Ik heb toch even gebeld met het ziekenhuis en gevraagd of het niet deze week kan omdat ik zo onzeker en ongerust ben, als er maar iets van een zwangerschap te zien is, hartje hoef ik nu niet te horen. Ik word zo terug gebeld...
Goed zo! Ze willen echt een heel eind met je mee denken, je moet het alleen zelf aangeven. Ben benieuwd!
Belachelijk! Ze zei ik heb het overleg en de echoscopist zit geen meerwaarde om het deze week te doen, het is al vevroegd. pfff ik zei het gaat niet om meerwaarde het gaat om mijn ongerustheid! Ze denken weer niet met je mee, ben zo klaar met deze ziekenhuis, vorige keer luisterden ze ook niet naar mij en toen was het al foute boel, ze nemen dat niet eens mee en kijken niet naar je ongerustheid. Ben zo boos!
Wat lullig! Kan je ook niet een echo centrum in de buurt bellen of ze willen kijken deze week? Kost dan wel een euro of 35, maar dan neemt het in ieder geval een deel van je zorgen weg!
Jeetje meis, zo vervelend dat je je niet gehoord voelt... Snap dat iedere kleine bevestiging een stapje vooruit is voor je! Dat moeten ze in het ziekenhuis toch zeker begrijpen
Grrr juist daar zouden het toch moeten kunnen begrijpen... Idd is er geen ander zh of echopraktijk die wel naar je wil luisteren?
Welkom en gefeliciteerd @Rachje20 ! Ahh wat vervelend @Sara190 . Ik zou idd een andere kliniek bellen hoor, het is jouw lichaam en jouw onzekerheid. @PotjeGoud Ik woon in Zuid-Holland. Jij?
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 12 April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje 16 april 17 april Elke1708 - 29 jaar - 2e kindje Emm95 - 25 jaar - 1e kindje 18 april 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje 20 april Sara190- 30 jaar -1e kindje 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje 22 april Kruimeltje 1 - 32jaar. 2e kindje (1e met huidige partner ) 23 april Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje Madeluc - 32 jaar - 2e kindje 2011Mamma - 33 jaar - 3e kindje 25 april Dana - 27 jaar - 1e kindje Nymeria - 33 jaar - 4e kindje 26 april 27 april PotjeGoud - 30 jaar - 4e kindje Famke88 - 31 jaar - 3e kindje 28 april 29 april 30 april Afspraken: 27 augustus - Sara190 - 1e vroege echo zkh 31 Augustus - Michele25 - Intake vk+echo 31 augustus - Emm95 - Intake vk + vroege echo 2 september - Nova87 - 1e echo 2 september - Elke1708 - Intake vk 4 september - Raspberry90 - 1e echo 7 weken 7 september - Pitahaya - 1e echo 8 september - Famke88 - intake + 1e echo 8 september - Nymeria - 1e echo 9 september - Dana - controle zkh + vroege echo 10 september - LunaM - 1e echo 11 september - Line85 - 1e echo zkh 14 september - PotjeGoud - intake + 1e echo 15 september - Dana - intake vk + echo 21 september - Nova87 - intake vk 23 september - LunaM - Intake vk + termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Ik meld me voorzichtig aan. Durf door onze voorgeschiedenis bijna niet te hopen dat het goed komt, maar ik probeer me sterk te houden. Mijn testjes lijken er goed uit te zien denk ik, het loopt in elk geval niet af. Voel me verder zo nu en dan best misselijk (ik moet blijven eten), en ik ben moe. Mede ook door slechte nachten van onze zoontjes gok ik. Spannend tijd weer! Ik hoop op veel mooie en gezonde baby’s in april!
Oeps, dit is de meest recente met de test van vandaag erbij. Clearblue Digital gaf netjes 2-3 weken aan
Jeetje meid, heb jij 3 miskramen gehad? Wat heftig zeg. Extra spannend nu dus weer. Jemig, wat komt dat vaak voor hè? Zo heftig vind ik het. Word echt onderschat ook. Oh en lees ook nog veel te vroeg geboren kindje. Weten ze daar de oorzaak van? Heftig zeg. Hopelijk gaat het nu goed. Je testjes zien er goed uit in iedergeval. Ga je nu stoppen met testen of niet?
K heb net een goed gesprek gehad met een verloskundige..die adviseeerde me ook om te wachten ze zei kans is groot dat ik toch niks zie..ze zei vertrouw op je lichaam en over 1 week heb je een veel beter beeld.. Ik laat het tot volgende week!
Oh wat spannend weer! Je testen zien er mooi uit. Voor jullie ook geen onbezorgde zwangerschap helaas. Maar dan kunnen we elkaar beetje er door heen slepen!
ook een goed besluit, vertrouwen hebben is zo lastig. Je durft nergens meer op te hopen of vanuit te gaan. ik heb m’n vorige zwangerschap niet eens bekend gemaakt. Ik verlegde de grens steeds. Eerst maar eens zien of het blijft zitten, 12 weken grens; Nipt test ; nee toch maar wachten tot ik beweging voel met 15 weken; nee toch nog 20 weken echo afwachten; 24 weken levensvatbaar ; 26 weken meer overlevingskansen en vanaf 29 weken begonnen de laatste 10 weken, zenuwslopend... Ik had de laatste week elke dag controle met een pols net zo hoog als die van de baby... Ik hoop dit keer ook meer vertrouwen te hebben. Maar ja verkopen ze niet in een potje helaas.
Het is ook allemaal spannend en onzeker die eerste weken. Voor mijn zoontje ook een vmk gehad, man wat vond ik dat heftig.... eerst op die roze wolk om er vervolgens weer af geknikkerd te worden. En inderdaad, het wordt zo onderschat en weinig over gepraat. Terwijl als je zelf begint er echt wel verhalen boven tafel komen. Na 8 maanden toen zwanger van hem en echt super onzeker.... Leefde letterlijk van echo naar echo om bevestiging te hebben dat het allemaal goed zat. Gelukkig hele fijne verloskundigen die echt meedachten en begripvol waren. Daarom ook dat ik nu weer bij hen heb aangemeld. Proberen toch vertrouwen te hebben in je eigen lichaam. Ik dacht altijd, als er zo veel mensen op de wereld rondlopen dan moet mij het toch ook lukken.. Soms makkelijker gezegd dan gedaan hoor, maar als je het vaak genoeg zegt ga je er misschien toch iets meer in geloven ofzo Ik hoop op allemaal mooie april baby’s ♥️