Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Nee ik heb er totaal geen voorgevoel bij eigenlijk. Ik heb ook geen voorkeur, ik vind beiden heel erg leuk. Misschien heb ik daarom geen voorgevoel? Haha
    Ik hoop vooral dat het een gezond kindje mag zijn idd, en dat ik dit keer de zwangerschap mag voldragen :)

Nova87 vindt dit leuk.
  2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    2 meiden en 2 jongens zijn natuurlijk super leuk. Maar word het 3 jongens en 1 meid is het ook leuk. Ook hier moeten we eerst maar afwachten of t kleintje gezond is in de buik... dat is altijd no1 belangrijk.

PotjeGoud en Nova87 vinden dit leuk.
  3. Nova87

Nova87 Actief lid

17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    Tijdens het opruimen een dipstick gevonden. Die moest ik natuurlijk gelijk even doen :rolleyes:
    Toch wel weer even fijn om bevestiging te zien

Bijgevoegde bestanden:

michele25 en Madeluc vinden dit leuk.
  4. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Wauw wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg. Lijkt me enorm heftig en slopend die periode van onzekerheid. Goed dat jullie zo’n website hebben gemaakt.

en wat je zegt. Een Gezond kindje dat is natuurlijk het belangrijkst. Jongen of meisje maakt dan helemaal niet uit.

Madeluc en Nova87 vinden dit leuk.
  5. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Heftig meiden al die verliezen en heftige dingen tijdens en na de zwangerschap. Dat maakt het allemaal een stuk minder onbezorgd natuurlijk.

hoop dat we deze ronde gewoon allemaal een goede en fijne zwangerschap mogen hebben en gezonde kindjes krijgen.
    Vind het trouwens wel heel fijn zo een beetje te kletsen met meiden die zo rond dezelfde periode zijn uitgerekend.

6. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Nova87 wow wat een super test! Die hoop ik ook nog te krijgen deze week :p
    Morgen even een dipstick test doen om te kijken of ie oploopt tov vrijdag.

@Nymeria ik vind het ook heel leuk om hier met jullie te kletsen. Ook leuk dat er meerdere zijn die zwanger zijn van de vierde. :)

Nou wij hebben het de oudste en de middelste vast verteld hoor! De oudste was meteen dolgelukkig en mijn zoontje begon te huilen van geluk. Hij was even helemaal overdonderd en daarna was hij ook heel blij. Wat een emotioneel ventje is het toch :roflmao: terwijl het een echte jongen jongen is. Voetbal, rennen, zwaarden, stoeien je kent het wel. Hij voelde het ook al aan :| met zijn opmerking van vorige week..
    Hij zei toen al "ik denk dat mama een baby in haar buik heeft" toen wisten wij het zelf nog niet eens :p
    Nu maar hopen dat ze hun mond goed dicht houden. Maar binnen het gezin is het het onderwerp van de dag hoor :roflmao:
    Ze krijgen nu alles zo bewuster mee.. dat is dan wel weer leuk. :D

michele25 en Madeluc vinden dit leuk.
  7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Zooo ontroerend he. Mijn 2 jongsten begonnen ook te huilen van geluk wel. Ik deed meteen maar mee..

PotjeGoud vindt dit leuk.
  8. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Hoe oud zijn de andere kinderen? Wow, je hebt het gewoon al verteld. En wat leuk dat ze zo positief reageerden.

Hier wil ik het de kids pas na de 12 weken echo vertellen. De jongste van 2.5 zal het nog niet beseffen maar de oudste van bijna 5 gaat het wel leuk vinden denk ik. Ben heel benieuwd naar zijn reactie.

michele25 vindt dit leuk.
  9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nah ik ben vandaag naar prenatal geweest. Gekeken voor zw kleding. De zomerjurkjes v nu kan ik nog wel dragen.. maar over 2wk word t een stuk frisser voor blote benen en dan is een zw legging onder mn jurkje toch wel prettig. Ook 2 voedingsbhs meegenomen.. man wat een verademing als je bollekes zo groeien.. ook een leuk jurkje meegenomen. En jeetje wat een leuke kleertjes vr de babies maar niks meegenomen natuurlijk... is allemaal winter spul en vind t fijner om pas vanaf de 20/25wk te shoppen

10. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Aahh dat is zo ontzettend lief!! Ben benieuwd hoe ze hier gaan reageren. Maar wil het nog eventjes stil houden. Ben echt bang dat ze het verder gaan vertellen en wil het voor de omgeving nog even stil houden. Dus even geduld hebben.

PotjeGoud en LenaMill vinden dit leuk.
  11. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Lieve dames,
    Alvast allemaal proficiat met jullie zwangerschap!
    Ik had afgelopen vrijdag ook een positieve hcg bloedtest (al is het nog steeds erg spannend, want morgen bekijken ze met een tweede test of hcg voldoende gestegen is).
    Zou ik (als het morgen goed nieuws is) hier met jullie mee mogen schrijven? Ik merk dat veel dames op het nod forum heel nagatief reageren op de anderen die wel al zwanger zijn. Ik ben op zoek naar een wat positiever forum.
    Liefs, Lena

Line85, Madeluc en Nova87 vinden dit leuk.
  12. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Wat spannend Lena, natuurlijk mag je hier mee schrijven, geen probleem! Iedereen is net zo welkom!
    Spannend hoor morgen, laat je het ons weten? Gefeliciteerd ook natuurlijk, hopelijk blijft het zo!

13. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Misschien een hele rare vraag dames maar vanaf wanneer begonnen jullie borsten te groeien? Bij mij nog helemaal niks en hoe stom het ook klinkt, ik word er onzeker van omdat het juist een symptoom is..:(

14. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Dank je voor de lieve verwelkoming! Ik had vrijdag hcg 74 en progesteron 36. Ik was toen exact 4 weken. Hcg stond nog niet zo hoog volgens mijn huisarts. Progesteron dan weer wel prima. Ik ben weer net zo ongerust dan bij de zwangerschap van ons zoontje (van inmiddels 2,5 jaar).

15. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Mijn borsten zijn de hele zwangerschap van ons zoontje amper gegroeid. Ze deden (en doen nu ook weer) alleen wat pijn. Ik grapte toen nog dat ik waarschijnlijk geen borstvoeding zou hebben en dat bleek ook zo. Althans niet genoeg voor een baby die 4kg200 woog bij de geboorte.

Elke1708 vindt dit leuk.
  16. Madeluc

Madeluc Actief lid

14 aug 2020
    239
    189
    43
    Vrouw
    Bij mij einde zwangerschap pas en met bv natuurlijk. Niets om je druk over te maken!

Elke1708 vindt dit leuk.
  17. Madeluc

Madeluc Actief lid

14 aug 2020
    239
    189
    43
    Vrouw
    Van harte Lena met jullie en natuurlijk welkom :)!

18. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Pitahaya zoontje is 5 wordt in nov 6 en dochter is 7. De jongste is in juni 3 geworden. Die weet het nog niet, die zou het meteen verklappen :roflmao:

@michele25 oh leuk!!! Verleidelijk he al die bahyspullen:D

@LenaMill welkom!! Ben benieuwd naar je uitslag morgen! Hopelijk goed nieuws. :)

@Elke1708 hier ook nooit echt gegroeid, borstvoeding ging ook niet echt denderend. Bij de derde meteen fles gegeven trouwens.
    Maar dat kan nog komen hoor! We zijn pas net zwanger he :)

Gaan jullie trouwens kunst of borstvoeding geven?

Ik ga nu slapen. Enige symptomen tot nu toe: hoofdpijn, moe en heeeeeel warm. Ik zweet me een ongeluk. Zo vies.. :eek:
    Morgenochtend weer testen. Hopelijk is ie een stuk duidelijker.

Madeluc en michele25 vinden dit leuk.
  19. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    @LenaMill proficiat meid.. mbt het nod forum.. elke meid wil daar op roze natuurlijk. En voor velen als je al maanden bezig bent, dan kan het weleens pijn doen als er meiden op roze gaan. Niemand bedoeld het kwaad.. het is meer een onmacht gevoel.
    Ik zie dat ook jij er een lang traject op hebt zitten.. dubbel en dwars proficiat dat het nu gelukt is.

Gezellig dat je mee komt kletsen. :p

20. LenaMill

LenaMill Fanatiek lid

3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb ook nog niet veel symptomen hoor. Ook heel warm (zeker met de mondmaskerplicht erbij in België), kan iedere dag een middagdutje doen, ben megaslecht gezind en mijn borsten doen al wat meer pijn.
    Ivm kunst- of borstvoeding. Ik kies ervoor om ons tweede kindje meteen papflesjes te geven. Ik herinner me nog heel goed hoe erg ik het vond dat borstvoeding bij ons zoontje niet op gang kwam. Ik moest iedere borst een half uur afkolven en had dan 1 druppeltje melk. Zo droevig. Zoontje woog 4kg200 en had megahonger. Ze kwamen hem flesjes bijgeven omdat hij te veel honger bleef hebben. Hij viel ook te veel af omdat ik niets kon geven. Ik wil dit nooit meer meemaken. Maar ik vind het wel mooi als het bij sommige mama's prima lukt.

Deel Deze Pagina