Ahh das echt heel vervelend! Je wilt idd een beetje fit je bevalling ingaan want je weet dat dat ook een aardige wissel trekt op je lijf en je energie. Hopelijk knap je snel op, lekker rustig aan doen! Hier ook aardig voorwerk, mannetje drukt aardig op de onderkant, denk soms echt, zullen die vliezen niet ineens breken moet woensdag voor controle, maar van de week is de verloskundige nog even bij mij thuis geweest. Had zo'n hoofdpijn en misselijk en vocht in handen en voeten. Alle controles waren goed, maar moest rustig aan doen, paracetamol nemen en slapen. Heb wel een zwangerschapsischias, veel last er van ook dus slapen is drama. Vandaag ook weer een mindere dag, dus lig lekker op de bank beetje te hangen. Ik ben het wel een beetje zat aan het worden, ik ben liever druk bezig met een baby dan dit eindeloze afwachten ... Hopelijk dient hij zich snel aan. Het mooiste zou zijn als hij ergens tussen vrijdag en dinsdag komt dan zijn mijn dochters bij mijn ex en heb ik iets meer rust hopelijk hoef ik niet tot 40 weken door te zeulen Succes allemaal!
ja, ik zie het maar zo. Elke dag dat beep nu nog even binnen blijft, is even beter. Die irritante hoest moet toch langzaam aan wel minder worden?? haha, ik heb dat ook, dat ik denk dat mijn vliezen breken. Zijn het beetje indalingsweeen bij jou? Want dat heb ik zelf nu minder namelijk. Maar ze is ook al ingedaald en ligt ook al vast. Jippie! Wat naar zeg, die hoofdpijn en misselijk. Je bloeddruk was gewoon goed? Maar het is juist ook nog lekker als je vrijdag tot dinsdag nog even paar dagen voor jezelf hebt of niet?
@rianneke1985 oh dat zou inderdaad wel handig uitkomen dan. Ik ga voor je duimen hoor haha. Zeker als je het toch al echt wel zat bent. Ik slaap zelf ook echt mega slecht. En lig rustig uren wakker midden in de nacht. Dus denk dan ook dat kan beter dan met de baby erbij haha dan maakt het toch niet uit. @Pitahaya hopelijk voel je je dan snel weer wat beter. Ik heb gelukkig geen last van hoesten en proesten. Ik vandaag dus controle gehad iets over de 3 kilo is ze nu geschat. Alles zag er helemaal prima uit. Dus volgende maandag mag ik mij weer melden als er tussentijds niets gebeurt. Maar heel gek nu opeens na die controle vandaag. Heb ik echt het gevoel of mijn buik beurs aanvoelt haha. Ik heb zelf gedacht dat ze zomaar eens de 7de zou kunnen komen. En ja we willen der echt heel erg graag zien en zijn heel benieuwd. Maar het zou ook super leuk zijn als ze wel tot de 15de blijft zitten en op mijn vaders verjaardag zal worden gehaald.
Beterschap! Hopelijk snel wat beter voor jou/jullie. Hier vandaag mijn (vermoedelijke) slijmprop verloren. Zegt niet zo heel veel, maar toch weer spannend!
Ik denk wel dat het indalingsweeen zijn, want twee weken geleden zei de vlos hij ligt ingedaald en van de week zei de andere vlos dat hij niet ingedaald was... het is natuurlijk de derde dus hij heeft wat ruimte in mijn bekken... dus ik denk dat hij soms wat daalt maar net zo hard weer omhoog schiet... Ik word er af en toe beetje gek van, want mijn 2de deed dat ook En toen zeiden ze, meteen gaan liggen als je vliezen breken en de ambu bellen. En nu zeiden ze dat dat nu niet meer hoefde, maar als hij telkens weer omhoog schiet lijkt me dat er wel weer ruimte is voor de navelstreng om uit te zakken... dus mochten ze breken, dan ga ik gewoon meteen plat liggen... liever het zekere voor het onzekere... @Alanyali Jaaa dat heb ik ook, liever wakker met een klein knuffelkontje dan zelf maar liggen draaien ik hoop voor je dat je de 15de haalt maar het is ook mooi als je dan je beebje al in je armen hebt @Madeluc toch spannend, hopelijk betekent het dat je al een beetje ontsluiting hebt en dat het snel doorzet!!!
@Pitahaya ik heb dus nog helemaal niks geen voorweeën maar die heb ik ook nog nooit gehad bij m'n andere 2 kinderen. Hopelijk knap je een beetje snel op. Ik heb trouwens ook geen harde buiken, maagzuur oid en ook deze baby is nog niet ingedaald maar gebeurde bij de andere 2 ook pas bij de bevalling, dus verwacht het nu ook niet. Kan zo nog met mijn hand het hoofdje naar boven duwen als ik op mijn buik druk. @rianneke1985 ik moet dus ook gaan liggen en de vk bellen als mijn vliezen breken. Haha maar mocht nog wel naar huis als ik in een winkel was oid, zie me al in de supermarkt liggen maar mijn theorie is dat mijn vliezen niet breken omdat er nog niet zoveel druk opstaat omdat ze niet is ingedaald, dus denk dat mijn bevalling met weeeen begint. Maar is meer mijn eigen theorie dan dat het ergens op gebaseerd is. @Alanyali mooi gewicht voor nu zeg, prettig dat alles er goed uitzag. Nog even afwachten dus nu verder. Slapen is hier ook niet echt best, maar wel beter dan om de 3 uur wakker dus ik geniet er nog even van. Nu alle paasactiviteiten gehad, volgende week organiseer ik nog een babyshower en krijgen we beneden raamwering en daarna mag ze komen.
@mamaloe250 whaha wel leuk die theorie maar bij mijn oudste braken mijn vliezen met 38 weken en was die ook niet ingedaald haha. De dag ervoor nog controle gehad haha. Maar gelukkig alles goed en lag die dus toen opeens wel netjes. Maar toen nog 36 uur niets en moest ingeleid worden.
Even weer k.t nieuws hier. Me man zijn tante en oom hebben corona. Dus die dochter brengt hun eten wonen in hetzelfde gebouw boven en onder elkaar. En nu heeft die dochter dus ook corona vandaag positief getest. Maar bij wie heeft ze vandaag in de auto gezeten. Ja hoor bij mijn schoonvader en schoonzus. Die zijn wel al beiden ingeent maar zoveel zegt dat ook weer niet want blijkbaar kan je alsnog ziek worden en het doorgeven. Wij zijn al extra voorzichtig en vragen dat dus ook van iedereen hier, we wonen allemaal vlak bij elkaar in de buurt. En dan nu weer dit, terwijl mijn schoonvader kanker heeft. Grr en dan precies zo 10 dagen voor de ks die gepland staat.
He bah @Alanyali ! Is niet leuk, zal fijner zijn dat ze idd meer rekening houden. Gecmis olsun Collega van mijn zusje (zij woont in Istanbul) is ook positief getest op Corona. Ze was 9 dagen in quarantaine en vandaag de 10e dag is was ze fysiek (en erg hoestend) aanwezig in praktijk. Mijn zusje kon zich hierom erg kwaad maken, omdat je wel 24 uur klachtvrij moet zijn wil je weer uit je isolatie gaan. Collega heeft zich er niks van aangetrokken en gewoon verder gewerkt (Zusje moest even spuien bij mij over collega).
@MotherPrincess ja ik snap dat dus ook echt niet. Terwijl er van de staat echt veel controle is. Maar blijkbaar toch niet goed genoeg. Ik zou als ik je zusje was het gewoon melden. Zo blijft het maar oplopen. Snap dus heel goed dat je zusje even wilde spuien.
Ooooh jeetje wat een gedoe allemaal. Je wil echt niet nu corona op lopen ook en ook niet de mensen in je omgeving. Hier gisteravond heel ziek. 38.6 en zo beroerd. Niet gegeten en vanaf half 6 geslapen. Vandaag zorgt mijn man voor de kindjes. Ik heb geen koorts meer maar wel nog knallende koppijn, hoesten, Snothoofd en gewoon algeheel ziek gevoel. Het ergste is die hoofdpijn..blehhhh. hoop zo vandaag beetje op te knappen want dit schiet niet op zo. Wel 38 weken dansje maar geef mij nog maar even wat tijd lieverd...
Aaah lastig met corona! Blijft een struikelblok in onze zwangerschap. Mijn ouders hebben zelftesten gekocht voor als de baby er is. Voelt echt fijn. ( Natuurlijk zijn die testen ook niet 100%) Verder zie ik gelukkig weinig mensen en/of op afstand. Heb geen grote familie en wat familie is, werkt vooral thuis, dus dat scheelt ook! Succes iedereen met de laatste loodjes! Donderdag 38 weken en ze mag best wel komen, nu ... Zo duurt het nog 4 weken haha!!
haha, daar zat ik dus ook aan te denken. Dadelijk komt ze pas met 42 weken.... Dat kan ook nog. Pff, dat zou ik dan wel weer pittig vinden. Onze jongste kwam met 41.5 en aangezien onze oudste met 39,1 kwam, was ik vanaf dat moment eigenlijk al aan het wachten. Die 2,5 week duurde voor mijn gevoel 2.5 maand. Haha. Nu stel ik mij maar nergens op in!
Ownee, corona is echt te irritant de hele tijd. @Alanyali hopelijk zijn je schoonvader en schoonzus niet aangestoken, hebben de andere er veel last van of een licht ziekteverloop? En toch jammer van mijn theorie, haha ben vandaag 38+1 dus als het vergelijkbaar is als bij jou zou het toch zomaar kunnen vandaag. @Pitahaya, beterschap. Zit je inderdaad niet op een bevalling te wachten nu. @MotherPrincess wat irritant dat ze zo een collega heeft. Dat ze niet meteen naar huis wordt gestuurd, zou ik wel doen bij m'n medewerkers. Bij mijn man kwam ook iemand op werk met corona klachten, hij is toen zelf meteen weg gegaan.
Ik ben wel benieuwd naar jullie draagperiodes. Voor de mammas van een tweede, derde, vierde etc. Wat zijn jullie draagperiodes? Vergelijkbaar? Mijn eerste kwam met 38.2 ik hoop nu zo eerder of vergelijkbaar...