Maar jij bent wel al bijna een week verder dan mij he? Hmm.... haha, ik lees toch vooral dat het onmogelijk is. Misschien is het wishful feeling? Mja, dan toch he.... Ik ga er de komende dagen gewoon even extra op letten.
Wat leuk zeg dat jullie het al voelen. Hier nog niets gevoeld. Maar goed is ook nog vroeg. Weet wel dat ik de 3e ook al vroeg voelde. De eerste pas rond 20 weken en de derde rond 15/16 weken. Maar had de eerste 2 keer de placenta voor liggen. Hoop dat ie dit keer weer achter ligt. Dan zie en voel je de kleine ook echt een stuk beter als ze groter worden.
Hey alles was goed!! Ondanks dat ik weet wat bruin verlies had zag alles er gewoon goed uit. Kloppend hartje en woensdag 12 weken!
@Pitahaya Nou ik dacht het dus ook te voelen! Ik dacht, dat kan helemaal niet maar herkende het lichte gekriebel van mijn dochter! Zou het echt kunnen zo vroeg al?!
Hier duurt het nog wel even voor dat ik wat ga voelen denk ik want mijn placenta zit aan de voorkant... Extra stootkussen zei ze.. Haha Maar dat gekriebel herken ik gek genoeg wel..
Bij mij zei ze dat ze dat nog niet kon zeggen of de placenta voor of achter zat? Je zag bij mij ook duidelijk nog een dooierzakje zitten...
De echo met 9+5 had ik in het ziekenhuis bij een echoscopiste. Toen heeft ze alles grondig onderzocht en op beeld laten zien wat de placenta was! Misschien zit daar het verschil in? Vk echo of bij een echoscopist in 't zkh
Aan de lengte van mijn baby mag ik ook 2 dagen vooruit. Alleen omdat het via bevruchting in het ziekenhuis is staat eigenlijk de datum al vast. Jammer haha! Hoe sneller bij de 12 hoe beter haha. Donderdag ben ik 11 weken, eindelijk dicht bij de 12. Mooie berichten en echo's vandaag!
Ik kwam hierop uit... bij mij is t t 4e kindje... ze zeggen dat t mogelijk is omdat je t gevoel herkend.. Wellicht word ik ook gek hoor maar ik heb het idee dat ik bij het juiste eind zit.
Ik ben ook naar voren geschoven! 3 dagen maar liefst! Ze zag al veel en alles was in orde tot nu toe!!
Fijn dat de echos voor vandaag goed zijn.. volgens mij moet er nog 1tje vanavond?? Ben de naam kwijt..
Oh wat fijn al die goede echo’s doet me erg goed. En wat vooruit geschoven, cool. Dichterbij de 12 weken. pik dacht laatst ook wat te voelen. Erg laag ook, voelde apart.
Fijn dames al die goede echo’s! Hier nog een week wachten. Heb vanavond last van buikpijn, maak me dan toch weer zorgen. Maar misschien zijn het mn darmen, heb Chinees gegeten Had geen zin om te koken. Moest vanavond werken vanwege de persconferentie. Lang leve ambtenaar zijn in Corona-tijd I
Ook hier weer vooruit gezet! Officiële termijn nu op 20 april gezet! Echo moest inwendig, ruim een half uur over gedaan omdat frummel maar bleef springen en bewegen en draaien haha. Uiteindelijk uitwendig dit plaatje geschoten. Eigenwijs baby’tje hihi