https://www.anwb.nl/auto/themas/kinderen-in-de-auto/wanneer-welk-kinderzitje Hier nog 1 @Pitahaya Zo nu ga ik weer verder slapen Welterusten allemaal!
Gek is dat he als je t geslacht hoort t echter word.. man ik kreeg meteen tranen.. zo mooi en je kunt je dan er een voorstelling van maken een beetje heel apart en ontroerend. Zelfs mijn man kreeg een brok in zn keel
Ik heb toch zo'n angelsound besteld.. Krijg 'm vandaag binnen, ben alleen niet thuis dus hoop dat ze het bij de buren afleveren. Hoop echt dat ik het hartje kan vinden en ik mezelf niet alleen maar nog onzekerder maak
Jij toch wel? Ik ga het toch maar niet doen... Over 2 weken weer afspraak bij de verloskundige. Dan gaan we hartje luisteren, geen echo. Maar ga toch maar even die 2 weken uit zitten. Had gisteren ook het gevoel de beep weer gevoeld te hebben...
Jij dus ook gevoeld? Ik dacht eergisteren nacht ook de baby te voelen. Ik lag op mn buik en voelde ineens een kijkje, hihi, heb mn man wakker gemaakt van blijdschap, whaha
Ja, ik twijfel wel nog. Een week terug dacht ik de beep ook een keer te voelen maar daarna dus niet meer. En nu gisteren dacht ik weer van: hé! Zou het? Maar vervolgens zit ik heel rustig op de bank en mij er echt op te focussen en dan voel ik het dus weer niet!
Jij bent ook al wat verder natuurlijk dus zou wellicht best wel kunnen. Met 15 weken is de beep al 11.6 centimeter en met 14 weken 10.1. Dat scheelt toch weer 1.5 cm ook.
Gefeliciteeerd!! Wat raar dat in jou onderschrift al 14 cm staat?? Zo groot is de beep toch nog lang niet?
Andere app die ik vertrouw zegt bijna 12cm.. ik ga daar maar vannuit. Ons Meisje was vorige week ruim 10 met de echo.
Mogen jullie ook de andere kids niet mee nemen naar het spreekuur bij de verloskundige? Ik had gebeld omdat ik zo onzeker ben en ze wil wel extra even hartje luisteren. Maar nu kan ik morgen heen maar dan moet ik weer opvang regelen voor de kids... best irritant. Snap het ergens ook wel hoor. 2 kids mee is ook veel te druk en ook door die corona enzo... Maar word bes wel op andere proberen te bouwen dus deze zwangerschap.
Fijn dat je wel even mag komen! Ja..lastig he steeds die oppas. Bij ons mag ze ook niet mee naar de afspraken