25 weken dansje! Volgende maand groei echo.. als baby er goed voor ligt en er is tijd voor kijken ze ook nog even 3d. Is mijn laatste kans ook meteen op een 3d echo in deze coronatijd.. zo jammer
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 14April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje = Meisje Elke1708 - 30 jaar - 2e kindje = Meisje 15 April MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje = Meisje 16 april Dadelll - 26 jaar - 1e kindje 17 april Emm95 - 25 jaar - 1e kindje (tweeling) Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje = Meisje 18 april Alanyali - 35 jaar - 3 kindje = Meisje 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje = Meisje Mamaloe250 - 31 jaar -3e kindje=Meisje 20 april Chillah - 31 jaar - 2e kindje = Jongen Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje = Jongen Pitahaya - 35 jaar - 3e kindje = Meisje 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje = Jongen 22 april Annabeer - 31 jaar - 2e* kindje Meisje Jajay - 29 jaar - 3e kindje Meisje 23 april Kruimeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner )= Meisje Dana - 28 jaar - 1e kindje = Jongen 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje = Jongen Madeluc - 32 jaar - 2e kindje= Jongen PotjeGoud - 30jaar - 4e kindje = Meisje 25 april Nymeria - 33 jaar - 4e kindje = Jongen Familjen - 35 jaar - 1e kindje Kikkertjekwak - 29 jaar - 2e kindje = Jongen 26 april 27 april Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje = Jongen Jippiejeejole - 32 jaar - 1e kindje Jongen Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje 28 april 29 april 30 april [Meisjes 11] [Jongens 09] [Verrassing 00] Afspraken: 13 januari - Michele25 - Diabetes test. 12 januari - Nova87 - Controle vk 19 januari - Michele25- 28wk echo 27 januari - Michele25-pretecho 29wk 27 januari - Pitahaya - Groeiecho 28+1 28 januari - Annabeer - pretecho 3/4d 29 januari - JippieJeejOle - pretecho 3/4d 2 februari - Dana - Groeiecho vk 28+4 9 februari - Michele25 - 31 Weken echo. 10 februari - Nova87 - 30 weken echo AMC 17 februari - Kikkertjekwak - pretecho 3/4D 6 maart - Annabeer - zwangerschap shoot ** 23 september - Sara190 - 8W+5D
Vandaag is mijn kat (6 jaar) ingeslapen naar een kort maar heftige week. Vanaf maandag erachter gekomen dat ze ernstige nierfalen heeft en ze heeft ook nog 3 dagen aan het infuus gelegen. Helaas niks verbeterd en het zal nooit beter worden dus vandaag er voor gekozen om haar te laten rusten. Het is was echt mijn baby, mijn kat, mijn alles, we waren onafscheidelijk. Mensen die ook zo'n liefde voor een dier hebben, zullen het begrijpen Nu ben ik natuurlijk echt verdrietig, deze week. Nu voel ik mij weer super schuldig naar de baby toe. Huilen is stress hormoon en dat merkt mijn baby natuurlijk ook. Ook kan ik slechter slapen. Nu is eigenlijk meer de vraag. Kan dit kwaad? Liefst ben ik even goed verdrietig en aan het rouwen voor ik weer verder ga, maar durf ook niet altijd zo goed omdat ik dus bang ben voor wat de baby mee maakt. Bedankt
Achhh wat rottig voor je. Veel sterkte. Maar ik denk juist het belangrijk is om de emoties te laten gaan. Want juist opkroppen geeft heel veel stress. Sterkte!
Ja ik heb daar de voorganger van! Hij is ietsje aangepast, die van mij staat op wieltjes en t hekje kan helemaal naar beneden. Zal wel uit veiligheid aangepast zijn. Ben er super super blij mee! Past perfect naast onze boxspring. Hekje gaat makkelijk open en dicht. Dichtbij je en zo je kleintje eruit gehaald, met slapen toch veilig in eigen bedje met hekje dicht. Door de maat kon mijn zoontje er tot ongeveer 8 maanden in, toen overgegaan naar ledikant. Ik ben dus fan
Jeetje, veel sterkte zeg je dier verliezen is inderdaad ontzettend heftig! Ik ben geen expert, maar mijn gevoel zegt ook dat opkroppen meer stress veroorzaakt dan uithuilen als dat nodig is. Dikke knuffel!
Nou ik ben ook weer bijgelezen, kreeg ook geen meldingen meer! Dacht al hoe kan t nou zo stil zijn in ons topic, hehe... @Alanyali ik las dat je een puppy hebt gekregen! Zooo leuk! Gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid. Wat is het voor eentje (ras of iig groot of klein?) en hoe gaat het? Lukt het met zindelijkheidstraining? Heel veel plezier ervan en lekker veel knuffelen!
Ik heb nu dus de nieuwere. Via marktplaats maar gewoon als nieuw! Ben er zo blij mee!! Hier kan het hekje idd niet helemaal open en staat hij gewoon op poten.
Het is een Italaanse mastiff dus een lekker groot ras. Hij is al redelijk zindelijk en doet het echt super. Ik zeg als de baby met 8 weken al zo slaapt teken ik ervoor haha. Ik leg hem tussen 23-24 uur in de avond naast mij in ze mandje. En de eerste nacht om 06.30 eruit om te plassen en afgelopen 2 nachten pas na 8 uur eruit. Dus slaapt gewoon de nacht door die heerlijke schat.
Wauw wat een schatje! Echt een lekker ding. En zo fijn dat ie al goed slaapt, die kan je er goed bij hebben. Genieten!
Heel veel sterkte, mijn kat is vrijdag ingeslapen, was 11 jaar. Verdrietig mag je zeker wel zijn dat hoort toch en kan je echt niet negeren. Dikke kus
Wij nog niets aan de babykamer gedaan behalve leeggehaald. Wil de kleuren en/of behang ook echt in de winkel zien net als de meubels
Hier gaan we zaterdag behangen in de jongenskamer. Mijn moeder komt helpen zodat mijn man op de kinderen kan passen. Heb er zin in!! Dan begint er eindelijk wat schot in de zaak te komen.