Uitgerekend 16 t/m 30 April 2021 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xanny

    Xanny Lid

    22 feb 2021
    20
    19
    3
    Vrouw
    Klinkt allemaal wel heftig! Hopelijk gaat het goed tot het einde! :)

    Bedankt! We zijn super blij dat het gelukt is allebei zwanger te raken! Dat was echt onze droom! En is helemaal niet asociaal vind de interesse juist heel leuk :) ja van dezelfde donor zodat onze kindjes echt wat gemeen hebben! Is gelukkig geluk :) zeker nu ik het kindje elke dag voel bewegen is het super genieten.
     
    Alanyali en Parasol vinden dit leuk.
  2. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hier ook weinig actief op t forum, maar lees wel alles mee nog steeds.:D vergeet alleen altijd ook weer iets te schrijven.
    Ons kindje loopt 3 weken voor op groei dus hij word goed in de gaten gehouden met groei echo's. Volgende week weer, ben benieuwd..
    Hoop niet dat hij al te groot wordt!
     
  3. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Wat een leuk idee, wat voor kraamkadootjes heb je?
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  4. Parasol

    Parasol Actief lid

    21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Wat gezellig dat je mee komt kletsen! En ook lekker aan het aftellen in de laatste 10 weken dus. Fijn dat alles nu goed gaat en super speciaal dat jij en je vrouw het beiden meemaken!

    Wooow 6 weken ja die zijn ook zo voorbij he! Leukleuk!
     
    Alanyali en Xanny vinden dit leuk.
  5. Xanny

    Xanny Lid

    22 feb 2021
    20
    19
    3
    Vrouw
     
    Parasol vindt dit leuk.
  6. Xanny

    Xanny Lid

    22 feb 2021
    20
    19
    3
    Vrouw
    Wow 3 weken voor lopen, hoe zou dat kunnen komen? Hopelijk geeft het geen complicaties!
    Wel leuk om steeds het kindje te zien! Bij onze zoon kwam er een groeiachterstand in de laatste weken, ook veel echo's gehad, altijd wel spannend maar toch oook fijn om de kleine weer even te mogen zien! Nu helemaal nu pretechos niet meer mogen :(
     
  7. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja weten we niet echt, hij liep met de 20 weken echo ook al voor!
    Suikertest gehad die echt maar licht afweek. Thuis waardes geprikt en gewoon prima.. dus daar ligt het niet aan. Word sowieso ingeleid vanwege fragmin maar nu nog iets eerder. Dus dan vind ik niet erg !
    Groeiachterstand lijkt mij ook spannend idd.. en dat kwam uiteindelijk weer goed op groei?
     
  8. Xanny

    Xanny Lid

    22 feb 2021
    20
    19
    3
    Vrouw
    Dat lijkt me erg spannend dat er geen oorzaak is.... Maar gelukkig is het suiker goed.
    Mijn vrouw is uiteindelijk ingeleid met 39 weken en de geboorte was spannend en moest uiteindelijk snel want kindje had zwakke hartslag maar toen hij er was was er niets zorgelijks! Apker score van 9 en lekker huilen! Waarschijnlijk werke de placenta niet meer helemaal goed...
     
  9. Alanyali

    Alanyali Actief lid

    11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    @Dana het zijn 3 dingen waar het bezoek uit kan kiezen. 1 omdat wij moslim zijn is een gebedsketting in een doosje. 2 een sleutelhanger, en 3 een koelkast magneet opener.
    En ernaast delen we chocolade uit voor een zoet leven van de kleine. Is symbolisch en op
    de chocolade staat dus de naam op de koelkast magneet staat dus al onze gekozen naam want die zijn al gemaakt en aangekomen. chocolade.jpg



    gebedsketting.jpg sleutelhanger.jpg opener.jpg

    gebedsketting.jpg sleutelhanger.jpg opener.jpg
     
    MotherPrincess, Dana en michele25 vinden dit leuk.
  10. Alanyali

    Alanyali Actief lid

    11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

    Spannend heb je al een indicatie wanneer ze ongeveer willen gaan inleiden?
    Mijn arts heb echt gezegd na 36 weken is het elke week komen en dan kan het ook echt zomaar elke week gebeuren. Maar we hopen tot 39 weken te rekken. Dus dat is max 7 weken nu nog. Echt zo leuk maar ook spannend.
     
