Maar ze doen het pas vanaf 15 weken... Dus vandaar 31e.. Balen. Naja kan het altijd vragen maar wil natuurlijk wel zekerheid wat het is
Om 18.10... dus ik laat t meteen weten als het te zien is dan.. en even foto showen. Staat gepland tm 18.30. Als ze t niet kunnen zien mag ik gratis terugkomen. Dus duimen.
Nee hoop het ook oprecht niet dat ze het op slot gooien. Ik werk in het basisonderwijs, wij doen geen mondkapjes. Wel houden we de ouders zo veel mogelijk buiten de deur. Afstand houden van de kinderen is een uitdaging, probeer het wel. Maar is moeilijk te realiseren. Collega’s houden allemaal wel afstand dus dat is wel prettig. oh jeetje, lijkt me heftig nu in de zorg werken! Is je werk nog goed te doen?
Even off topic, maar hebben jullie toevallig nog briljante ideeën voor een eerste verjaardagscadeau? Onze kleine man is bijna jarig en we willen echt iets leuks doen, maar we weten niet zo goed wat... We wilden eigenlijk een loopfietsje geven, maar die we willen is echt overal uitverkocht . Niet dat hij er nu al op kan, maar een leuk cadeau vonden we .
Jaaa same here! En omdat ik niet tegen cafeïne kan ('s avonds al helemaal niet) heb ik gisteren de coca cola zero zonder cafeïne gehaald. Heb je ook van pepsi. Dus dat is nog een tip als je er meerdere per dag zou willen, dat kan dan gerust omdat er geen cafeïne in zit! Om die zoetstoffen maak ik me geen zorgen
@LunaM en ook @Kikkertjekwak, Wat leuk dat de eerste verjaardagen eraan komen! Jammer dat het loopfietsje is uitverkocht. Misschien is een loopauto of bakfiets leuker omdat die al meteen gebruikt kan worden? Ons zoontje is helemaal fan en racet heel de kamer door. De bakfiets was het laagste dus daar kon hij al een stuk eerder op. Hebben m gekregen, maar als je zoekt op 'bakfiets kind hout' dan vind je wat vergelijkbaars. Hebben ook nog zo eentje: https://www.loopauto.nl/retro Misschien hebben jullie dit al lang, maar ik drop maar gewoon wat ideeën! Wat ons zoontje nog kreeg met eerste verjaardag is zo'n driewieler die je meerdere malen kan veranderen. Je kan het stuur en de trappers uitschakelen, zodat hij alleen maar hoeft te zitten. Mochten jullie dat nog niet hebben en leuk vinden, echt een top verjaardagscadeau! Hij wordt helemaal wild als we weer gaan 'fietsen' haha. Kan m niet vinden maar hij lijkt hierop: https://www.internet-bikes.com/m/184867-smartrike-glow-junior-zwart/ Zit nog even verder te denken. Een zandbak is ook erg leuk, maar niet meer zo t seizoen. Blablablocks zijn leuk, de toet toet auto's en eigenlijk alles wat auto is en een sirene heeft doet het hier ook uitstekend Hopelijk zit er wat leuks tussen!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe banner? Ga helemaal niet zo'n mama worden die alles roze wil maar vond het wel even leuk. Ik vraag mij af hoe betrouwbaar het is? Vind het idee van een meisje toch wel even wennen. En hoop ook niet dat onze oudste teleurgesteld is want die wilde een broertje...
@michele25 gefeliciteerd met jullie trouwdag! Succes straks bij de echo. Gaat jullie etentje nog door? Volgens mij loopt het storm in restaurants de laatste avond @Pitahaya wat leuk een meisje!! En fijn dat alles goed is! Betrouwbaarheid van geslacht bedoel je? Heel betrouwbaar. Ze bekijken chromosomen. Betrouwbaarder kan niet lijkt me
Jaaaa wat fijn!! Dat zal een opluchting zijn. En zo onwijs leuk een meisje! En wat betreft je zoontje, dat komt vast ook helemaal goed. Miss zal hij teleurgesteld zijn in het begin maar als de kleine er eenmaal is is hij vast ook verliefd.