Oooh kennen jullie de app vinted?? Super leuke app met allemaal leuke kleertjes voor de kids!! Ga er ook wat van de jongens op zetten en misschien wat voor de baby bestellen. Allemaal tweedehands maar daar hou ik wel van!
Nou meiden, ik loop al jaren rond met oorklachten. Nu sinds een half jaar volop onder controle (iedere maand moet ik er naartoe) bij een hele goede KNO arts. Hij is niet alleen KNO maar kijkt ook echt naar het geheel zeg maar en dat is heel prettig. Helaas heb ik al zo lang klachten dat ik nu wel over moest op een hormoonzalf. Echter, het is een héél klein oppervlak waar ik dat op moet smeren dus de KNO arts zegt dat het echt geen kwaad kan, ik vertrouw hem volledig...juist omdat hij echt constant benadrukt dat we geen dingen moeten doen waar het kindje last van kan krijgen maar dat we ook mijn pijn in de gaten moeten houden. Ik slaap heel vaak delen van de nacht niet door de oorpijn die ik heb, het is soms echt niet te doen. Nu heeft de KNO arts overlegd met de apotheek en ik heb dit ook bij de verloskundige moeten melden. Ik krijg nu 2 extra groei echo's voor het kindje omdat de hormoonzalf de groei kan beinvloeden. Het lullige was alleen dat die vrouw bij de apotheek haar hele persoonlijke mening erover gaf en mij zodanig een schuldgevoel aanpraatte dat het nu voelt dat als ik die zalf ga smeren ik de groei van mijn ongeboren kindje ernstig belemmer. Ze zei: je moet jezelf opzij zetten als moeder voor je kind, dan heb je maar oorpijn. Ben er best door van slag merk ik...
Ja we hebben er natuurlijk ook even op moeten wachten dus ik vond het maar al te leuk om ermee aan de gang te gaan! Geeft ook wel rust trouwens hoor , scheelt allemaal straks weer denk ik dan
Ik wil graag aan de slag na de 20 weken, al ben ik mijn vriend wel achter ze kont aan het zitten om het kleine kamertje leeg te ruimen. We gaan spullen van ene kamer naar andere kamer doen en dan de grootste kamer wordt de baby kamer. Geen idee waarom 20 weken, mr dan hoop ik dat ik het voor mijzelf een goed moment vind. Helaas ook de 20 weken echo als ik precies 20 weken weken ben, dus nog 3 weken wachten.
Hier precies zo! Wij willen ook wachten tot na de 20w echo. Ook omdat we dan weten wat het wordt. Vandaag is het me gelukt om weer wat dozen in te pakken van het kamertje waar de baby komt. Nu gesloopt in bed. Maar dat heb ik er voor over hihi. En dan nog even bedenken waar vriendlief zijn spullen komen, aangezien de zwangerschap niet gepland was (maar nu wel heel welkom) moeten we straks gaan samenwonen en dat zal voorlopig in mijn appartementje zijn ergens begin volgend jaar. En dan volgende jaar kijken voor een koophuis.
@Elke1708 je doet het niet zonder reden, en hebt er goed over nagedacht. Dus laat die dame dan maar kletsen. Stress van een moeder en nachten niet slapen is ook niet goed voor de baby. @michele25 haha hier ook de kinderwagen die komt volgende week. Heb hem wel 2dehands over genomen. Vond een nieuwe niet nodig en voor ons op dit moment geen meerwaarde. Kleren bedje eetstoel en allemaal dingen ook al in huis, al vind mijn man het nog wat vroeg haha. Maar ja dat is niet mijn probleem zeggen we dan maar. Dus denk alleen nog alles in orde maken. Kleding kast enzo, en de kleine komt toch eerst bij ons op de kamer. Dus dan hebben en houden beiden knullen nog hun eigen kamer. En dat gaan we na een half jaar denk ik veranderen en dan mag de jongste nu 8 kiezen of die samen met de baby wil (hij heeft nachtangst) Of met zijn broer maar die is er door de weeks eigenlijk nooit. Die zit op een soort internaat al klinkt dat zo vreemd haha. Maar vele jongens die leeftijd 12 en ouder. Gaan hier naar een speciale school waar ze ook slapen. En dus na de gewone school heen gaan. Omdat sommige mensen verder van school wonen en hij wilde zelf graag gezellig met al zijn vrienden. Dus ik denk dat de jongste met de kleine wilt slapen. En in het weekend als de oudste thuis is bij de oudste.
Nou als een arts zegt dat het kan moeten we daar maar op vertrouwen toch? Die apotheek ass, kan vanalles zeggen maar als jij slecht slaapt en veel pijn hebt is ook niet optimaal voor de kleine denk ik zo. Eerst goed voor jezelf zorgen voordat je voor een ander kan zorgen meid (L) Laat je niet gek maken, maar doen wat goed voor jou voelt!
