Ik merk ook al lichte problemen/last met veel bukken en opstaan. Ook omdat ik dit natuurlijk veel in de kinderopvang doe. Ik ben nu 3 kilo aangekomen maar ben een klein buikje gewoon niet gewend haha. Heb vaak op de 2e werkdag achter elkaar meer last van mijn buik. Geen idee wat het is maar ga dan wat meer zitten. Heb volgens mij geen hard buiken want heb geen krampjes en heb ook niet her idee dat het heel hard wordt.
Nee niet zenuwachtig maar straks als ik daar zit echt wel. Ene gezond kindje is gewoon niet vanzelfsprekend, dat was vorige zwangerschap zo duidelijk geworden ook in m'n andere groepje van december 2019.. Dat soort dingen spoken toch door je hoofd.. Wat als... Maar ik gun mezelf niet teveel tijd daar over te denken
Succes zo @Kikkertjekwak duim voor een goede echo. dat filmpje had ik gezien ja. Bizar wel hoe snel het ineens ging. Lijkt me een bijzondere ervaring. Op ‘t moment zelf best wel heftig maar achteraf moet je je toch echt een powervrouw voelen. Sowieso na een bevalling! Wat een prestatie is dat.
Succes voor zo @Kikkertjekwak Ik heb wel echt last van veel speeksel productie al een paar dagen niet normaal gewoon veel meer als wat ik eerder ooit heb gehad.
Wij hebben morgenochtend de echo. Om 09.00 uur. Wel fijn zo vroeg. moet komende nacht werken dus dan klaar om 07.00 uur. Kinderen klaarmaken naar school en oma brengen en meteen door. Als ik daar dan eenmaal in de wachtkamer zit zullen de zenuwen wel toeslaan denk ik.
Ik ben morgen 20 weken en savonds 1830 de echo! Gelukkig werk ik die dag, want vind het toch ook spannend