Gelukkig nieuwjaar meiden!! Het jaar waarin we onze babies gaan verwelkomen. @MotherPrincess oh jeetje wat heftig. Waren ze nog wel op tijd dan met de operatie? Hopelijk hersteld ze goed! ik wil zo graag aan de slag met de babykamer. Echt zo balen dat de winkels dicht zijn. Vind het ook lastig zomaar iets te bestellen zonder het te zien. Hoop echt dat over 2 weken de kinderen weer naar school mogen en de winkels weer open gaan.
wow, heftige tijd heb je zeg. zit idd ff niet mee. :S ik hoop van harte dat alles vanaf nu goed gaat. veel beterschap voor je meissie. jij ook veel beterschap/sterkte . hopelijk kan je bij de fysio langs, want dit is ook helemaal niets
ja bagger zo he deze tijd. word toch een tijd van online bestellen. voordeel is wel: staat het je niet aan kan het (meestal) weer terug.
Ja zo heb ik hier ook nog veel nodig. ( heb niks v onze andere Kids) en wil dan ook graag dingen even zien die ik koop. Hopelijk winkels weer open na de 18e en ook de echo buro's
Ja het is echt vervelend.... Gelukkig hier weinig nodig nog. We moeten alleen nog even aan de slag. We hebben in iedergeval behang besteld voor in de jongenskamer. Dan kunnen we die al gaan klaar maken.
Gelukkig nieuwjaar!! Mag nog toch? vind het stiekem wel een bijzonder jaar. Deze maand voor het eerst oom en tante worden en dan in april zelf voor het eerst papa en mama. Hihi @MotherPrincess jeetje wat heftig zeg, hopelijk knapt ze snel op. Pff kan niet wachten tot de winkels weer open gaan. Zelfs vriendlief wilt gaan shoppen voor de kleine man. Hij houdt helemaal niet van winkelen hahaha. Ben benieuwd
@JippieJeejOle : zo leuk dat je deze maand voor het eerst tante wordt. Spannend zeg. Ik hoop ook dat alles dan open is, maar heb er een hard hoofd in. Ik wil ook heel graag nog mooie 3d echo laten maken. Laten we het hopen dat het kan. Ook moeten we nog kleertjes erbij hebben. Ik wil shoppen!!! Ik had het nog helemaal niet gezegt door alle drukte van oud en nieuw maar maar maar : Mijn andere zusje is ook bevallen ! 31-12-2020 van een zoontje. Ging ook mega mega snel. Om 1u s' nachts braken de vliezen . Omdat ze snel bevalt maar gauw naar het ziekenhuis gegaan. Om 8u had ze 5cm en iets na half 9 issie geboren. Na een paar uurtjes mocht ze alweer naar huis. Alles gaat goed. De kleine was niet zo klein als dat ze verwacht hadden. 47cm en ongeveer 2785gr.
Wij hebben eind van de maand 3D echo staan. Ben heel benieuwd of het doorgaat idd. Gefeliciteerd, tante en klinkt echt snel idd! Fijn dat alles goed gegaan is
Thanks. Ff kijken wanneer ik langs kan gaan om baby's te knuffelen. Oh spannend eind van de maand. Finkers crossed voor de echo.
Nog de beste wensen! Wat heftig @MotherPrincess hopelijk wordt dit jaar een stuk beter en kan je lekker uitrusten en krijg je minder last. Ook nog beterschap voor je dochter. @Kruimeltje 1 wat leuk en snel zeg, gefeliciteerd! Qua gewicht en lengte bijna hetzelfde als mijn dochter. Valt hardstikke mee. Ik heb wel van de week veel online besteld voor de babykamer bij mamaloes babyshop en dan in de kleur caramel en het hemeltje wat neutraler. Sommige dingen wel een langere levertijd van bijna 4 weken maar heb het toch niet binnen een maand nodig dan alleen nog sterrenprojector en wat luiers, spenen en flesjes etc. En wil haar naam in houten letters op de muur. Haha we hadden al heel lang een naam en nu heb ik een andere gehoord dus twijfel weer. Zo lastig. Jullie er al helemaal uit?
Oewh mamaloes babyshop heeft super leuke dingen!! Yes naam waren we op de dag van de test ongeveer al uit. Kan ook 1 dag later zijn haha. Zowel jongen als meisje wisten we direct. Gebruiken die naam nu veel als we samen zijn. Zo went het toch al een beetje en merk ik dat de behoefte aan twijfel minder is overigens hebben we andere namen die we nog af en toe horen en waarvan we denken oh die zijn ook leuk, in een schriftje opgeschreven voor eventueel een tweede hihi
Hebben jullie een co sleeper? Ik zit erover te denken om de petite amelie- lilly co sleeper te kopen. Iemand ervaring mee? Of met een andere?
hier zit ik ook naar te kijken. er staat past naast elk bed, maar de hoogte van dit bedje is max 61cm en mijn bed is 65cm (dacht ik ) dus ben bang dat het alsnog niet past. lees ook graag de ervaringen van anderen. Wil jij je hekje s'avonds gewoon dicht hebben ?
Nee hij kan op 52, 58 en 64 cm hoogte. Ons bed is 52 dus dat past prima. Maar je mag het hekje niet open laten in de nacht. Het nieuwe model kan ook niet helemaal open, er blijft altijd een randje over... dus denk dat ik hem gewoon naast mijn bed zet en dan dus wel open zet tot dat kleine randje zeg maar... https://www.petiteamelie.nl/co-sleeper-lilly-90x40cm-inclusief-eco-matras-wit.html?___store=nl&gclid=Cj0KCQiAlsv_BRDtARIsAHMGVSZ9XOyOyhauJI5mLJ42d_Y7ZDOJ_zhAsZovFz9E6tSr4Nf8EXmR7jEaAtKHEALw_wcB# Hier kan je het goed zien. Ik heb hem nu op marktplaats voor 70 euro. Denk dat ik hem vanavond ga ophalen. Lijkt mij wel relaxed. Zeker met borstvoeding.
Even een vraagje tussendoor. Hebben jullie ook last van jeuk aan je voeten en boven enkels. Ik smeer mij al in met bodylotion na het douchen. Ook om het vettig te houden. Maar is het normaal dat er alleen daar jeuk is? Als het erger wordt met jeuken, heb ik het gevoel dat ze ook opgezwollen zijn...