik heb een cursus gedaan en puf technieken enzo gekregen.. Maja wat als ik ga hyperventileren of in paniek raak. Ik weet t t zijn allemaal wat als vragen waar nog niemand antwoord op heeft want niks staat vast.. maar veel mensen kunnen niet zonder pijnbestrijding enzo en dan denk ik oef.. ik zit thuis te zitten en moet t op eigen kracht doen.. Ik hoop echt dat dat lukt!!! Wel fijn dat jij het als niet pijnlijk heb ervaren
Hier ook geen keus. Maar ik loop nu natuurlijk al in het ziekenhuis en ik krijg niet de indruk dat het allemaal anders zal zijn dan normaal. Dus daar maak ik me inmiddels niet meer zo druk om gelukkig.
Gisteren zijn onze twee zoons geboren. 1 dag voordat ik ingeleid zou worden. Om 11:00 hele lichte weeën om 12:00 in ziekenhuis. 15:30 vliezen gebroken en om 18:36 is H.ugo geboren. Daarna werd het hectisch. Onze andere zoon lag dwars en draaide niet helemaal goed nadat zijn broertje eruit was. Gynaecoloog proberen te draaien, maar lukte niet armpje lag voor zijn hoofd. Met spoed naar o.k daar gingen ze nog een keer proberen te draaien en anders keizersnede. Gelukkig is het gelukt om het armpje weg te duwen en met klein beetje hulp is N.oud om 19:15 met vacuümpomp geboren. Moest echt even bijkomen, maar zit nu boven op een blauwe wolk.
Oh @Marielle1985 dat is zeker nog even spannend geweest, maar wat fijn dat het allemaal goed is gekomen Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 kleine jongens. Geniet ervan!
@Marielle1985 proficiat met de geboorte van je 2 jongetjes zo te lezen was het inderdaad wel een spannende bevalling! Geniet er maar van nu!
@Marielle1985 ik had op Facebook al gereageerd maar nogmaals gefeliciteerd nu hopelijk lekker genieten!
Gefeliciteerd! Fijn dat ze toch uit zichzelf gekomen zijn. Bijzonder hoor dat het je gelukt is om de zwangerschap uit te dragen en op de natuurlijke manier bevallen bent! Dat hoor je niet vaak bij een tweeling. Lijken ze erg op elkaar?
Dat lijkt me inderdaad wel fijn. Ondanks dat je het als. Ouders beter ziet dan als omstander, lijkt het me echt superlastig als ze echt heel erg op elkaar lijken.
Haha dat maakt het wel iets makkelijker dan! Hoef je geen stip ofzo op het voorhoofd te zetten om te weten wie wie is...
Ja, hier ook rustig. Ik slaap alleen slecht, omdat ik me geen houding weet aan te nemen. Vermoeide benen en veel wakker worden snachts. Gisterenmiddag voelde ik ineens links bovenbuik een doffe lichte pijn. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Maar het werd ineens straks en moest even gaan liggen. Na een tijdje ging het wel weer. Voor de rest laat ik het straks gewoon over me heenkomen. Zit nu veel meer te denken aan thuisbevallen, indien de mogelijkheid er is.
Hier ook nog rustig op de voorweeen na. Buik zit wel serieus in de weg bij alles wat ik wil doen Woensdag terug op controle. Maar zoals ik al zei in ben het gwn spuugzat