Nou jaaaa zeg. waar bemoeid ze zich mee. Als je haar mening wilt vraag je het wel. Het is net of jij express die medicijnen wilt en je kind wat aan wilt doen. Dikke Bull shit natuurlijk. Je doet er voor jezelf goed aan en dat is ook belangrijk. Als er in een overleg uit is gekomen dat het niet schadelijk is dan is dat zo. Daarbij houden ze je extra in de gaten, niets aan de hand dus. Je doet het hartstikke goed. Ik was net bij de vk geweest. Alles is goed. Buik groeide goed conform dit termijn, hartje klonk super mooi. De buikpijn kwam waarschijnlijk door de groei zeiden ze. , dus daar ben ik wel blij mee. Blaasontsteking was van de week al uitgesloten. Volgende maand weer op Apk.
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 14April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje = Meisje Elke1708 - 30 jaar - 2e kindje = Meisje 15 April MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje = Meisje 16 april Dadelll - 26 jaar - 1e kindje 17 april Emm95 - 25 jaar - 1e kindje (tweeling) Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje = Meisje 18 april Alanyali - 35 jaar - 3 kindje = Meisje 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje = Meisje Mamaloe250 - 31 jaar -3e kindje=Meisje 20 april Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje= Meisje Chillah - 31 jaar - 2e kindje = Jongen Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje = Jongen 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje = Jongen 22 april Annabeer - 31 jaar - 2e* kindje Meisje Jayjay - 29 jaar - 3e kindje 23 april Kruimeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner )= Meisje Dana - 28 jaar - 1e kindje = Jongen 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje Madeluc - 32 jaar - 2e kindje= Jongen PotjeGoud - 30jaar - 4e kindje = Meisje 25 april Nymeria - 33 jaar - 4e kindje = Jongen Familjen - 35 jaar - 1e kindje Kikkertjekwak - 29 jaar - 2e kindje = Jongen 26 april 27 april Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje = Jongen Jippiejeejole - 32 jaar - 1e kindje Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje 28 april 29 april 30 april [Meisjes 11] [Jongens 08] [Verrassing 00] Afspraken: 16 november - Nova87 - Controle Vk 18 november - Michele25- 20 weken echo 18 november - LunaM - Controle VK 19 november - Mamaloe250- 20 weken echo 23 november - Elke1708 - 20 weken echo 24 november - Raspberry90 - 20 w controle vk 25 november - Nova87 - 20 weken echo 25 november - LunaM - 20 weken echo 25 november - Pitahaya - GUO 25 november - Line85 - 20 weken echo 26 november - Dana - 20 weken echo 27 november - MotherPrincess - 20 weken echo 30 november - Kruimeltje 1 - 20 weken echo 30 november - Lieverhout - 20 weken echo 1 december - Anne201 - GUO 1 december - Kikkertjekwak - 20 wkn echo 20.30 1 december - Dana - controle vk 2 december - Chillah - 20 weken echo 3 december - Nymeria - 20 weken echo 3 december - Annabeer - 20 weken echo 3 december - Raspberry90 - 20 weken echo 11 December- Kruimeltje 1- controle Vk. 22 December- Michele25- 24wk vk ** 23 september - Sara190 - 8W+5D
Zo je zou er een klacht over in kunnen dienen. Dat doe je waarschijnlijk toch niet, maar zoon reactie is niet oké. Wat achterlijk. Het is onwetendheid. Trek het je niet aan... Sommige mensen zijn gewoon zo...
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 14April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje = Meisje Elke1708 - 30 jaar - 2e kindje = Meisje 15 April MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje = Meisje 16 april Dadelll - 26 jaar - 1e kindje 17 april Emm95 - 25 jaar - 1e kindje (tweeling) Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje = Meisje 18 april Alanyali - 35 jaar - 3 kindje = Meisje 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje = Meisje Mamaloe250 - 31 jaar -3e kindje=Meisje 20 april Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje= Meisje Chillah - 31 jaar - 2e kindje = Jongen Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje = Jongen 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje = Jongen 22 april Annabeer - 31 jaar - 2e* kindje Meisje Jayjay - 29 jaar - 3e kindje 23 april Kruimeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner )= Meisje Dana - 28 jaar - 1e kindje = Jongen 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje Madeluc - 32 jaar - 2e kindje= Jongen PotjeGoud - 30jaar - 4e kindje = Meisje 25 april Nymeria - 33 jaar - 4e kindje = Jongen Familjen - 35 jaar - 1e kindje Kikkertjekwak - 29 jaar - 2e kindje = Jongen 26 april 27 april Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje = Jongen Jippiejeejole - 32 jaar - 1e kindje Lieverhout - 27 jaar - 1e kindje 28 april 29 april 30 april [Meisjes 11] [Jongens 08] [Verrassing 00] Afspraken: 16 november - Nova87 - Controle Vk 18 november - Michele25- 20 weken echo 18 november - LunaM - Controle VK 19 november - Mamaloe250- 20 weken echo 19 november - JippieJeejOle - extra controle ziekenhuis ivm bloeddruk 23 november - Elke1708 - 20 weken echo 24 november - Raspberry90 - 20 w controle vk 25 november - Nova87 - 20 weken echo 25 november - LunaM - 20 weken echo 25 november - Pitahaya - GUO 25 november - Line85 - 20 weken echo 26 november - Dana - 20 weken echo 27 november - MotherPrincess - 20 weken echo 30 november - Kruimeltje 1 - 20 weken echo 30 november - Lieverhout - 20 weken echo 1 december - Anne201 - GUO 1 december - Kikkertjekwak - 20 wkn echo 20.30 1 december - Dana - controle vk 2 december - Chillah - 20 weken echo 3 december - Nymeria - 20 weken echo 3 december - Annabeer - 20 weken echo 3 december - Raspberry90 - 20 weken echo 4 december - JippieJeejOle - 20 weken echo 11 December- Kruimeltje 1- controle Vk. 22 December- Michele25- 24wk vk ** 23 september - Sara190 - 8W+5D
Nee nog niks gezien inderdaad.. maar nu met 20wk echo is alles toch wat beter gegroeid inmiddels. Oh wat fijn de kinderwagen al bijna in huis! Dan word t echt al echt he haha. Hoelang heb je moeten wachten?
