Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 12 April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje 16 april 17 april Elke1708 - 29 jaar - 2e kindje Emm95 - 25 jaar - 1e kindje 18 april 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje 20 april Sara190- 30 jaar -1e kindje 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje 22 april Kruimeltje 1 - 32jaar. 2e kindje (1e met huidige partner ) 23 april Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje Madeluc - 32 jaar - 2e kindje 2011Mamma - 33 jaar - 3e kindje 25 april Dana - 27 jaar - 1e kindje Nymeria - 33 jaar - 4e kindje 26 april 27 april PotjeGoud - 30 jaar - 4e kindje Famke88 - 31 jaar - 3e kindje 28 april 29 april 30 april Afspraken: 27 augustus - Sara190 - 1e vroege echo zkh 31 Augustus - Michele25 - Intake vk+echo 31 augustus - Emm95 - Intake vk + vroege echo 2 september - Nova87 - 1e echo 2 september - Elke1708 - Intake vk 4 september - Raspberry90 - 1e echo 7 weken 7 september - Pitahaya - 1e echo 8 september - Famke88 - intake + 1e echo 8 september - Nymeria - 1e echo 9 september - Dana - controle zkh + vroege echo 10 september - LunaM - 1e echo 11 september - Line85 - 1e echo zkh 14 september - PotjeGoud - intake + 1e echo 15 september - Dana - intake vk + echo 21 september - Nova87 - intake vk 23 september - LunaM - Intake vk + termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Meiden, ik heb sochtends echt vlagen van maagzuur. Verder heb ik echt t idee dat je t al gaat zien! Ik hou mn buik in maar een deel, ook wat harder, kan ik gewoon niet inhouden, haha. Ik vind het wel spannend met corona merk ik hoe alles zal gaan....hoe vinden jullie dat?
Ahhaha ik heb het gevoel dat ik opgeblazen buik heb, ik had laatste een broek gehad die paste ik prima nu krijg ik die knoop amper dicht..heb nou hele tijd die knoop open staan, maar kan toch niet zo snel?
Hoi meiden, super spannend dit. Ik ga toch vragen of ik mee mag kletsen. m’n 2 vorige zwangerschappen nooit aangedurfd. Ik ga proberen beetje in te lezen alle vorige pagina’s haha. Na 1 spontane zwangerschap en 2 ivf baby’s. Had ik totaal onverwachts afgelopen zaterdag een positieve test in handen.( Date night was wel heel gezellig zullen we maar zeggen.) Ik ben 34 en zwanger van de 4de. Morgen m’n eerste afspraak bij de gynaecoloog. Ergens zit m’n gevoel goed, maar door zoveel ellende op dit gebied ook onzeker. Ik test bijvoorbeeld nu de oploop. Ziet er nu wel oké uit toch? herkennen jullie die onzekerheid? Of ben ik de enige die gewoon stug doortest Oh ik vermoed dat ik rond 24 april zit? Maar als deze zwangerschap door zet zal de geboorte minimaal 1 week eerder zijn.
Welkom bij de club! Gefeliciteerd! Hoe voel je je? Hoe ver denk je nu te zijn? Je testen lopen prachtig op hoor. Je bent gewoon zwanger. Nu stoppen met testen hoor! Ik wil vrijdag met 5 weken nog een laatste test doen om te kijken of ik 3+ op de clearblue heb. Daarna stop ik ook. Begin mij enorm zwanger te voelen en een test gaat mij niet vertellen of het goed of fout zal gaan... Wat heftig zeg van je dochtertje. Weten ze daar de oorzaak van? Word deze baby daarom een week eerder geboren?
Thanks meiden! Ik ben nog maar op pagina 7 met lezen haha. Word beetje misselijk van die lettertjes. kwaaltjes; duizeligheid, was ook de reden dat ik een test heb gedaan. Beide jongens niet gehad alleen bij m’n dochter. nu tikkeltje misselijkheid ook en spierpijn in die boobs. Ik heb mezelf tot morgen gegeven, 10:50 bij de gynaecoloog. Die zal hopelijk inwendig even spieken of het op de juiste plek zit. Denk dat het wonder te groot voor me is om het nu al te kunnen begrijpen! Maar dan stop ik echt!!! ja ze hebben mis gezeten met de uitgerekende datum. 2 weken terug gezet met termijn echo, achteraf bleek m’n placenta dusdanig verouderd te zijn (verkalkingen) dat er geen toevoer meer naar m’n meisje ging. Ze kwam ook uitgedroogd en met lange nageltjes op de wereld. Wel helemaal af en prachtig! Ze woog maar 2445. Ja dat is de reden voor eerder ingrijpen. Weet nu al dat ik een geplande keizersnede ga krijgen omdat de jongens beide met afwijkende Hartactiviteit tijdens de bevalling met spoed ks kwamen. Dus dikke prima zo! hoe voelen jullie je? Las al wat over voor gevoel geslacht. ik denk een meid deze keer. En denken jullie al over praktische zaken, mamma’s met nog een dreumes/peuter straks rond lopen?
Ik denk 4 weken en 5 dagen, volgens de calculator maar zeker weten doe ik niet. Ik heb cyclussen die wisselen in dagen.
Maar kan de gyn morgen dan al iets zien? Ik heb pas volgende week donderdag een vroege echo... dan zit ik net in week 6 denk ik.. Ik d8 dat dit het vroegste was
wellicht alleen verdikt slijmvlies in de baarmoeder. Of een ring. Maar wil weten of het geen bbz is. vorige keer ook vroege echo gehad met 5.4 gehad zal foto eronder zetten van 2 jaar geleden
Hmm okai vreemd... Naja ik wacht het gewoon wel af, zal wellicht dan meer kunnen zien volgende week..
Hoe later hoe groter de kans op een kloppend hartje. Het is voor jullie ook een hele weg geweest zie ik!
Jaaa zeker!! Ik wil gwn weten of het wel op de juist plek zit meer niet, omdat in januari op de echos niks te zien was!
Herkenbaar! Dit heb ik ook gehad 2 jaar geleden voor we aan de ivf begonnen. Je zoekt toch die bevestiging. Ik zou het zeker bespreken met de gyn. Deze “ wachtperiode” duurt altijd zo lang hè?