Bijna onder de 100 dgn whoohoo, net weer even gespiekt. 102 dagen nog. Soms duurt 't lang en soms gaat 't snel. 2.5 maand tot verlof
Hier al sinds eind oktober in de ziektewet. Kan stiekem niet wachten tot ik in juli weer mijn werk mag doen. Ik mis het gewoon. Maja is nu gewoon niet verantwoord helaas...
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 14April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje = Meisje Elke1708 - 30 jaar - 2e kindje = Meisje 15 April MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje = Meisje 16 april Dadelll - 26 jaar - 1e kindje 17 april Emm95 - 25 jaar - 1e kindje (tweeling) Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje = Meisje 18 april Alanyali - 35 jaar - 3 kindje = Meisje 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje = Meisje Mamaloe250 - 31 jaar -3e kindje=Meisje 20 april Chillah - 31 jaar - 2e kindje = Jongen Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje = Jongen Pitahaya - 35 jaar - 3e kindje = Meisje 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje = Jongen 22 april Annabeer - 31 jaar - 2e* kindje Meisje Jajay - 29 jaar - 3e kindje Meisje 23 april Kruimeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner )= Meisje Dana - 28 jaar - 1e kindje = Jongen 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje = Jongen Madeluc - 32 jaar - 2e kindje= Jongen PotjeGoud - 30jaar - 4e kindje = Meisje 25 april Nymeria - 33 jaar - 4e kindje = Jongen Familjen - 35 jaar - 1e kindje Kikkertjekwak - 29 jaar - 2e kindje = Jongen 26 april 27 april Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje = Jongen Jippiejeejole - 32 jaar - 1e kindje Jongen Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje 28 april 29 april 30 april [Meisjes 11] [Jongens 09] [Verrassing 00] Afspraken: 12 januari - Nova87 - Controle vk 19 januari - Michele25- 28wk echo 27 januari - Pitahaya - Groeiecho 28+1 28 januari - Annabeer - pretecho 3/4d 29 januari - JippieJeejOle - pretecho 3/4d 2 februari - Dana - Groeiecho vk 28+4 9 februari - Michele25 - 31 Weken echo. 10 februari - Nova87 - 30 weken echo AMC 17 februari - Kikkertjekwak - pretecho 3/4D 6 maart - Annabeer - zwangerschap shoot ** 23 september - Sara190 - 8W+5D
Lijkt me echt vervelend, waarom zat je ook al weer thuis? Ik hou echt heel erg van m'n werk maar het is wel enorm heftig geweest afgelopen periode. Ik ga 7 weken van tevoren met verlof (vakantie ervoor geplakt) omdat ik nog veel vakantie dagen heb en een beetje uit zelfbescherming. Anders blijf ik doorwerken ten koste van mezelf en misschien de baby. En ik had eerst stiekem nog de hoop dat we op vakantie konden naar het buitenland, maar dat zit er helaas niet in. Van de week toch maar even aan de vk gevraagd hoe het zit met mondkapjes tijdens de bevalling in 't ziekenhuis. Gelukkig hoeven we zelf en ook de partner geen mondkap op. Wij hebben volgende week de groeiechos dus ben ook benieuwd wat daaruit komt.
Gelukkig dat je zelf geen mondkapje op moet. Moet een kraamhulp dat wel bij jou thuis eigenlijk? Hier vandaag de dkt prik gehad. Nu stijve bovenarm. Auw.
Ik denk wel dat ze die thuis opmoeten maar weet 't niet zeker. In het ziekenhuis moeten ze dat igv wel. Ik had ook echt een paar dagen last van die prik, maar mijn spier schoot ook weg met 't prikken.
Mijn bloeddruk was sky high. Kreeg medicijnen en ging daar heel slecht op. Manager vond het daarom onverantwoord om aan het werk te gaan (veiligheidsfunctie)
Hier vandaag weer controle gehad. Alles was goed. Over 2 weken even bloedprikken voor ijzer en rhesus antistoffen. En een dagcurve prikken. En kan vast groeiecho in plannen voor rond de 30 weken. ik zit sinds december in de ziektewet vanwege bekkenproblemen. Ben er wel blij mee hoor nu. Echt veel pijn. Al is het thuis ook pittig met 3 kinderen. Maar kan tenminste wel mn rust pakken. van de week allemaal leuke dekentjes ed besteld voor de baby. Zo leuk. Ga ook nog verf bestellen voor de babykamer. Kan ik ook aan de slag. en we moeten nog steeds een naam bedenken. Echt lastig vind ik het.
Pff heb volgende week de suikertest en begin me toch wat Hij is wat omlaag gegaan maar nog steeds erg hoog (tenminste bij meten in ziekenhuis. Laatst bij de verloskundige was hij volgens boekje haha). Volgende week mag ik weer meten. Thuis meet ik niet, werd er echt gefrustreerd door.
Nu klopt ie wel! 26 weken en 1 dag. Zijn er hier ook vrouwen die in bad willen bevallen? Zit er steeds meer over na te denken...
@Alanyali : en hoe bevalt het zo een puppy in huis? ziet eruit als een leukerd zeg. wat is zijn/haar naam ? @AnnaBeer : Sterkte met het verlies van je katje. super naar is dat. Heb je hem laten cremeren of begraven? Gewoon toegeven aan je verdriet. Zoveel kwaad kan het niet en denk dat het opkroppen meer kwaad doet. @Kikkertjekwak : Ook sterkte met het verlies van je katje. het gemis zal wel blijven, maar krijgt een plekje. Mijn kat is 2 oktober 2019 zelf overleden, in mijn armen. was zoo bijzonder. Ik heb hem laten cremeren en nu staat hij in een bakje bij mijn dochter op de kamer. Samen met zijn foto en een gipsafdruk van zijn poten.
super leuk ! en ook andere al meer en meer klaar. Word wel een beetje jaloers hoor. Kan niet eens een wiegje neerzetten. Alle babyspul gaat nu in dozen voor de verkoop van het huis. Mijn vriend wil dat einde van de maand in doen. ( eerst zien en dan geloven ) Ik heb hem al wel gezegd dat hij moet opschieten ermee, de baby wacht niet tot het huis verkocht is hoor en ik dus ook niet met de spullen. Volgende maand komt en wat binnen en ik heb gezegd dat de commode en box gaat staan. Dan maar de bezichtigingen met babyspul. Dan had hij dit maar eerder moeten doen . Hij krijgt wel ineens haast met de naam en babykaartje, maar niet met spullen , nou dat snap je toch niet. Hij wilt voor de 30 weken een naam hebben. heb gezegd is prima, ik ook de spullen Vandaag de 26 weken dansje!!!