Haha, welke test is dit? En hoe word ik hier nou wijzer uit? Hoe lees ik dit nu af? Haha we worden nog experts middels dit forum.
Haha ik mijn 2 cb’s uit elkaar gesloopt. heb alle testjes onder elkaar geplakt. predictor uit elkaar, midstreams uit elkaar. bovenste blaadje staat een cb 1-2 weken Onderste blaadje een cb 2-3 weken en nog even testjes van gisteren en vanmorgen. Eigenlijk alle 3 hetzelfde haha. Had gisteren ineens een spurtje in de testen. Maar bijna een knaller!
Die laatste foto van je van sensitest is dat van 3 dagen agter elkaar ? Klopt et dat ik geen oploop zie ?
Ja heb ik ook, ik heb het na brengen van Utrogestan, dan komt er daarna altijd wit spul uit en daar zit op en af bruin tussen, gebruik je die ook? Het is egt minimaal bij mij en verder geen buikkrampen enzo..
nee geen utro deze keer. Ja ook minimaal, moest even goed bestuderen of het wel bruin was. Geen kramp. Wel “zwaar” gevoel in die regio.
Hmm ik denk dat het er gewoon bij hoort hoor zolang het maar niet doorzet Ging je vandaag of morgen naar het ziekenhuis?
Hoiiii, haha. Vandaag heb je dus nog niet getest? Ga je nog de digitale cb doen deze week of niet? Tip: niet op 5,0 haha.
Wat een onzekerheid. Bij mijn oudste heb ik tot 14 weken veel bloedverlies gehad. En dat was echt heel veel, hele maandverband vol en gezond kindje gekregen. Dus beetje bloedverlies, zeker als het bruin is, kan gewoon onschuldig zijn. Wanneer moest jij weer naar ziekenhuis nu?
Nu je het zegt, ik wel, maar ik zeg steeds tegen me zelf dat het door de warmte komt en ik heb vaak blaasonstekingen dus drink nu extra veel haha
Haiii ja heb net een sensitest dipstick en een kruidvat test gedaan. Maar niet de digitale. Ik wacht er nog even mee. Haha.
Ik had zondagavond en maandag overdag een paar keer bruin met afvegen. Was al helemaal verdrietig. Maar daarna was het weg. En sindsdien niet meer gezien. Hield me maar vast aan het feit dat het geen helder bloed was. Maar vond het echt even spannend. Heb dit met de andere zwangerschappen ook nooit gehad.