Huh maar wat raar dat je dan weinig info kreeg. Je hebt dus nu weer opnieuw bloed geprikt?? Weet je wanneer je de uitslag kan verwachten.? Vind het vreemd dat je zo weinig info krijgt...
@Madeluc neeee.. wat raar! Ik heb wel gelezen dat mensen opnieuw moeten laten prikken als het mislukt is. Misschien is dat het? Ik hoop het beste voor jullie!!
Hier weer wakker geworden met erge hoofdpijn. De verloskundige net even gebeld, ze adviseert 3 liter water te drinken en pcm mag ook gewoon. Maar 3 liter!!! Ik dacht dat ik al goed dronk met 1.5/2l water per dag. Wat drinken jullie aan hoeveelheid? 3l schijnt dus aanbevolen te zijn voor zwangere vrouwen.
Klopt. Als zwangere mag je van alles meer! Ik denk dat ik aan de 2 liter kom. Maar heb niet het idee dat bij mij de hoofdpijn komt door te weinig vocht...
Hier kom ik net vd verloskundige af. Zij zei idem veel drinken. Verder weinig anders. Dit komt van de hormoon wisseling/wennen blijkbaar. En zou rond de 20wk weer over moeten zijn.
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 14April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje = Meisje Elke1708 - 30 jaar - 2e kindje 15 April MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje = Meisje 16 april Dadelll - 26 jaar - 1e kindje 17 april Emm95 - 25 jaar - 1e kindje (tweeling) Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje 18 april Alanyali - 35 jaar - 3 kindje = Meisje?? 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje Mamaloe250 - 31 jaar -3e kindje 20 april Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje= Meisje Chillah - 31 jaar - 2e kindje Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje = Jongen 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje 22 april Annabeer - 31 jaar - 2e* kindje Meisje? Jayjay - 29 jaar - 3e kindje 23 april Kruimeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner ) Dana - 27 jaar - 1e kindje = Meisje ? 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje Madeluc - 32 jaar - 2e kindje PotjeGoud - 30jaar - 4e kindje = Meisje 25 april Nymeria - 33 jaar - 4e kindje = Jongen Familjen - 35 jaar - 1e kindje Kikkertjekwak - 29 jaar - 2e kindje = Jongen 26 april 27 april Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje Jippiejeejole - 32 jaar - 1e kindje Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje 28 april 29 april 30 april [Meisjes 04] [Jongens 03] [Verrassing 00] Afspraken: 27 oktober - Raspberry90 - Controle vk 28 oktober - Line85 - plaatsing preventieve cerclage 28 oktober - Elke1708 - geslachtsbepaling + controle. 28 oktober - Kikkertjekwak - bevestiging geslacht 29 oktober - Mamaloe250 -15+3 geslachtsecho 30 Oktober - Annabeer - Geslachtsecho 15+1 30 Oktober - Chillah - Geslachtsecho 15+3 31 Oktober - Dana - Geslachtsbepaling 15+1 2 november - Nova87 - Geslachtsbepaling 11:30 2 november - Raspberry90 - Geslachtsbepaling 3 november - LunaM - Geslachtsbepaling 3 november - Chillah - Controle VK 6 november - Anne201 - controle & echo 10 november - Dana - Controle VK 13 november - Kruimeltje 1- controle Vk. 16 november - Nova87 - Controle Vk 18 november - Michele25- 20 weken echo 19 november - Mamaloe250- 20 weken echo 20 november - Pitahaya - 20 weken echo 23 november - Elke1708 - 20 weken echo 25 november - Nova87 - 20 weken echo 25 november - LunaM - 20 weken echo 26 november - Dana - 20 weken echo 27 november - MotherPrincess - 20 weken echo 30 november - Kruimeltje 1 - 20 weken echo 3 december - Nymeria - 20 weken echo 3 december - Annabeer - 20 weken echo 22 December- Michele25- 24wk vk ** 23 september - Sara190 - 8W+5D
Och meiden, die hoofdpijn is zo vervelend. Ik herken het compleet van mijn eerste zwangerschap, had dat toen ook dag in dag uit. Mijn verloskundige zei toen dat ze er niks aan konden doen, idd voldoende drinken en ook voldoende slapen zodat je in elk geval rust geeft aan je lijf. Helaas heb ik dus ook niet echt tips
Helaas geen oplossing om hoofdpijn te voorkomen maar wel om de dag een beetje door te komen. Ik heb nu Cura-Cool strips die ik op mijn voorhoofd kan pakken. Deze worden en blijven ca 7 uur koud. Het verlicht mijn migraine wel deels..
@michele25 waarschijnlijk heb jij dezelfde verloskundige gezien als die ik heb gesproken vandaag Hormonaal zei ze bij mij ook.. maar toch apart dat we er nu zo'n last van hebben. Je zou toch denken dat dat hormoon toch al aan het afnemen is?
Ja, maar een zwangerschap is natuurlijk wel een samenspel van veel meer hormonen... Het hele lijf is hard aan het werk. Maar ellendig is het zeker. Ik heb er ook veel last van. Hier geen twijfel meer mogelijk. Ik voel de baby nu regelmatig. Zo leuk!! Ennnn ik ga zondag starten met zwangerschapsyoga. Heb er erg veel zin in! Ben heel erg benieuwd!
Ik en mn man kregen vandaag bijna een hard verzakking bij de vk. Eerste controle eerste x hartje luisteren.. nou onze dame maakte t wel spannend. Dopler was haast leeg en niet zo geweldig maar mijn hartslag was wel te vinden. Enkeld van ons mientje niet. Even later hoorde we r wel druk schoppen door de doppler hene. Nieuwe batterijen hadden ze niet bij de hand.. maar heb r totaal 45 min binnen gezeten... maar heel kort t hartje kunnen horen... pfieuw ze was nog ok. Mbt de resusfactor. Blijkbaar prikken ze idd nu met 27wk eerst voor je die spuit krijgt. Vroeger kreeg je ze beide gewoon zonder checken. Dat zei ze ook... pff alles werkelijk alles is nieuw voor mij... Ik krijg ook die glucosetest met 27wk. Mag ik 2 uur stil zitten.... geweldig dat word een kruiswoordpuzzel meenemen.
Wil jij vent toch een geslachtsbepaling echo doen, kan ik niet vinden waar ik dat al kan doen. Had er 1 gevonden die het vanaf 15 weken doet, is de site uit de lucht, lekker dan. bij echo nop doen ze ff geen pretecho ivm Corona . En weer een ander is met 16 weken,,., heb ik weer zeg. Iemand anders nog een idee? Rond lelystad? hoe ver waren jullie toen jullie die echo deden? Oeh ja hoofdpijn. Af en aan last van, maar moet nog meer drinken. oh neeee nog een x prikken voor de nipt test ( ik dacht @Madeluc ?). Ze houden het wel spannend zeg.