Ik kan vooral van het wassen van de kleertjes en inrichten van de spulletjes heel erg blij worden altijd...
Vandaag weer een mooie echo gehad, van ons kleine meisje. Alles gaat helemaal goed. Wel omdat ik te zwaar ben morgen even nuchter bloed prikken en woensdag een suikertest. Maar eigenlijk heb ik daar nooit geen last van. Dus zullen het even afwachten. Iets te hoog cholestrol maar dat wist ik al en is niet vreemd ook tijdens een zwangerschap. Maar ergens woensdag ook de uitslag van beiden denk ik. Dus dan bij de arts langs.
Hopelijk geen zwangerschapsdiabetes dan. En cholesterol kan geen kwaad tijdens de zwangerschap? Hier moet ik morgen even bellen voor een echo met 28 weken. Kijken of ik daarvoor al een afspraak kan maken of dat het nog te ver weg is... Hier net een jongensslinger en balonnen en blauwe vlaggetjes enzo op de weggeefhoek gezet. Werd meteen opgehaald en kreeg er een roze slinger, roze vlaggetjes en roze balonnetjes voor terug. Zo grappig! Eerlijk geruild!
Ja ik ben niet bang voor zwangerschaps diabetes, klinkt gek maar ze doen het gewoon omdat ik overgewicht heb. Verder dus nergens last van, ja binnen de marges verhoogd hoor cholestrol dus niets extreems was het vorige keer. Mijn bloeddruk is prima, verdere bloeduitslagen tot nu allemaal netjes binnen de lijntjes. dus niets om mij verder zorgen om te maken.
Ja in deze hoedanige hoeveelheid was er dus niets mis mee, hij is altijd iets hoger als je zwanger bent. Dus geen extreme buiten de lijntjes geval.
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 14April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje = Meisje Elke1708 - 30 jaar - 2e kindje = Meisje 15 April MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje = Meisje 16 april Dadelll - 26 jaar - 1e kindje 17 april Emm95 - 25 jaar - 1e kindje (tweeling) Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje = Meisje 18 april Alanyali - 35 jaar - 3 kindje = Meisje 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje = Meisje Mamaloe250 - 31 jaar -3e kindje=Meisje 20 april Chillah - 31 jaar - 2e kindje = Jongen Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje = Jongen Pitahaya - 35 jaar - 3e kindje = Meisje 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje = Jongen 22 april Annabeer - 31 jaar - 2e* kindje Meisje Jajay - 29 jaar - 3e kindje Meisje 23 april Kruimeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner )= Meisje Dana - 28 jaar - 1e kindje = Jongen 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje = Jongen Madeluc - 32 jaar - 2e kindje= Jongen PotjeGoud - 30jaar - 4e kindje = Meisje 25 april Nymeria - 33 jaar - 4e kindje = Jongen Familjen - 35 jaar - 1e kindje Kikkertjekwak - 29 jaar - 2e kindje = Jongen 26 april 27 april Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje = Jongen Jippiejeejole - 32 jaar - 1e kindje Jongen Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje 28 april 29 april 30 april [Meisjes 11] [Jongens 09] [Verrassing 00] Afspraken: 30 december - JippieJeejOle - bloeddruk controle + extra echo 5 Januari - Dana - Controle vk 6 Januari - Kruimeltje 1 - Controle Vk 13 Januari - Michele25 - Diabetes test. 12 Januari - Nova87 - Controle vk 19 Januari - Michele25- 28wk echo 27 Januari - Michele25-pretecho 29wk 28 januari - Annabeer - pretecho 3/4d 29 januari - JippieJeejOle - pretecho 3/4d 9 Februari - Michele25 - 31 Weken echo. 10 februari - Nova87 - 30 weken echo AMC 17 februari - Kikkertjekwak - pretecho 3/4D 6 maart - Annabeer - zwangerschap shoot ** 23 september - Sara190 - 8W+5D[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
18 maart ga ik een buikbeeld laten maken van mijn zwangere buik! Ik geef veel geld uit aan echo's, shoot en nu een buikbeeld maar voor sommige die het nog weten is dit misschien mijn enige en laatste zwangerschap en wil er alles uit halen! Nog meer meiden die zulke dingen doen tijdens de zwangerschap?
Nee, ik eigenlijk niet. Dit is mijn 3e en laatste zwangerschap maar ben niet zo happy met mezelf dat ik shoots of buikbeelden wil laten maken... En krijg al veel echo's door de groeiecho's dus ook dat hoeft niet meer. Geef wel weer veel geld uit aan andere dingen hoor. Haha. Vandaag 24 weken dansje!! Toch wel echt een mijlpaal weer!
Ik snap je wel hoor @AnnaBeer, en vooral doen als je je daar goed bij voelt toch! zelf doe ik het niet, ongeacht dat deze zwangerschap een zeer grote verrassing was/is! Omdat ze in het ziekenhuis een paar jaar terug hebben gezegd dat de kans op een natuurlijke manier zwanger worden niet zal lukken. Was toen wel met mijn expartner. En nu mag ik hier mee schrijven haha. Ik maak lekker elke week buikfotootjes die ik met mijn hp sprocket print en verzamel in een boekje en we doen straks in januari een 3d echo, maar dat is het dan ook wel. Ik ben zelf niet iemand die graag op foto's staat en vriendlief ook niet dus een shoot laat ik ook even voor wat het is. Het is al een wonder dat we met kerst wel 2 fotootjes samen hebben gemaakt hahaha. @Pitahaya precies een week voor me! Ik heb vanmorgen mijn 23 weken dansje gedaan.
Pff, ik zat net te lezen over als de baby met 24 weken geboren word. Meer dan de helft overlijd dan en van de helft die nog blijft leven, is weer de helft gehandicapt. Blehh had er niet over moeten lezen... Beep, blijf nog even lekker zitten hoor! Tot minimaal 39 weken.
Herkenbaar! Morgen 24 en al extra blij en overal las ik dat er pas een goede overlevingskans is met 28 weken. Het idee dat ze wat aan de baby doen als het geboren is, is natuurlijk wel fijne gedachten. Mijne mag ook zeker tot week 38 blijven!
24 weken is een hele mijlpaal gefeliciteerd! Ze doen er alles aan om je kindje in leven te houden! Ik ken 2 mensen met 26 en 28 weken geboren. Wel wat gezondheidsklachten als astma maar verder een mooi leven. Onze beebjes blijven gewoon zitten tot minimaal allemaal 37 weken! Punt!
Ja, wat ik een beetje las is dat per week de overlevingskansen wel steeds beter worden. Vanaf 25 weken is de kans al een stuk groter. Mja... je kindje kan dan dus wel ernstig gehandicapt zijn. Door er over te lezen werd ik er even helemaal naar van. Lijkt mij zo vreselijk allemaal.
Ik snap je. Maar zelfs 26 weken is weer 2 weken verder en elke dag langer in de buik is dan zo belangrijk. Maar idd, wat je zegt. Hopelijk komen alle baby's mooi op termijn.