Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Ja dat is wel leuk he. Deze week gaan er nog een aantal een echo krijgen, dus hopelijk weer mooie foto's

@Anne201 succes met de vlokkentest vandaag!
    @Line85 & @Alanyali : succes vandaag met de echo's!

Line85 vindt dit leuk.
  2. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Wil iemand mij op 14 april zetten?

3. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Hoi meiden, helaas zit ik niet zo goed in mn vel dit weekend :(
    Mn broer was met zn gezin op visite en de band is al niet denderend, door een hele lange geschiedenis van een samengesteld gezin enz (hij is mn halfbroer) maar t was echt geen succes zaterdagavond. De vorige zwangerschap was hij niet eens in staat ons te feliciteren, zoveel wrok heeft hij. Nu vroeg hij weer NIKS! Mn buik is al best wel zichtbaar, de laatste mooie echo lag klaar om te laten zien...hij zei letterlijk toen ik vroeg: wil je de echo zien: nee hoef niet, is toch allemaal t zelfde die echo's.
    T was echt pijnlijk :(

4. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    binnen 3 dagen down, patau, Edward en het geslacht. En na 14 dagen alles

5. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Oh bah. Dit vind ik heel naar voor je. Ookal kan hij niet goed met je door 1 deur, een felicitatie is welvop zijn plek.
    Mag ik vragen waarom je nog contact met ze hebt ? Ik lees aan je berichtje dat het je meer kost dan opleverd. Is hij dat waard. Je mag me ook pben. Spijtig genoeg heb ik ervaring met slecht contact met familie. Dikke knuffel voor je

6. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Spannend! En dan weet je het geslacht ook. Das wel leuk zo vroeg ( lijkt me)

7. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    @Anne201 succes vandaag! Heel spannend de komende 2 weken. Duim met je mee! Moet je rustig aan doen en vrij hebben van werk of mag je wel rustig doorgaan? (leek)

8. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @michele25 oh bah been weeën. Ik had bij de oudste hele erge rugweeen. Nou dan geef mij maar buikweeen hoor..
    Hoe is het eigenlijk met de misselijkheid bij jou? Is het al weg?

@Nymeria oh pfff ja erg is dat. Had het na de derde bevalling ook zo erg. Gelukkig kon ik wel gewoon pijnstillers nemen. Gaf toch geen borstvoeding haha

@Elke1708 oh bah wat een vervelende reactie. En dan van je familie is dat echt niet leuk. Ik heb hier 1 lompe reactie gehad op het schoolplein. (Ze hoorde dat iemand me feliciteerde) Maar dat is ook echt een dom wicht :roflmao: die wilde grappig zijn. Ze zei "oh moet ik je nou feliciteren of condoleren" o_O
    Maarja zij doet me niks. Van je familie is het pijnlijk als ze zo reageren. Heeft hij zelf kinderen?

@Anne201 oh spannende weken dan!! Heel veel succes vandaag.

Ik heb ook de termijnecho vandaag. 10.30u
    Ik ben best een beetje zenuwachtig :eek: Dat had ik bij de eerste echo niet.

9. Familjen

Familjen Actief lid

21 jan 2016
    216
    226
    43
    Dames met de echo's vandaag succes!
    Wij mogen om 12.20 naar de 1e afspraak, heb er amper van geslapen afgelopen nacht.
    Ik denk dat wij voor geen van beide onderzoeken gaan..
    Het veranderd voor ons toch niks en bij een kans-op maak je je de hele zwangerschap ernstige zorgen en is genieten moeilijk.
    Borstvoeding; als het lukt heel graag!
    Wasbare luiers... nee dat is niet aan ons besteedt en hier blijft het waarschijnlijk toch bij 1 kindje.

10. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Zo, hier zojuist geprikt voor de nipt en voor de bloedtest van de verloskundige. Even stuk of 5 buisjes. Blehh. Maar het is weer gebeurt. Nu wachten op de uitslag. Wel bizar, weten we over 2 weken al wat het geslacht word! Zo vroeg al. Maar wel leuk. Hopelijk komt er verder niks geks uit de test.... Want vervolgonderzoeken heb ik natuurlijk geen zin in. Aan de andere kant... geeft deze test een goede uitslag, dan ben ik toch weer wat meer ontspannen, ook al geeft het geen garanties.

