Ben benieuwd of het een jongen is! Ah mooi! Mijn moeder omschrijft het ook altijd zo van mij, dat ik voelde als een vlindertje Ben echt benieuwd, ik wacht het af
Ik heb ook nog geen uitslag! Maar pas vorige week vrijdag geprikt en naar Maastricht UMC gestuurd, kan nog even duren. Ik ga uit van a.s. woensdag - vrijdag. Hier ook bandenpijn gehad maar is nu weer een week weg wel nog 24/7 misselijk maar tis te doen! Fijn weekend allemaal!
@michele25 jij was toch 14.4 weken toen je de echo deed? Twijfel je nu niet af en toe of het misschien toch een jongen is? Ik heb de echo met 14.6. Wij weten het geslacht al en daar doe ik de echo dus ook niet voor, maar twijfel toch of ik de echo niet een week ga verschuiven.
Nee ik twijfel niet. Want duidelijker kon het niet. Ook nav van mijn andere 3 kids is het super duidelijk vergelijkbaar. Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Heb ik al vaker tegen je gezegt. ♡
Wat super fijn meiden! Ik ben even een tijdje afwezig geweest haha. Leuk dat sommige het al weten. Wij mogen 2 nov in de avond! We denken allebei een jongetje . Gewoon een sterk gevoel...ben benieuwd of het klopt! Wij zijn ook aan het kijken naar een Mutsy kinderwagen maar denken dat we hem 2ehands kopen omdat we zoveel wagens zien die er nog super uit zien. Zonde om dan voor bijna 1000 euro een nieuwe te kopen. Kunnen het makkelijk betalen hoor, daar niet van... Hoe doen jullie dat? (Of met andere spullen)
Wij kopen de mutsy Nio, ene kant wil ik hem nieuw omdat ik graag kwa kinderwagen en autostoel een zuivere heb. Andere kant denk ik wellicht verkoopt iemand een bijna nieuwe, en is t ook goed. Maar ik denk dat we voor nieuw gaan t scheeld niet gek veel in prijs vaak. Ik heb ben misschien een beetje apart hierin... heb 2dehands kleertjes ook soms, en een 2de handse kamer. Box kopen we 2de hands... maar kinderwagen/matras/autostoel wil ik graag nieuw en schoon
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 14April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje = Meisje Elke1708 - 30 jaar - 2e kindje 15 April MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje 16 april Dadelll - 26 jaar - 1e kindje 17 april Emm95 - 25 jaar - 1e kindje (tweeling) Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje 18 april Alanyali - 35 jaar - 3 kindje = Meisje?? 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje Mamaloe250 - 31 jaar -3e kindje 20 april Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje= Meisje Chillah - 31 jaar - 2e kindje Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje = Jongen 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje 22 april Annabeer - 31 jaar - 2e* kindje Jayjay - 29 jaar - 3e kindje 23 april Kruimeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner ) Dana - 27 jaar - 1e kindje 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje Madeluc - 32 jaar - 2e kindje PotjeGoud - 30jaar - 4e kindje 25 april Nymeria - 33 jaar - 4e kindje Familjen - 35 jaar - 1e kindje Kikkertjekwak - 29 jaar - 2e kindje 26 april 27 april Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje Jippiejeejole - 32 jaar - 1e kindje Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje 28 april 29 april 30 april [Meisjes 2] [Jongens 00] [Verrassing 00] Afspraken: 20 oktober - LunaM - controle vk 20 oktober - Nymeria - echo (controle buikje 13+2) 21 oktober - MotherPrincess - geslachtsbepaling 23 oktober - Nymeria - geslachtsbepaling (9.40 uur) 24 oktober - Jajay - geslachtsbepaling echo 27 oktober - Michele25- 16wk controle vk 9.10 27 oktober - Raspberry90 - Controle vk 28 oktober - Line85 - plaatsing preventieve cerclage 28 oktober - Elke1708 - geslachtsbepaling + controle. 28 oktober - Kikkertjekwak - ben je een zusje of een broertje echo 29 oktober - Mamaloe250 -15+3 geslachtsecho 30 Oktober - Annabeer - Geslachtsecho 15+1 30 Oktober - Chillah - Geslachtsecho 15+3 31 Oktober - Dana - Geslachtsbepaling 15+1 2 november - Nova87 - Geslachtsbepaling 11:30 2 november - Raspberry90 - Geslachtsbepaling 3 november - LunaM - Geslachtsecho 3 november - Chillah - Controle VK 6 november - Anne201 - controle & echo 10 november - Dana - Controle VK 13 november - Kruimeltje 1- controle Vk. 18 november - Michele25- 20 wk echo 19 november - Mamaloe250- 20 wk echo 20 november - Pitahaya - 20 weken echo 23 november- Elke1708 - 20 weken echo 25 november - LunaM - 20 weken echo 26 november - Dana - 20 weken echo 27 november - MotherPrincess - 20 wkn echo 30 november - Kruimeltje 1 - 20 weken echo ** 23 september - Sara190 - 8W+5D
@Parasol ik had op een vrijdag geprikt en de week erna op maandag uitslag, hoop dat je het maandag al hoort . (emc Rotterdam) Autostoel hebben wij overgenomen van vrienden waarvan we wisten dat 't goed was. Alleen kwam ik er later wel 0as achter dat een Maxicosi 5 (of afhankelijk van welke je hebt) 10 jaar gebruikt mag worden, dus nu wel een nieuwe. (8 jaar oud). Co sleeper 2e hands gekocht maar wel een nieuw matras erin. Kamer bij de bopita outlet gehaald voor 550 euro een complete kamer met grote kast. Kleertjes veeeel gehad, en veel gekocht hahaha. Kinderwagen 2e hands. Wel alles uitgewassen. Kolf wilde ik wel nieuw. Vond het een raar idee dat er misschien melkresten van een ander in zaten haha. Toen ik de horigen binnen kreeg was ik er zo tevreden over dat ik een 2e wilde (ik werk fulltime en kolf de fulltime dus wilde er 1 op werk en 1 thuis). Inmiddels wist ik hoe hij helemaal gereneigd kon worden (en bij de horigen gaat de melk echt alleen in 't flesje), en toen heb ik zelfs die 2e hands erbij gekocht. Als het allemaal schoongemaakt kan worden, ben ik niet zo erg moeilijk, maar als dat niet kan dan word ik wel zenuwachtig. 2e hands kleding met een niet uitwasbaar vlekje gebruik ik niet.
