Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Weten jullie al wel welke kinderwagen jullie gaan bestellen?

2. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Mooie kinderwagen en een uitzicht Genieten daar.
    Je bent lekker opweg met je spullen . Lekker.

hier komt de kinderwagen 8dec. Van het weekend kijken welke kamer we gaan doen. Wordt het er 1 van de babywinkel of Ikea.

vandaag bij de fysio geweest, volgende week weer

Alanyali vindt dit leuk.
  3. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Zo voel ik me ook al hele dag.. en heb veel pijn nog vd echo en omdat madam constant tegen schaambeen aanligt.

4. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Mutsy Nio valt hier de keuze op denk ik. Ik moest m in Dec bestellen wegens Corona. Als t goed is dan nog op tijd binnen. Phoe t word langzaamaan wel wat meer echt he meiden

5. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Kikkertjekwak hahaha oh nou ik ben wel blij dat ik niet de enige ben die zich zo voelt :roflmao:

@michele25 ja had ook al gereageerd via fb. Misschien dat de pijn nu ook erger is door het duwen bij de echo?
    Gek he. Het besef lijkt nu langzaam meer te komen.

@Elke1708 hahaha ja meestal dat je broek echt zo laag moet.
    Nee nog niet precies, we hebben toen n paar mooie gezien maar is al weer 2 maanden geleden ofzo. Binnenkort maar weer eens gaan shoppen denk ik haha

Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  6. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Gisteren schreef ik hier dat onze 20 weken echo extra spannend werd doordat ik een halfuur vooraf hoorde
    Welke vond je mooi? Wij hebben toen zoveel en zo vaak naar kinderwagens gekeken dat ik onderhand een ''expert'' ben op kinderwagen gebied, hahaha!

7. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Nou, vanochtend op de weegschaal gaan staan maar t gaat nu ineens hard vind ik hoor...zo'n 4 a 5 kilo erbij, ik vind het echt K om aan te komen :(

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ben aan t klooien met kopieren zie ik.

@PotjeGoud haal je hem bij van Asten?

10. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Elke1708 hoe is het eigenlijk afgelopen met je collega? Of heb ik daar over heen gelezen?
    Ik vind bruin/beige of grijs mooi. Maar hebben ook een leuke roze gezien maar toen wisten we nog niet dat het een meisje wordt. Maar roze is wel erg opvallend en besmettelijk, dus we moeten echt nog een keer gaan kijken :roflmao:
    We willen in ieder geval geen zwart, dat hadden we eerst, nu een keer iets anders.

@michele25 we zijn bij van asten geweest en bij mamaloes in Goirle. En jullie?

11. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Elke1708 ik lees nu je bericht op fb. Ik reageer daar even!

12. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hier ook al 5,5 kilo hoor...en ik loop een week achter op jou dus het kan erger:roflmao:
    Ook vanochtend gewogen , was er de hele dag ontdaan van haha

13. AnnaBeer

AnnaBeer Actief lid

9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Heb toevallig vandaag een kinderwagen gekocht. Een Joolz Day 3. Graphite kleur, soort grijs.

Wilden eigenlijk wachten maar kwam een leuke aanbieding tegen, lang leven black friday deals

Alanyali en Kruimeltje 1 vinden dit leuk.
  14. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Overal zijn we zoal geweest om te kijken. Maar kiezen toch voor van Asten. Mamaloes alleen nog niet. Is t wat?
    Welke wagen gaan jullie voor kiezen?

15. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Wij kopen een mutsy EVO van een vriendin.

16. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Nee weten ze niet en het is natuurlijk een groeiachterstand ten opzichte van grt gemiddelde dus ik vermoed dat ze gewoon een kleine dame is. Andere opties zijn niet goed werkende placenta, weinig vruchtwater, genetische afwijkingen en een bepaald virus (naam vergeten) afhankelijk van de echo met 28 weken kunnen ze daar verder naar kijken.

Haha en supermooi uitzicht @Alanyali, nu wil ik helemaal graag op vakantie. Hebben jullie al een plan in het hoofd daarvoor? Ik wil perse naar het buitenland maar zie het voor de bevalling niet echt meer gebeuren dus bij ons op z'n vroegst erna. Als we dan toch gaan overweeg ik om een keer een superluxe familiesuite op een all-in resort te boeken waar alles bij de hand is. Lekker makkelijk met een kleuter, een peuter en een baby en hoef ik niks te koken en kan ook nog wat genieten. Of iets met appartementen ofzo, maar wil wel alles bij de hand hebben en zo'n. Vorig jaar hadden we Suriname geboekt en kamperen in Denemarken maar dat ging natuurlijk niet door. :$

@jajay nog even volhouden en dan heb je lekker een nieuw huis! Komt helemaal goed.

jajay en Alanyali vinden dit leuk.
  17. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Leuk al die wagens !
    Hier een bugaboo all black gekocht. 2e hands :)
    Maxi cosi hebben we wel nieuw gekocht. Schaffen jullie ook zo'n isofix installatie aan voor in de auto?

18. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Ze hebben wel een aantal andere kinderwagens dan bij van asten en ook wel goed geprijsd. Maar van asten heeft wel meer keus (in de winkel). Mamaloes is maar een klein winkeltje geworden. Online wel veel, maarja je wil het toch in het echt zien he.
    We weten nog niet voor welke we gaan. Ik vind het belangrijk dat de duwstang hoog kan, wil niet krom lopen :roflmao:
    Veel kinderwagens van tegenwoordig hebben zo'n steuntje in de kinderwagenbak. Dan kan het hoofdje een beetje hoger liggen. Dat is wel echt handig voor baby's die veel spugen. Hoef ik niet meer te klooien met rolletjes onder het matrasje. Heb je dit ook al gezien?

michele25 vindt dit leuk.
  19. AnnaBeer

AnnaBeer Actief lid

9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Mijn vriend wil graag een isofix, ik denk, doe het wel met een gordel haha. Maar denk dat we toch voor 2 isofix gaan

Dana vindt dit leuk.
  20. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Nee dat heb ik nog niet gezien.. inderdaad wel erg handig. Ik vind veel wagens lelijk of blokkerig. Ik ben maar klein en man 1.80. Vind die kromme hengsels niet fijn als je klein bent. Maar hij makkelijk in te klappen en niet zwaar zijn

Deel Deze Pagina