Haha je bent een stuk sneller dan mij hihi maar komt bij dat we een kamer wissel moeten doen. Kost wat tijd. Kamer v oudste is nu wel helemaal leeg. Enkeld de afwerking nog. Heb enkeld elke x 2wk tussen de afwerkingen. Nah houd ons bezig om de zoveel tijd.. Dan schiet de tijd misschien wat op.
Weet je die apotheken he van tegenwoordig mogen veel te veel zeggen en doen. Echt giga belachelijk wat hier gebeurd. En niet pikken. Jij hebt dit in overleg gedaan. Wij houden allemaal rekening met onze kindjes in onze buik en soms is er iets nodig om onze pijn te verhelpen. Wat heeft de baby eraan als jij zoveel pijn hebt. Je doet t in goed overleg.. krijgt echos.. laat dat mens toch lullen. Hetzelfde hier ik heb copd en mijn apotheek besloot om mij andere medicatie pompjes te geven ( zwakkere) omdat er niks bekend was mbt zwangerschap. Dan denk ik zelfs mijn longarts schrijft dit niet voor, en hun beslissen dit zomaar. Ik doe het wel met zwakkere medicatie nu maar ik merk wel dat ik kwa adem achteruit gaat namate ik zwaarder word nu. Dus ik heb wel gezegt met mijn man... als dit niet meer haalbaar is wil ik mn eigen medicatie weer te weinig zuurstof in t bloed heeft ook effect . ondanks dat er niks bekend is. Maar ik bedoel maar sommige apotheken zijn te vrij in mijn ogen.
Ja ik zal hem dan rond begin februari hebben.. nog wel ruim op tijd.. maar wel nodig hem in dec te bestellen mocht er wat fout gaan. Corona bleek momenteel ook in de weg te zitten en langer te duren met levering
Haha ja, maar wij zijn ook nog maar met zijn tweetjes nu dus dat scheelt natuurlijk ook. Als je al kids in huis hebt dan heb je denk ik ook als je thuis bent nog daar een hoop dingen voor te doen. En dat is waar idd, dat vult de tijd op. Hier is het nu gewoon maar afwachten .. haha
Wij gaan na de 20 weken echo aan 't kamertje beginnen. Nee grapje. Dat wil ik. Maar ondertussen ben ik al hard op zoek haha. Als ik iets tegenkom wat ik wil ga ik he 'tkopen (kamertje maximaal 800 euro.. Maar dan moet 't wel echt een degelijk kamertje zijn). Kleur voor de muur is ondertussen uitgezocht. (kon 't niet laten). Ik wil een Dino of jungle kamertje maken maar ik ben niet zo interieurcreatief dus ik hoop dat 't geen zootje word haha. Kaartje zijn we tegenaan gelopen, dus die hebben we besteld als proefdruk. Heeft iemand nog een tip? Ik ben echt geen wereldweldoener en zo wil ik me echt niet presenteren, maar omdat m'n dochter nog maar net uit een hele hoop spullen is, hebben we bijna / niets nodig. Tuurlijk zijn kleertjes welkom maar ik ga echt een hele hoop krijgen van een vriendin (die op haar beurt weer van vriendinnen een hoop gehad heeft ). Eigenlijk wil ik dus zeggen dat een kraamkado niet nodig is en als mensen toch wat willen geven, wij graag willen dat ze geld doneren aan stichting still of bv Kika. Is dat raar? En zet je zoeits op een kaartje of geef je dat aan als ze vragen of je iets nodig hebt. Het moet natuurlijk niet overkomen als verwachting die ik van mensen heb. Als het te ingewikkeld/aso wordt of overmokomt doe ik 't maar niet maar 't lijkt mij persoonlijk veel mooier dan een kraamkadootje