Familjen, jajay en Nova87 vinden dit leuk.
  11. Nova87

Nova87 Actief lid

17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    Ik zou vandaag het formulier voor de nipt ophalen maar ik ben ziek en word vanmiddag op corona getest :(
    Ben er niet bang voor, we zitten natuurlijk ook in het griepseizoen. Maar omdat mijn dochter en schoonmoeder (komt vaak oppassen) in een risicogroep zitten neem ik het risico niet!
    Mijn vriend werkt in het ziekenhuis en huisgenoten van personeel kunnen zich daar laten testen, dus dat ga ik doen. Ben heel benieuwd..

12. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    Spannend want blijft toch wel vervelend hoor.

13. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    @Elke1708 wat ontzettend vervelend om te horen. Ik vraag mij ook af is het het contact dan nog wel waard? Ik heb lang geen contact gehad met mijn echte broer ook om die reden, nu is die daarna heel jong overleden.

@Pitahaya spannend blijft het toch wel natuurlijk. Ik mag als het goed is weonsdag voor de nipt en nekplooi meting.

Ik heb net mijn echo gehad, ben weer iets achteruit gezet haha, eerst 6 dagen naar voren nu 3 dagen naar achter ben dus nu 11,3 volgens dat hele slechte echo apparaat. Maar aankomende woensdag heb ik een echo met een beter apparaat en dan ook nekplooi meting en nipt test die ze gaan doen dus ben benieuwd.
    En kijken of ik dan even ver ben. Gelukkig vandaag een goed hartje gehoord en op de ecjo is echt bijna niets te zien helaas dus heeft niet echt veel zin die te plaatsen. Hoop woensdag op een mooiere en betere echo en dan zal ik hem dus zeker plaatsen. Ik ga ook vragen of ze ja/ nee op geslacht testen hier bij de nipt test. Ik ben heel erg benieuwd.

Kruimeltje 1 vindt dit leuk.
  14. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Vlokkentest achter de rug, viel me alles mee. Nu lekker rustig aan. Vandaag en morgen heeft manlief vrij genomen zodat ik rustig aan kan doen. mooi plaatje bijgevoegd als bijlage <3

Bijgevoegde bestanden:

Dana, Kikkertjekwak, Kruimeltje 1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. jajay

jajay Lid

26 okt 2014
    78
    93
    18
    Vrouw
    Na de goede echo van afgelopen vrijdag :) Vandaag bloed laten afnemen voor de nipt test, vanochtend vroeg om 7.30 uur al... nu spannende 10 werkdagen aangebroken! Ik ben zo benieuwd naar de reactie van onze kinderen, wij vertellen het het als de uitslag bekend is.... duimen, fingers crossed en hopelijk vlug de uitslag!!

Nova87 en Alanyali vinden dit leuk.
  16. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    spannend! Ik duim met je mee

jajay vindt dit leuk.
  17. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
  18. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Hier een goede echo gehad. Kindje was heel beweeglijk en alles zag er goed uit volgens de echoscopiste. Weer 2 dagen vooruit gezet. 11+2 vandaag. 24 april uitgerekend.
    Het echo apparaat is er volgens mijn man een uit het jaar 1960 dus de kwaliteit is bagger :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Dana, Kruimeltje 1, Parasol en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. jajay

jajay Lid

26 okt 2014
    78
    93
    18
    Vrouw
    Ik ook, samen op het wachtbankje dus! Waar heb jij geprikt? En weet je waar je bloed wordt heen gestuurd?

20. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Spannend allemaal , de uitslag van de Nipt en vlokkentest. Hopelijk is alles goed met de beebjes.

@PotjeGoud : fijn dat alles goed is !. Echo lijkt idd van mindere kwaliteit, maar je hebt qeer een plaatje mee en heerlijk kunnen kijken naar uk. Ga je erin mee met 2 dagen vooruit ?

jajay vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina