Oneeeeee Zou dan toch bellen of je via babywatcher al wat kan zien. Ze raden aan vanaf 10 weken maar dat is natuurlijk omdat ze dan zeker weten dat je beeld hebt. In jouw geval zou ik t zeker proberen, als je 50 euro kan missen! Je kan zelfs een consult erbij krijgen op afstand voor 30 euro!
Ik ga inderdaad bellen. Nu heel veel dingen regelen. Hij heeft maandag nog gewerkt in d e praktijk, weliswaar klachtenvrij (wij hanteren echt een rete streng beleid)...
Neeeee dat meen je niet. Shit zeg. Jij hebt nog steeds geen klachten? Vanaf wanneer gaan die 10 dagen quarantaine nu eigenlijk in? Vanaf de dag van de test?
Vanaf zijn eerste klachten moet hij 1 week thuis, en daarna 24 uur klachten vrij. Omdat ik zoon oenemeloem was me niet te testen... Ik 10 dagen na zijn eerste symptomen. Dat zou woensdag al betekenen. Valt mee dus
Maar dan zou je voor donderdag een echo kunnen inplannen? Ik zou dat dan toch eerder doen dan zo'n babywatcher. Geeft misschien ook weer hoop onzekerheid enzo, je kan het vruchtje niet opmeten etc...
Dit klopt. Ik heb mij temperatuur gemeten. 37,8. Iets verhoging... Dus tot die zakt blijf ik sowieso thuis. Maak me ook zorgen. Volgens mij is continue verhoging okk niet goed voor 't vruchtje
@Kikkertjekwak oh pfff wat een ellende joh. Miss met VK overleggen of je miss alleen mag komen voor snelle echo. Met mondkapje op. Aangezien je zelf geen symptomen hebt. Anders indd babywatcher. Is je man erg beroerd? @PotjeGoud pfff jeetje wat ellendig zeg. Flauw ook dat je man zo boos is er om. Ik snap het dat het voor hem vervelend is. Maar goed dit is ook niet iets waar je voor kiest. Ze hebben ook geen idee hoe dat voelt een zwangerschap. Ik hoop dat je je snel beter voelt in ieder geval. Maar snap dat je zo niet echt kunt genieten. Dikke knuffel voor jou!
Ik ben vanmorgen op corona getest. Krijg als het goed is vanavond de uitslag nog. Mijn man en ik hebben allebei koorts. Ellendig gedoe. Ik ga er niet vanuit dat het corona is. Want we hebben het allebei al gehad. Maar goed dat zegt niets dus. Even afwachten maar. Maar mijn dochter is deze week jarig. Dus alleen voor haar hoop ik al dat het t niet is. Dan moeten we alles afzeggen.
Duimen dat het niet zo is! Behh Man heeft lichte griep verschijnselen. Z'n koorts is al weg, of steeds net aan.
ah wat balen, hoe gaat het met hem? En ben het wel met @Pitahaya eens dat ik ook zou afwachten tot donderdag. Je bent eigenlijk nog niet ver genoeg voor een babywatcher en hoor vaak dat mensen geen hartslag kunnen vinden. Dan raak je wel helemaal in de stress en kan je het niet checken bij de vk. @Nymeria we zitten in hetzelfde schuitje. Ben ook vanmorgen getest op Corona en zoon in vrijdag jarig. Dan wilde we het ook aan de familie gaan vertellen. Maar ik heb alleen keelpijn en beetje verkouden dus denk dat het meevalt maar moet testen anders mag ik niet op mijn werk komen. (Daar werk ik het liefst ipv thuis) laten we duimen op een negatieve uitslag. @PotjeGoud ik vind het echt lillig van je man. Hoe kan je nou boos worden terwijl iemand zich zo ellendig voelt dat je alles eruit kotst. Als die mannen zwanger zouden zijn, zouden ze 9 maanden in het ziekenhuis liggen zo zielig doen ze als ze ziek zijn. (Mijne dan) Kan je geen ander soort medicijnen krijgen? Misschien slaan die beter aan. Volgende week zondag ga ik uit eten met twee vriendinnen en ze vertellen dat ik zwanger ben. Zie hier wel tegenop want de ene zit in een IUI traject en de andere staat 1,5 jaar op de wachtlijst om een traject in te gaan (valt op vrouwen). Ze zullen blij voor me zijn hoor maar toch even lastig vind ik.
Jeetje Wat vervelend zeg.. Echter gaat de officiële quarantaine periode pas in nadat jouw man 24 uur klachten vrij is.. Dit betekent voor jou dat als hij woensdag 24 uur klachtenvrij is, voor jou de 10 dagen pas in gaan.. Omdat je totdat hij klachtenvrij is nog besmet kan raken en je in huis niet constant 1,5 meter afstand kan houden en/of volledig van elkaar gescheiden kan leven.. Huisgenoten zitten vanaf het moment van de test van een partner thuis tot het moment dat hun partner klachtenvrij is. En daarna nog 10 dagen.. Dus soms wel 2/3 weken. Ik werk zelf bij de GGD en heb een tijdje bron en contact onderzoek gedaan voor Corona.
Jeetje wat een gedoe allemaal met die Corona! Zeker dat je dan nu geen echo kan krijgen @Kikkertjekwak ! Hopelijk kan je toch snel terecht voor een echo!
Oh spannend!! Ja vooral voor de kinderen. Zo sneu als de verjaardagen niet door kunnen gaan. Ik ben zelf verkouden, keelpijn, koorts. Gewoon echt niet lekker. Maar toen ik in april corona had had ik het ook echt benauwd en super kortademig. Lage saturatie enz. Gigantische hoofdpijn. Kan natuurlijk dat het nu milder is. Maar ga er niet vanuit. Kan net zo goed ander virusje zijn. 2 van de 3 kinderen hier waren/zijn ook ziek. Oh ja ik snap dat het wel spannend is om te vertellen dan ja. Je gunt het hun ook natuurlijk zo erg.
Klopt inderdaad. Is ons verkeerd verteld aan de telefoon. Zij zei vanaf dat hij klachten kreeg maar had het opgezocht. Ik word maandag getest. Ik heb sinds woensdag zelf verhoging (37.8 nu) en keelpijn, als de test positief is, en na een week zijn die klachten over kan ik 24 uur wachten. Balen maar even dit is even niet anders