Uitgerekend 16 t/m 30 April 2021 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Heey.

Gaat hier zijn gangetje . Druk met de verhuizing bezig . Nog 2 weekjes en dan gaan we over.

Met de kleine meid gaat het goed. Volgende week weer naar het cb, ben benieuwd hoe groot en zwaar ze is.
    Ze kan nu steeds meer, zo leuk om te zien. Ze begint steeds meer te kletsen en lachen. Ook speelgoed vind ze interessant an graait ze naar.
    Hoe gaat het met jou en de kleine,?

michele25 vindt dit leuk.
  2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hey hey ook hier drukjes maar ook zo aan t genieten van die kleine meid. Wel alweer 3 weken aan t werk. Ze is 3,5mnd oud alweer en over de 6kg en 60cm lang. Ze pakt al veel vast, rolt bijna om van rug naar buik. Van buik naar rug lukt al wel soms. En hoe gaat het met de andere kindjes?

3. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het forum helemaal was. En nu ineens dacht ik er aan en dacht ik, laat ik eens kijken of er nog berichten zijn. Leuk om af en toe nog wat te lezen.

Hier gaat het redelijk. Nou ja... eerlijk gezegd met mij niet zo goed. Ik had hier ook wel eens verteld over mijn darmproblemen. Nu heb ik 3 weken terug de diagnose colitis ulcerosa gekregen. Echt zo naar. Zit nu aan de medicatie en die lijkt wel aan te slaan maar het is verdrietig... In eens ben je chronisch ziek.

Met L. gaat het wel goed. Nu 5,1 kilo en lekker vrolijk meisje. Wel gaat de borstvoeding nog steeds niet top. Lactatiedeskundige is gekomen. We hadden spruw en heb 2x zware borstontsteking gehad. Ze blijft onrustig drinken, dus toen lipbandje en tongriempje laten klieven. Echter lijkt het niet beter te gaan. Nu ga ik morgen met haar naar de osteopaat. Hopelijk dat dat wat helpt want ik wil zo graag doorgaan ermee.

Dubbel dus....

Leuk om jullie berichtjes te lezen. Het gaat inderdaad hard! L. doet verder nog niet zo veel. Vind het inmiddels wel iets leuker op haar buikje, maar rollen nog niet hoor. We wachten af.

4. Parasol

Parasol Actief lid

21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Wat een heftige diagnose Pitahaya, hoe gaat het nu? Hopelijk ga je je lekkerder in je vel voelen als je merkt dat de medicatie je fysiek beter laat voelen! Hoe is het nu met L., heeft de osteopaat nog wat opgeleverd?

Wij gaan morgen een weekje op vakantie met de boys, heerlijk om er even uit te gaan!

Deel Deze Pagina