Ah oke. Ben ik niet helemaal de enige en kan ik het dus een beetje loslaten, de angst. App groepje is goed, gezellig.
@PotjeGoud jeetje wat naar die harde buiken en dan zo vaak achter elkaar! Wat zei de vk ervan? Moet je meer rusten of bellen als het weer gebeurt? @Pitahaya onee he wat ontzettend naar. Word je nu dus wel goed begeleid door de pop poli, zo heet dat toch? @Kruimeltje 1 spannende weken met je huis en sleutel inleveren, succes! Ik let overigens wel op met suiker eten, geloof niet dat je zwangerschapssuiker er helemaal mee kan voorkomen want t ligt volgens mij ook aan aanleg, maar als je suikers zoveel mogelijk laat staan kan dat wel t verschil maken tussen medicatie hoeven spuiten of niet. Sowieso kom ik liever niet meer aan dan nodig, dus ik blijf er wel mee opletten. Wat niet betekent dat ik niet snoep hoor! Heb ook lekker pepernoten gegeten en wat lekkers bij de koffie, maar wel met mate en niet de hele week door @Alanyali aaaaaah kijk die pakjes nou hangen, super schattig! Wordt ook weer zo 'echt' als je die in beeld hebt he. @Dana als je een appgroep aanmaakt ben ik ook van de partij
Dit is niet niks he. Krijg je de goede hulp nu? Heb je ook een vriendin ofzo waar je mee kan praten en iemand die je wat op kan beuren ?
Herkent iemand dit en kan mij vertellen of het bandenpijn is of harde buiken.. Als ik op het werk opsta, niet altijd soms of buk, voel ik heel erg de onderkant van mijn buik. Boven het schaambot wordt het dan even een harde ( niet mijn hele baarmoeder alleen dat stukje boven schaambot, links en rechts over de breedte heen.) Ik heb het vooral met opstaan en van bukken opstaan?
Is moeilijk te zeggen zo.. opstaan en bukken kan bandenpijn veroorzaken maar ook harde buiken. Harde buik voelt bij mij echt als een soort golf die over mijn buik gaat. Bandenpijn voelt meer als pijnscheuten bij snelle bewegingen of als constante pijn in mijn lies.
Ik wist zelf zeker dat het weeen waren, of althans daar was ik van overtuicht! Nu niet meer gehad, gelukkig. Ik zou wel de vk op de hoogte houden.hoe is 't nu?
Dit blijkt bij mij bekkenpijn te zijn. Schaambot voelt dan als gekneusd na lang zitten en als ik teveel heb gedaan
Heb contact gehad met de verloskundige. Het is mijn baarmoeder die groeit en oprekt, als je dingen doet die eigenlijk niet kunnen, kan je zo gevoel krijgen. Mijn collega noemde ook bandenpijn. Verloskundige zei dat het geen harde buiken waren. Hoop ik maar Nu gewoon die werkzaamheden vermijden of op een andere manier doen omdat ik het niet moet forceren. Vandaag al minder last, gisteren veel last op het werk. Heb gelukkig geen last als ik niet buk etc. Dus vermijden is voor nu dan maar het beste