Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Kruimeltje 1 heb je een foto van je testen?
    De oudste kwam met 40+6 de middelste en jongste met 40+2. Allemaal op gang gekomen na strippen.
    Haha oh bah ik weet nog van toen ik nog werkte tijdens de zwangerschap dat ik niet zo goed tegen poep en kots luchtjes kon :roflmao:

@Nymeria leuk zo'n dagje weg. Wij gaan morgen weer een dagje naar een meer. Wel vermoeiend ja en nu extra haha.
    Werk jij eigenlijk?

@LunaM Ik heb momenteel alleen zin in chocomel. En ik ontbijt met brood met kaas. Normaal hou ik zo van zoet, hagelslag, chocola en nu helemaal niet. Zo raar he.
    Normaal drink ik veel cola light, maar dat laat ik nu even staan. Af en toe 1tje.
    Verder ga ik alle rauwe dingen wel missen :roflmao:Maarja het is voor een goed doel he!

michele25 vindt dit leuk.
  2. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Overigens lag ik al een tijd wakker door luidruchtige achterburen. Die kinderen lopen nog te spelen en te gillen in de tuin op dit tijdstip. Absurd. Ze zijn nu eindelijk stil.. Dus nu proberen te slapen!

3. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Wat is er alweer veel gekletst! Leuk :)
    Hier nog steeds slecht slapen.. 2x per nacht wakker van buikkramp en moeten plassen en vanaf 6 gewoon helemaal klaar wakker. Wordt met de dag vermoeider! Anderen hier ook last van?
    Hier gaat een kop koffie ook tegen staan, die geur... Komt ook door de vlagen misselijkheid die al begint bij wakker worden

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Goodmorning,

kan iemand me vertellen hoe ik mezelf Op de lijst zet?

Ik heb ineens mega voorkeur voor komkommer. Ik ontbeet altijd met milde kwark met banaan. Maar van banaan word ik nu ineens mega misselijk.

Jullie slaapgewoonten veranderen ook al? Slecht slapen las ik, vaak wakker, veel slapen.
    Ik slaap altijd op m’n zij maar nu word ik al ruim een week wakker op m’n rug. Das vreemd haha

Vanochtend om 10:50 gesprek bij de gyn, nu toch wel spannend...

Sara190 en Raspberry90 vinden dit leuk.
  5. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen.

Eten staat mij ook tegen. Lust niet alles meer. Zoals broodje worst , knakworst . Ook word ik snel misselijk, vooral bij heel zoet eten /drinken.
    Ik heb wel veel honger , maar nergens zin in. Alleen maar melk en melkproducten ( drinken)

Ik slaap nu zelfs iets beter. Normaal word ik veel wakker, draai ik heel veel en ben ik me er bewust van dat ik lig te slapen en droom etc. Dus hier ben ik wel blij mee. ( voor zolang het duurt )

Gister had ik wel een goede dag qua misselijkheid. Kon ff iets meer hebben qua geuren hahaha.
    Alleen ik nam gister tussen de middag een Turkse pizza Doner en zat snel vol. Normaal kan ik die makkelijk eten, nu kwam ik tot de helft . Wel erg zonde van het eten. Maar ja.

6. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Mijn testen;

Bijgevoegde bestanden:

LunaM, Raspberry90 en Rachje20 vinden dit leuk.
  7. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw

Je kan de lijst helemaal selecteren, dan op reageer klikken . Komt het beneden in jou schijfvlak. De woorden “quote” weghalen. Zo kan jij jezelf ertussen zetten en daarna reactie plaatsen

Heel veel succes straks !

@PotjeGoud : veel plezier vandaag. Wil weer warm worden vandaag.
    Das wel vervelend van die luidruchtige buren en gillende kinderen. Das trouwens nog wel erg laat zeg. Moeten ze niet naar school ofzo ?

Hier nu ook een achterbuurt kindje dat elke begin van de avond huilt en gilt. Geen idee wat die heeft. Gelukkig stopt dat wel op tijd.

Rachje20 vindt dit leuk.
  8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    wauw ziet er goed uit!!

9. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Thanks

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    School is nog niet overal begonnen.
    Hier hebben ze ook nog vakantie.

Ook hier regelmatig misselijk. Een reispilletje helpt wel een beetje. Ook geen trek in troep eten maar echt gezond.. van vet en zoet word ik ziek.
    Mijn dagen zijn wat wisselend kwa kwaaltjes. Gisteren ging het goed.
    Slapen als een roos, enkeld steeds naar de wc. Maar ben zo moe dat ik hele dag kan slapen. Super irritant met t werk.

11. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    @Rachje20 heel veel succes bij de gyn. Dat moet spannend zijn ja. Hopelijk is alles ok en kan je je zorgen wat loslaten.

