Hier gaan we ook voor n isofix. Met een cybex stoel. Is de enige die je kunt draaien al vanaf geboorte. Ideaal
Wij hebben al idd ook twee maal een isofix, waarop 1 zitje normaal van maxicosi zit en 1 die kan draaien van maxicosi. De kinderwagen hebben wij nog; Joolz Geo 2 (uit mijn hoofd). Onze kleine is net 19 maanden dus alles is hier nog aanwezig en zo goed als nieuw. Super makkelijk wel dat ze straks maar 2 jaar schelen .
Wij kiezen voor deze kleur voor de babykamer, de kogel is door de kerk. We gaan ook een diagonaal doen, voor kerst komt de schilder het in orde maken, zo leuk!!!!! Onze dochter krijgt dit bed en dan een goudgele muur!
Dit hebben wij dus ook. Voor mijn gevoel is een gordel net ff iets beter. Mijn vriend wil graag fe iso fix.. maar ik wil geen 2x een base halen dus moet die dan steeds overgezet worden. Ik neem uk 3 dagen on de week mee naar mijn werk. Of ik gebruik de stoelen die ik nog in mijn auto heb. Zijn al wel wat ouders , maar ze werken nog goed en is nooit wat mee gebeurd. Gebruik ze nu nog voor mijn werk. Gaat snel in ene he. Leuke kamers. Wij hebben vandaag weer ff gekeken, nog ff kijken Wat we gaan doen. Minn vriend vond die kleur ook wel leuk, alleen ik niet voor een meisje. Qe hebben vandaag ook een paar kleertjes gehaald. Der 1e setje hebben we. Just in case wil ik er ook 1 in maat 56 halen. Klink gelijk erg groot maar mijn dochter was ook gelijk 53cm.
@michele25 ja compact en makkelijk in te klappen is ook wel handig inderdaad! Isofix hebben wij gehad en dus al verkocht haha. Werkt wel handig hoor, maar ga het nu niet opnieuw aanschaffen. Wij hebben pas 1 setje kleding gekocht, verder nog niks. Ik wil ook even kijken wat we allemaal nog hebben. Heb toen een deel weg gedaan We hebben inmiddels onze eettafel uitgeschoven. Wonder boven wonder hebben wij 9 jaar geleden, toen we gingen samen wonen gekozen voor een tafel die je dus toevallig ook kunt uitschuiven tot maximaal 2m60. Toen nog helemaal geen kinderwens, laat staan voor een groot gezin. Maar nu toch wel erg handig haha. Kan de baby straks weer mooi in een wipstoeltje op tafel er bij staan als we gaan eten
Die kleine meid word met de dag sterker. Voelde haar vandaag steeds meer en harder schoppen. Hou mijn hart vast voor over een paar weken. voelen jullie de kleine ook draaien? Als ze bijvoorbeeld met de kond ofzo langs de buik gaan? ik heb soms het idee dat ik dat wel voel. Voelt best wel apart. Voel dat al een aantal dagen.
Mijn placenta ligt voor en het is mijn eerste zwangerschap. Toch had ik gisteren het idee dat ik haar voelde. Ik lag in bed om te gaan slapen. Toen voelde ik 3 keer, vlak achter elkaar een soort stootje in mijn buik. Bij de 3e keer had ik mijn hand op mijn buik en voelde dat stootje. ( Natuurlijk in combinatie met het gevoel van binnen.) Dus eigenlijk denk ik dat het voor het eerst was dat ik haar voelde. Hoop dat dat ook echt zo is. Kan ook niks anders verzinnen wat het zou kunnen zijn haha
@Kruimeltje 1 haha ja zeker weten. Alleen wat stoelen bij kopen. @AnnaBeer wat mooi! Zou goed kunnen hoor. Bij de eerste is je baarmoeder nog mooi compact en als je ligt dan voel je het sowieso beter is mijn ervaring. (Zo vroeg dan) Leuk zeg iedereen al bezig met de kamertjes. Waarschijnlijk gaan de 2 meiden bij elkaar op de kamer slapen (samen de hele zolder) en dan krijgt de baby de kamer waar nu de jongste ligt. Dat kamertje is nog niet zo lang geleden helemaal aangepast. En ik vind het nog steeds mooi. Dus alleen wat kleine aanpassingen.
Kei tof zo'n tafel. Nah hier een 6 persoonstafel past net.. maar met eters uhm wie weet moeten wij ook overstappen. Ik heb de isofix nog nooit gehad. In mijn tijd was t nog niet. Wel dure shit hihi. Ik heb 3 setjes kleding gekocht. Verder alles gekregen. Kleertjes lijden niks van n mini baby. Maar 1e setje wil ik graag wel zelf kopen. Maar nog tijd zat. Even wachten op voorjaarscollectie maar. Verder heb ik niks meer van mijn kinderen.... mja goed t valt allemaal nog mee wat we moeten kopen.. meer wagen en autostoel is duurste.
Ik woon natuurlijk in Alanya dus de vakantie plek bij uitstek voor velen haha. Mijn vader woont in Roemenie, en dit jaar konden we er door corona dus niet heen. Dus we hopen er aankomend jaar wel heen te kunnen. Normaal doen we dat met de auto. Maar denk dit jaar dan vliegen en daar een auto huren. En we zullen of ergens in Turkije nog wel een keer een luxe hotel pakken voor de oudste, of ook gewoon kamperen want ook dat doen we hier regelmatig. En daar kunnen we ook echt van genieten. Maar ja eerst maar zien hoe dat Corona zich gaat houden de aankomende tijd. Daarnaast hebben we een zomerhuis in de Bergen hier een uurtje vandaan, dus als het nog steeds zo k.t is als nu met corona en niets kunnen. Dan zullen we daar lekker heen gaan.
@michele25 haha ja dat zal net daarna zijn gekomen. Wij hebben het toen aangeschaft bij de oudste en ze is nu 7. Bij de eerste "trap je overal nog in" Niet normaal hoeveel geld we toen hebben uitgegeven voor bijvoorbeeld de babykamer. Dat zou ik nu echt nooit meer doen. Ja dat is ook zo, die kleertjes hebben niks te lijden. Ik heb toen een deel ook verkocht via fb, volgens mij maat 62/68. Kreeg ik later nog de vraag hoe ik waste omdat alles er zo netjes uit zag hahaha Ja zo'n grote tafel vind ik wel echt ideaal. Wij zitten veel aan de tafel. (Buiten de 3 maaltijden per dag) Als ze knutselen bijvoorbeeld. Als je mensen te eten krijgt, maar ook gewoon met een gezin van 6 is het fijn als je de ruimte hebt vind ik.
Ik ben juist zo iemand die de familyfix echt DE aankoop vond . Wel via marktplaats en als hij (beeb) een half jaar is gaat hij over in de draaistoel (m'n dochter vond ik toen te zwaar worden om met de maxicosi te tillen). Hebben de mamaloes ding autostoel. En helaas voel ik die kleine alsnog bijna nooit. 3 dgn geleden 2x,maar voor ik 't weet is 't weer over en heb ik geen idee of het zo is. Vervelend wel. Vandaag weer hartje geluisterd die klopte iig.
Enne, bijna kerstvakantie en in maart met verlof (oké oké eind maart). Zo ik denk alsvast vooruit haha. En yessss terwijl ik dit type voelde ik weer een plopke! Hello baby. Tis wel gelijk weer weg maar aghh hee!
Oh fijn dat je ik zo af en toe voelt, en fijn dat het hartje mooi klopt. Duurd niet lang meer voor je ik meer voelt,. die stoel hoor ik verschillende dingen over. Maar vooral niet positief, Verdorie, kom er net achter dat ik de kraamzorg niet had terug gemaild met de ondertekende overeenkomst, Shit shit Shit, hopelijk komt dat nog goed, heb net gelijk een mail gedaan om te vragen of het nog kan