Oeh meid, ik wil je niet demotiveren maar ben bang dat dat een stuk stolsel was en dat er echt nog heel veel gaat komen. Ik heb zelf heel veel gebloed, soms hele grote ballen stolsels (serieus zo groot als tennisbal). En toen ik vruchtje in vruchtzakje verloor wist ik meteen dat dat het vruchtje was. Het zag er heel anders uit. Daarna namen de weeën af en werd mijn buik weer rustig. Ik heb het ook opgevangen en er foto's van gemaakt. Daarna wel 'gewoon' doorgespoeld maar dat was goed.
@Sara190 Ik wil je nog een keer heel veel sterkte wensen en een hele dikke digitale knuffel geven ❤ Ik heb bij mijn missed abortion met ruim 10 weken gekozen voor curettage, maar door de pillen die ik daarvoor moest nemen verloor ik het vruchtje al eerder. Het bloedverlies en de krampen waren 's nachts begonnen, werd langzaamaan steeds meer. De volgende ochtend stond ik onder de douche, voelde een soort "plop" in mijn buik, kreeg sterk het gevoel dat ik moest persen..ik rende naar de wc en toen verloor ik het vruchtzakje. Het is niet te missen eigenlijk.. Daarna werd het heel snel rustig. Bijna geen bloedverlies en krampen meer. Ik heb het niet opgevangen want dat durfde ik niet. Heb ik achteraf wel spijt van gehad. Ookal praat ik hier op het moment niet zo veel, ik denk al dagen aan je, vind het zo erg voor je❤ Je kan hier altijd je verhaal kwijt als je daar behoefte aan hebt!
Ik voel echt met je mee. Ik heb natuurlijk met 13 weken een afbreking gehad van ons zieke kindje in het ziekenhuis. De pijn en het verdriet is ondraaglijk. Ik krijg bijna tranen in mijn ogen dat jij het nu ook mee maakt. Huil wat je wil, voel je rot zoals je wil, schreeuw wat je wil. Dit mag allemaal en laat het toe.
Ja, je was wel al 8.5 weken... Heel veel sterkte. En neem een pijnstiller he als het je teveel word. Kruikje bij je buik. Kop chocolade melk en zak chips erbij... Even lief zijn voor jezelf hoor.
Hoe gaat het met de rest? Ik voel me lichamelijk prima. Na wekenlang 24/7 misselijk (maar zonder overgeven) ben ik nu eigenlijk alleen nog moe. Ik heb maandag de termijnecho en ik vind het toch een partij eng! Ik heb in mijn hoofd dat het zomaar wel eens mis zou kunnen zijn terwijl ik helemaal geen reden heb om dat te denken. Maar aan de andere kant ook wel logisch denk ik na een MA en een ziek geboren kindje. Soms vind ik het wel jammer dat ik zoveel weet over wat er mis kan gaan. Onbezorgd zwanger zijn kan gewoon bijna niet meer.. Ik heb een doppler thuis maar die durf ik nog niet te gebruiken door eventuele effecten op de baby en omdat ik waarschijnlijk toch het hartje niet kan vinden. Hebben jullie er 1?
Poeh die pijn is egt heftig.. begin viel mee maar het komt en gaat idd wee achtig. Nog noooit in me leven zo iets meegemaakt.. pff.. weet iemand hoelang het kan duren? Heb 12:30 die pillen genomen.. ik hoef geen contact te nemen toch neem aan dat zolang het vruchtje erin zit je pijn blijft houden toch?
Ik had ook rond 1230 de eerste pillen, rond 1815 werd de baby geboren. Ik had geen ontsluiting en kreeg een ruggenprik. Toen ging het snel. Ik weet niet hoe zoiets thuis gaat, de weeën deden pijn en gingen van menstruatie krachten naar echte weeën. Als je naar de wc gaat, plas dan ergens in, anders kan je de embryo misschien verliezen door de druk van het plassen.
Jaa ik gooi sowieso veel wc papirr zodat ik het kan zien.. Poeh nu snap ik wat ze bedoelen met mini bevalling nooit ged8 dat dit zo heftig zou zijn..
Bij mij begon het in de avond rond half 11 en in de ochtend om 6 uur verloor ik het vruchtje. Héle nacht weeën en veel bloed verloren en veel stolsels. Achteraf had ik moeten bellen want verloor wel wat veel bloed. Heb daarna ook nog ijzertekort gehad. Toen ik om 6 uur vruchtje verloor, namen de weeën meteen af.
Echt, dit zou mijn verhaal kunnen zijn. Ook 2x MA, 1x ziek kindje en maandag de echo. Hoe laat mag jij? Hier 11.10. Hier trouwens ook minder misselijk maar juist dat maakt mij niet blij maar onzeker.
Ik mag om 09:30. Ik heb echt dubbele gevoelens over die kwaaltjes Aan de ene kant blij dat ik me beter voel maar aan de andere denk ik, laat mij maar lekker flink beroerd zijn want dat stelt me gerust. Maar het hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen! Het hoort er ook gewoon bij dat je je beter gaat voelen. Ik krijg er denk ik pas vertrouwen in als ik schopjes voel en na de 20 weken echo
Nova en pitaya, succes maandag met de echo. Pfoeh zo heftig als je zwangerschap niet onbezorgd kan zijn. Wat komt dat toch en vaak voor. Hoe gaat het Sara? Hou je het nog een beetje vol?
Sterkte! Het is echt een soort minibevalling. Hopelijk gaat het snel. Een tip: plas elke keer in een vergiet of hou er een vergiet bij dan kun je zien of je het vruchtje bent verloren.
Oh meiden wat heb ik veel pijn gehad en veel bloedverlies en veel weefsel verloren.. vruchtje geen idee maar wrs is het er toch uit.. Net naar eerste hulp geweest net ivm veel bloedverlies en werd erg duizelig.. gyn ging nog wat weefsel met tang weg halen en op echo was nog wel iets te zien maar grotendeel is weg.. Morgen weer de andere 4 pillen gebruiken.. Pfff idd echt een mini bevalling Wat eeen pijnnnnnnn Heb egt geen woorden voor hoe veel pijn dit heeft gehad en me rug ging egt kapottttt.. pijn is nu stukken minder Morgen weer hetzelfde meemaken oefff
Oh @Sara190 wat erg dit te lezen hoe het vandaag gaat. Hopelijk is het na morgen over en klaar. Heel veel sterkte nog.
Jeetje wat heftig meid. Heb het erg met je te doen.. gelukkig is de pijn nu wat afgenomen. Veel sterkte hoor. Leven met je mee! Hopelijk kan je een beetje slapen..