@Kruimeltje 1 hele mooie testen meid

Rachje20 vindt dit leuk.
  12. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Dana ik moet ook al zo vaak plassen. Echt vervelend. Dat heb ik normaal maar af en toe, dat ik er snachrs uit moet. Nu ga ik rond 1u en dan moet ik om 6u alweer heel nodig.

@Rachje20 succes bij je afspraak! Komkommer.. oh dan wordt het een jongen :roflmao: tenminste ik had dat ook bij mijn zoontje.

@Kruimeltje 1 mooie oploop!
    Nee hier hebben ze deze week nog vakantie. Gelukkig wonen die kinderen hier niet, maar waren ze op bezoek bij opa en oma. De gillerso_O

@michele25 hopelijk word je niet nog erger misselijk! Hoe was dat bij je andere zwangerschappen?

michele25 en Rachje20 vinden dit leuk.
  13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik ben 3x doodziek geweest tm de helft t ergste.. t misselijke gevoel is de hele zwangerschap nooit weggeweest. Pas toen ik bevallen was had ik me nog nooit zo goed gevoeld.
    Bij mijn dochter t ergste tm week 25 echt ziek.

Nu is t echt met vlagen wel, het valt nog mee. De moeheid is alleen echt heel erg... en ik heb al fibromilyagie dus de moeheid was al wel aanwezig. Maar heb n eigen bedrijf in de kinderopvang en rond 12u lunchtijd ben ik op haha.

Raspberry90 vindt dit leuk.
  14. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Hahah had ik ook last van ja pfff zoo irritanttt

PotjeGoud vindt dit leuk.
  15. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ja had toch even met me man gepraat en hij heeft me overtuigd om toch te wachten, hij zei dan hebben we misschien nog geen zekerheid, en volgende week weten we veeel meer als het goed zit...

Vanaf vandaag precies nog 1 week wachten :)

16. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    @PotjeGoud ja ik werk. Ik werk in de zorg en alleen maar nachtdiensten. Nu nog vakantie maar volgende week woensdag weer werken. Ben benieuwd hoe het gaat. Vorige zwangerschap heb ik me 1x ziekgemeld in de eerste weken omdat het me zooo zwaar viel die nachten. En uiteindelijk met 23 weken gestopt. Het ging gewoon niet meer. Combi van slecht slapen, het schakelen en bekkenproblemen. heb geen enkele zwangerschap tot het einde kunnen werken helaas vanwege bekken. Dus ben benieuwd hoelang het dit keer goed gaat.
    werk jij?

@Kruimeltje 1 mooi die testen!!

@Rachje20 succes straks bij de gynaecoloog.

hier ook echt de eetlust die verdwijnt. Word net wakker en voel wel dat ik honger heb en wat moet eten maar wist gewoon niet wat. Dus uiteindelijk 1 boterham op met stroop en oude kaas haha. En mn zwangerschapsvitamine. Zal straks wel weer honger hebben.
    Denk dat ik morgen gewoon yoghurt probeer. Dacht ik later al aan maar had mn boterham al klaargemaakt dus vond ik ook zonde.
    altijd gek weer hoe dat werkt. Maar profiteer er altijd van haha. Want mag wel wat kilo’s kwijt nog. ;)

17. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Nog 1 week! Voor je het weet is die voorbij.
    Hier nog 2 weken en 5 dagen. Blehhh. Haha.
    Zo spannend gewoon.

Sara190 vindt dit leuk.
  18. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Jaaa ik hoop het!!

19. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @michele25 oh pfff dat lijkt me wel heel zwaar in combinatie met een zwangerschap!
    Wanneer begon de misselijkheid bij de andere zwangerschappen?

@Sara190 fijn dat jullie het eens zijn!
    Nog 1 weekje volhouden.

@Nymeria oh nachten dat is zo zwaar. Ik werkte ook altijd in de zorg. Maar dan in de nachtpoule en overdag. Dus constant schakelen.
    Ik werk niet meer in de zorg sinds de middelste geboren is. Ik heb wel sinds 1.5 jaar een eigen bedrijf in fotografie.
    Haha herkenbaar van die kilo's. Hier 1.5kg afgevallen sinds een week. Maar dat is ook niet zo erg :roflmao:

Vanmorgen ook weer een testje gedaan. Oploop is zo al wel beter te zien toch?
    Ik twijfel wanneer ik de cb test zal doen. Afgelopen zondag gaf ie nog 1-2 aan en ik wil eigenlijk 3+ nog zien :oops:

Bijgevoegde bestanden:

Raspberry90 en Sara190 vinden dit leuk.
  20. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik denk dat hij nu 2-3 weken gaat aangeven. 3+ Is ook als je 5 weken zwanger bent hè?

Deel Deze Pagina