Ik wilde alles nieuw!! Tot we ons dingen verdiepen en de prijzen zagen. Eerste kindje dus alles aanschaffen. We hebben al een mooie maxi cosi pebble plus via marktplaats. Paar kleertjes tot nu zelf nieuw gekocht. Box willen we nieuw omdat het niet zo duur is. Kruik en puck a baby ga ik van een vriendin lenen. Kamertje is 2e hands of IKEA. Even kijken of het wat is. Dus hier toch ook de 2e hands kant op! Haha.
Ik wil(de) de wandelwagen en Maxicosi nieuw, matrasje ook. Moet nu een box en kledingkast aanschaffen, die koop ik tweedehands Maar gaan jullie bij voorbaat al een puckababy aanschaffen? Ik had dat bij nummer 1 gedaan, maar hij had het helemaal niet nodig. Dat was echt zonde geld.
Wij hoeven denk ik helemaal niks te kopen. We hebben nog de joolz van onze andere twee kindjes en ook qua kamer en kleren heb ik nog heel veel. Wel lekker makkelijk. Ik zag wel hele mooie aankleedhoezen en dekentjes bij prenatal dus die wil ik wel. En voor de kamer nog gordijnen en een lamp.
Ik ben er op zich wel makkelijk in met nieuw of tweedehands, ik wil wel een nieuw matras, en boxkleed nieuw. Maar de box heb ik al overgenomen van iemand. Want in Turkije is daar haast niet aan te komen. Bedje kunnen we overnemen van schoonzus, kleren krijg ik veel van mijn tante opgestuurd uit Nederland. En de rest kopen we nieuw. Kinderwagen denk wel een nieuwe. Maar dat omdat nieuw of 2dehands niet echt in prijs scheelt. Verder schoenen altijd nieuw.
Hier wisselt alles. Nieuw of tweedehands. Bij de eerste bijna alles nieuw gekocht. Maar inmiddels hebben we een andere kinderwagen. Had toen de joolz nieuw, die met pijn in mijn hart verkocht toen de 2e kwam. Ik heb toen een tweedehands bugaboo donkey gekocht. Omdat de oudste 1,5 was toen de 2e kwam. En deed alles altijd lopend. Dus wilde ze beide in de wagen hebben. Bij de 3e een tweedehands bugaboo cameleon gekocht. Dus die gaan we nu weer gebruiken. Ik moet nog een nieuw ledikantje hebben. Want die van de jongste is erg gammel. Commode kregen we van vrienden. Kledingkast koop ik gewoon standaard witte van ikea. Zag mooie nieuwe lijn bij ikea, heel mooi ledikantje (MYLLRA heet het). Zal foto bijvoegen. Maar wel weer prijzig vind ik. Dus nog even denken of ik die doe of een simpel ledikantje koop. (Tweedehands of nieuw). vind het dan leuker geld in accessoires te stoppen, de aankleding, mooie omslagdoek, leuke kleding enz. ik twijfel qua kleur nog erg tussen roestbruin/natuurtinten op de kamer. Of dat ik voor heel licht (oud) blauw en groen ga. Hij krijgt nu echt een mini kamertje, maarja als baby slaapt ie toch naast me in de wieg.
Ik heb zelfs nog een ledikantje en commode over. De twee oudste hebben net beide een nieuwe kamer. @Nymeria ik zag bij de prenatal dus die aankleedkussenhoes en dekentjes in roestbruin met wafelstructuur. Erg leuk
Leuk wij mogen dan ook voor de echo!! Heb ook veel spullen tweedehands, maar dan wel van bekenden/vriendinnen overgenomen en dat vond ik een fijn gevoel omdat het de kinderwagen betrof + een draagzak + campingbedje enzo, dus ook dingen met stof eraan. Ook leuk om sommige dingen nieuw te kopen dus het is een beetje een combi geworden
Twijfel oppeens of ik een kamer nodig heb. Ik kan ook Zoë overdoen in peuterbedje. Zoe is van midden december 2019... Ze zal in april 1 jaar en 4 maanden zijn. Zij sliep ca 4 maanden bij ons op de kamer dus denk onze baab ook. Dan zou ze met 1 jaar en 8 maanden in peuterbedje gaan... Is dat vroeg?
Bij sommigen werkt t, maar mijn zoontje is nu 1.5 en denk dat ie er nog laaaaang niet aan toe is! Hij zal 2 zijn als de kleine komt, die dan zeker een half jaar in de co-sleeper/wieg kan. Daarna kijken we wel weer verder, duurt nog even. Misschien dat we dan hetzelfde ledikant kopen als we al hebben (petite amelie), die kan je ombouwen naar peuterbed.
Vandaag pretecho gehad. Wij krijgen een meisje!!! @Kikkertjekwak ik zou een peuterbed niet aanraden zo jong al. Maar peuterbed hebben wij sowieso niet gedaan. Wij leggen ze met 2.5 meteen in een groot bed (met hekje) en dat ging eigenlijk altijd goed.