Oh ja zo stom. Zusje van je man kan natuurlijk ook. Maar goed het blijft natuurlijk super vervelend. Wel makkelijk zeggen "koop wel weer een nieuwe " is wel zonde en niet nodig. Hier ook wat steekjes in de buik net. Stond geloof ik te snel op en stak me een beetje onderin links in mijn buik. Net boven mijn lies. Denk ook gewoon de banden. Heb het denk ik niet rond mijn navel, maar meer onderin. En als ik te druk ben geweest in mijn hele buik. Winderigheid heb ik soms . Denk nog niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar als je het niet vertrouwd kan je altijd de vk bellen.
Ik heb hier sinds vrijdagavond enorme hoofdpijn, een soort migraine hoofdpijn lijkt het wel. Heb geen idee hoe t komt maar heb bijna t hele weekend in onze donkere slaapkamer gelegen, kon het licht amper verdragen. Hopelijk gaat dit niet aanhouden! En idd als iemand haar klachten niet vertrouwd altijd bellen hoor, beter een keer teveel dan te weinig! @Madeluc weten jullie al meer?
Kwam even spieken of Madeluc al uitslag had . Volgens mij nog niets hier gemeld toch of heb ik dat gemist?
Lief dat je er naar vraagt. Blijkt dat bij onze eerste NIPT test onvoldoende DNA van de baby in het bloed zat, waardoor het bloedbeeld niet realistisch genoeg is om een uitspraak te doen. Nu was dit gelukkig wel zo en hebben wij alsnog een goede uitslag gehad! Alle stress kwam er denk ik uit toen wij het vrijdag hoorde, want ik heb het hele weekend migraine gehad :s. Het lab liep nogal vertraging op door de Corona , vandaar elke keer het lange wachten.... Hier nu verder alles goed! Deze week horen wij hopelijk het geslacht! Alles goed met jullie allemaal meiden? Ik zie prachtige namen voorbij komen hoor. Ik heb zelf geen FB, dus ik zal ook de groep niet joinen. Hier is ook voldoende hoor. Goede week gewenst dames!
Hebben jullie ook zo’n last van je darmen? Ik ben zelfs even net extra op controle geweest omdat ik dacht dat de buikpijn weeen waren. Echt zo’n extreme buikpijn. Achteraf herken ik het wel van mn vorige zwangerschap maar toch... wel weer een nieuwe echo maar weet nog steeds niet wat het wordt. We denken een jongen
Zo fijn dot goede nieuws!! Echt een opluchting. Vind het alleen appart dat ze dat niet gelijk konden zeggen, niet genoeg Dna. Zou je een hoop stress schelen zeg. Nu genieten van het goede nieuws. Mooi echo zeg. Wanneer weten jullie wat het wordt ? Ik kan niet aan de echo zien wat het wordt. Waarom denk je een jochie ?
Ik had gehoopt vandaag maar heb zo nog een afspraak maar weet niet of ze dan nog een keer een echo maakt dus ik denk dat we het pas bij de 20 weken echo horen. We denken een jongen, meer voorgevoel. Maar ik zou een meisje ook erg leuk vinden.
Fijn dat alles goed was. Wat een opluchting voor jullie! Nu lekker genieten. Genoeg dna is altijd wel een dingetje Officieel mocht ik ook pas na 12 weken de nipt doen vanwege dit, ook omdat ik overgewicht heb. Maar dacht bij 11,5 week: ik gok het erop.
Stom he! Ik was al ruim 14 weken toen de eerste test werd gedaan... had ons idd een hoop stress bezorgd als ze dat gewoon hadden gecommuniceerd!
Oh wat een enorme opluchting meid, zo blij voor je!! Bah wat een spanning allemaal! Hopelijk dan nu flink genieten van je zwangerschap!
@Madeluc wat fijn!!! En pff dat hadden ze beter meteen kunnen zeggen! Had je niet zo hoeven stressen Over striemen.. Ik smeer niet extra ofzo. Heb dat de eerste 2 zwangerschappen wel gedaan. Met bio oil.. maar ik sta helemaal onder de striemen. Werkt dus echt niet. Je krijgt het of je krijgt het niet. @Alanyali oh wat erg als kinderen zo zijn. Snap dat je dat er nu niet bij kunt hebben. Maar jij bent gewoon Nederlands van afkomst toch? Ben je moslim geworden? Spreek je ook turks? Woon je al lang in Turkije? Sorry voor alle vragen hoor. Ben nieuwsgierig Hier een drukke week gehad. Zoontje werd 6. Dus kinderfeestje gehad, zijn echte verjaardag gevierd met de oma's en zaterdag en zondag zijn mijn zussen geweest. Alles volgens de corona regels Maarja hij heeft een leuke verjaardag gehad. Ook al was het heel anders dan normaal.
@PotjeGoud : gefeliciteerd met je kleine boef, klinkt als een druk weekend maar wel gezellig. De Corona maakt het er niet makkelijker op. Gaan jullie ook een zws curcus doen? En zo ja welke ? Ik zit nog te kijken en ja ook door de Corona regels zijn er wat die het online aanbieden, maar dat lijkt me minder leuk/gezellig.
Ik doe nu elke zondag zwangerschapsyoga. Ook al is het de 3e, ik vind het heel prettig om dat te doen.
gaat de yoga nog steeds door ivm de corona regels? zo fijn zwemmen is nu even gestopt. zeker voor 2 weken. baal als een stekker @PotjeGoud : geen cursus omdat het je 4e is denk ik? dat snap ik . wat voor ene cursus heb je al eens gedaan ?