  11. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    He wat leuk, een nieuw lid in de groep. Ging even kijken of er berichten waren en dan in eens zoveel! Haha.
    Ik vind het wel leuk als we hier weer wat actiever schrijven allemaal. Ik heb zelf geen behoefte aan een app-groepje omdat ik niet zo vaak op mijn telefoon wil zitten en allerlei bliepjes enzo krijgen. Vorige zwangerschap wel gedaan en werd toen helemaal gek.

    maar wat bijzonder dat jij nu de baby draagt. Mooi dat het zo kan. Weet je nu het geslacht al of niet?

    Hier even 32 weken dansje!! Las dat als je kindje nu geboren word, dat het dan niet meer extreem-prematuur is maar 'gewoon ' prematuur. En dat je in eigen ziekenhuis mag bevallen en niet academisch hoeft. Maar goed... beep blijft nog even lekker binnen hoor! Daar gaan we voor!! Ik vind het wel echt met de dag pittiger worden maar heb ook duidelijk goede en slechte dagen. Gelukkig geen sneeuw meer nu!!
     
  12. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ons groepje is veelal in de app groep dat bevalt de meesten t meest. Er zijn r ook die reageren wanneer ze zin hebben en in de app kun je instellen geen blieb te willen als je t ff beu bent.
    Velen hebben weinig tijd nog voor t forum en vinden de app makkelijker.
    Heel soms kom ik ook nog wel n keertje even kijken hier.

    Snap best dat je niet in een app groep wil. Alleen ja dan zal t hier rustig zijn.
     
    Line85 vindt dit leuk.
  13. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja tussen week 38-39 :)

    Ja straks gaat het dan ineens snel he! Super spannend
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  14. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ja precies. Maar bedoelde het voor nu positief hoor. Iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt. Ik zit trouwens wel ook op de Facebook van deze groep. Dat is ook leuk..
     
  15. michele25

    michele25 Fanatiek lid

    5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ah serieus ? Ik heb 2 april groepen en weet niet meer welke wat is van hier of de reguliere.:oops: Maar zit er wel in. De app heeft voornamelijk wat gesprekken meer close wat we hier niet echt delen. Iedereen moet lekker doen waar je je goed bij voelt. 32 wk alweer :p
     
  16. Xanny

    Xanny Lid

    22 feb 2021
    20
    19
    3
    Vrouw
    Nee we weten het niet! Was de vorige keer ook een verassing wat we zo prachtig vonden dat we het nu weer een verassing laten!

    Is wel een mijlpaal ja de 32 weken :) maar beter als de kleine nog eventjes veilig blijft zitten :)
     
  17. Parasol

    Parasol Actief lid

    21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Wat mooi allemaal!!
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  18. Pitahaya

    Pitahaya Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Jaaa haha dat heb ik eigenlijk ook. Zit ook in meerdere.
     
  19. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Hey allemaal, ik lees hier af en toe mee maar ik zit ook in de app groep. Ik heb daar gewoon het geluid van uitgezet en lees door de dag heen mee of soms na een paar dagen. Merk dat het forum er dan wel bij inschiet.

    Hier verder alles goed met de zwangerschap. Groeiecho’s zijn tot nu toe goed. Over 5 weken gaat de cerclage er al weer uit. Dan mag ik ook stoppen met utrogestan en Ascal. Ik kan niet wachten Het gaat nu opschieten meiden!
     
    MotherPrincess, Madeluc, Parasol en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Xanny

    Xanny Lid

    22 feb 2021
    20
    19
    3
    Vrouw
    Fijn dat het goed gaat! Ik heb aan het begin utrogestan gebruikt, zal zeker fijn zijn als je er mee mag stoppen! Wel vreemd heb je heel de tijd het gevoel iets te vergeten...
     
    Line85 en Parasol vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina