Die mamaloes ding? Geen idee heb geen vergelijkingsmateriaal materiaal haha. Misschien moet t ik ook niet gaan vergelijken... Wat niet weet....
Mijn vriend had het net over de draaistoel. Kinderen konden makkelijk uit de gordel komen ofzo zei hij.
Dat heb ik gelukkig niet aan den lijve ondervonden, maar Zoe, m'n dochter, is pas 15 december 1 jaar. Ze vroet zich er nog niet uit oid. De reden dat wij deze hadden genomen is dat hij best ver in lig stand gezet kon worden. M'n dochter had een spreidbroekje voor haar dysplasie en moest vrij snel in dat ding (ding, zoals die ook heet ). Omdat ze nog zo klein was was ik blij dat hij echt ver onderuit kon. Tot nu toe tevreden, maar ze is nog jong, en heb hem niet in gebruik vergeleken met andere. Kan best zijn dat ik als ik een andere gebruik denkoooo wat een fijn autostoeltje is dit..
Zijn er hier nog mama's die een zwangerschapsbix hebben opgehaald? Was eerder een discussie, want ja telefonisch gestalkt word je wel... Maar ben nieuwsgerierig wat er in prenatal en blokker zit?
Ben benieuwd naar je verdere ervaring dan. Spreidbroekje; lijkt me er lastig, om te zien bij je kind en bij de verzorging. Is dat ook zo? Zit ze er nog in? ik heb die boxen opgehaald. Ik werd 1x gebeld voor de zwangerbox van de Blokker, daarna niet meer. Zal je morgen ff laten weten wat er inzit, ook die van van de prenatal. hebben jullie die van de Kruidvat al kunnen halen? Ik krijg er maar geen bericht van
Ik heb een kindje gehad in een spreidbroekje. Je hebt van gips maar ook van een tuigje. Het tuigje was op zich goed te doen met de verzorging.. Gips lijkt me wel heel erg inderdaad en niet te doen.
Vind box van blokker en Prénatal niet spannend. Prénatal is dan nog beter. Maar het is meer zooi dan nuttig.
Mijn ervaring met mamaloes ding: doet wat het moet doen. Enige vervelende vind ik het vastmaken van de gordel, daar zit soms een stukje stof in de weg, dus denk zeker dat er betere zijn. Alleen kostte deze maar 100 euro en ben ik er geen minuten mee bezig dus ik stoor me er niet aan. Spreidbroekje: 4.5 maand gehad en gelukkig een campspreider. Een weekje wennen en wat praktisch on handigheden maar een vriendin heeft haar kindje in gips en dat is echt wel sneu. Dan moet je echt alle broekjes op maat hebben, kinderwagen en autostoel pasten niet meer. En 't kindje moet nog geopereerd worden ook.... Wat dat betreft hebben wij 't makkelijk gehad. Motorische achterstand is ook echt niets van te merken. 7 december nog een controle maar verwacht niets raars! Hoop dat dit ventje geen dysplasie heeft gezien 't erfelijk is! En dan ga ik toch de gratis babyboxen halen haha. Veel reclame in de boxen, ik weet het maar ben toch nieuwsgierig
Oo en volgens mij kruidvat krijg je geen melding van. Daarvan moet je de spullen verzamelen in de winkel en dan je pas waar je het op staan laten scannen, dan krijg je het gratis
Wij hebben veel vlees (entrecote) in de vriezer voor de BBQ. Vanavond wilden vriendlief bbq'en. Vorige keer at ik een schoenzool. Nu las ik ; je mag rauw vlees eten indien vlees ingevroren is geweest (min 2 dagen bij min -12 ℃) deze informatie kreeg ik ook van de VK in een informatie boekje Nu ligt het al weken in vriezer -18 en durf ik het natuurlijk niet helemaal rauw te eten. ( Ik hou van, hoe rauwer, hoe beter.) We hebben mijn stuk vlees er lang opgelegd en sommige stukken waren al bruin en sommige nog een beetje licht roze. Geen rood. Dit is natuurlijk niet doorbakken en maak mij toch gelijk zorgen. Ik wil morgen de dokter ook bellen voor een toxoplasmose test. Eenmaal gehad is namelijk immuun. ( Heb ook al jaren katten die het meeste de parasiet afgeven las ik) Hoe groot is de kans dat het hiermee mis is gegaan?
Ik denk dat de kans niet zo groot is. Eenmaal gehad is immuun inderdaad. Wanneer je je het je hele leven nog niet hebt gehad (in mijn geval bijna 30 jaar), het wel heeel erg ongelukkig moet zijn wanneer je het ergens deze 9 maanden krijgt. Terwijl we al veel meer opletten. Dat een stukje kans berekening. En volgens mij overleeft die bacterie bebaaple vries temp niet, maar dat weet ik niet zeker. Vervelende is natuurlijk als je het wel krijgt.. En er consequences aan zitten (niet perse bij elke tox infectie geloof ik). Ik kies zelf eieren voor m'n geld maar besef wel dat de kans dus echt heel erg klein is.. Dat je besmet raakt.
Ondanks deze informatie in het boekje en de kleine kans door de kansberekening. Neem ik geen enkel risico meer en ook geen doorbakken meer. Stress is erger dan het genot van eten
Dat deed ik dus een tijd geleden en toen deed die het niet, ze zeiden daar dat ik een mail zou moeten krijgen,
I k denk dat de kans ook niet erg groot is, ik heb al jaren en jaren katten, laatst getest op toxo en echt , heb het nog nooit gehad. Aan de ene kant jammer { dan zou ik immuun zij). Aan de andere kant denk ik oké, zegt wel dat de kans klein is dat je het krijgt,
Met dat laatste sla je de spijker op z'n kop! Haha. Ik heb weer genoten van de vegetarische filet american. Daarna werd ik weer eens misselijk en kwam het er weer uit . Enne na mijn geklaag van gisteren heeft baby boy zich vandaag weer gemeld! Eindelijk voel ik hem iets duidelijker... Al is het maar 3x per dag
Super leuk dat je hem voelde ! In het begin is het nog heel weinig, maar dat wordt steeds meer en duidelijker. Lekker van genieten . Ik hoi mijn hart vast voor over een tijdje als deze dame harder kan schoppen. Ze is nu al een stuiterbal. Gister was ik met vriendlief jn de stad, badkamer uitzoeken en ze ging me een partij te keer soms. Pfffff. Arme ribben straks . Hier waren we aan het kijken naar namen, maar dat word nog wat. Keuzes zijn moeilijk . Hebben jullie al een idee ?
@AnnaBeer als je vlees uit nl komt is de kans echt heel erg klein. Zelfs als je alles rauw zou eten. Daarnaast gaat de parasiet echt dood bij zulke lage temperaturen. Zou me er niet zo zorgen om maken en als het je dwars blijft zitten contact opnemen met de huisarts.