sja dit is de 1e keer een zwangerschapsbroek. Moest r vorige week met die hitte niet aan denken. Gisteren ging mn normale broek wel ok.. vanmorgen irriteerde hij. Zoals @PotjeGoud al zegt de 4e... het gaat wel sneller denk ik.. ik wil t toch nog zeker verborgen houden tm mn echo en hopelijk tm de 10e week... maar ben benieuwd of dit gaat lukken zo
mbt corona... ik vind t meer spannend mvt de echo's enzo. Wil niet terug naar de tijd dat je alleen naar de echo moest als Zwangere zijnde. Ik ben wel voorzichtig waar ik kom nu.
Oh ja de tijd gaat echt te langzaam zeg... voor mijn gevoel al wat langer zwanger. Corona niet meer bang voor dan normaal denk ik. Ben al voorzichtig, meer kan ik niet doen denk ik
Oh nee dat lijkt me ook helemaal niets. En vooral omdat het mijn vriend zijn eerste is. Dus ja, wel leuk dat hij alles goed meemaakt denk ik
@Kikkertjekwak gefeliciteerd en welkom! @Nymeria hahaha nou hier ook niet strak hoor @Chayammy leuk! Welk vak geef je? Ik merk wel dat ik het iets spannender vind. Denk er meer over na. Vooral als je boven de 28 weken komt, kan corona gevaarlijk zijn las ik. Maarja, beetje opletten waar je komt. Maar echt tegenhouden kan je het toch niet. En als je docent bent gaat voorzichtig zijn eigenlijk niet eens. Goed op de afstand letten en ventileren.
Hier gaat het ook hard. Ook al een klein buikje en broeken zitten strak. Hoop het voorlopig nog verborgen te kunnen houden.
Ja vervelend he zo'n darmen buikje.. Hier is het sochtends nog normaal en de loop van de dag zwel ik op als een ballon en knelt me broek af. Er word al naar me gekeken op 't werk, dus dat word overgaan op wijdere shirts
Zo heb even bij gelezen hoor haha. Beetje druk geweest en kan 8 pagina’s verder lezen. Testen: ik drie totaal. Twee keer cb en 1 keer MVM. Corona: nee niet bang, maar wel voorzichtig. Werk in het onderwijs dus let nog meer dan normaal op de hygiëne. Als ik thuis kom loop ik wel gelijk even snel onder de douche door bijvoorbeeld.. Hoop inderdaad wel dat m’n vriend mee kan naar de belangrijke afspraken bij de vk. Zeker die eerste keer met echo en 20-weken echo is fijn als hij erbij kan zijn. Nog geen zwangerschapskleding, al zal dat niet zo lang meer duren denk. Zitten ook nog wel een paar kilootjes aan van de vorige zwangerschap... dus nu goed op t eten letten om hopelijk niet te veel aan te komen.. Hoop het op werk zeker nog wel even verborgen te kunnen houden.... @Pitahaya hoop morgen weer op een goede echo en hcg voor je!!!
thanks! Ik woon vlakbij Utrecht. Maar ik ga dinsdag weer testen. Had geen zin om er eentje in de winkel te kopen. Morgen komt er een nieuwe test binnen.
Misschien ook beter om een dagje er tussen te hebben... anders word je ook weer onzeker als je hem niet hebt. Ik had wel die avond er voor nauwelijks gedronken dus had hele donkere urine. Haha.
Ik zei vanochtend trots tegen m’n vriend; “kijk ik kan deze spijkerbroek gewoon dragen ZONDER correctie ondergoed (wat ik normaal altijd draag). Die 3 kilo merk ik wel goed.” Eindstand; ik kreeg m niet meer dicht zonder buik in te houden.
@Kikkertjekwak welkom! Ik denk dat je nog wel binnen april gaat vallen hoor! Mijn laatste menstruatie begon op 19 juli. ik had nu ‘gelukkig’ maar een nachtje en er de rest van het jaar ook geen meer gepland staan. Vandaag van half 9 tot half 3 geslapen, ben blij als het zo weer bedtijd is.
Jaaa alleen eigenlijk zou 't theoretisch niet kunnen kloppen.. Wij hebben namelijk 1.5 a 2 weken geleden een feestje gehad en daarvoor echt pas ruim voor m'n ovulatie, en dan had ik dus echt al verder moeten zijn. Qua eerste dag van laatste menstruatie zou 't moeten kloppen, maar als ik kijk naar de bevruchting zou ik volgens mij pas in mei uitgerekend zijn . Voor nu probeer ik gewoon ontspannen te zijn. Bij m'n vorige zwangerschap heb ik gestressed tot week 28 en dat wil ik niet meer. (ik trek dat ook gewoon niet meer). Dus voor nu ga ik ontspannen en kijken als alles goed gaat of ik over een week of 5 een afspraak in kan plannen.. Dan heb ik duidelijkheid. Of zou ik ook door kunnen testen tot cb 3 weken plus wordt..
De daadwerkelijke innesteling/bevruchting kan heel lang duren... echt zeker wat dagen. Een zaadje kan lang overleven
Jaaa maar het was echt 1 dag na m'n menstruatie over was! Dan zou me ovulatie echt helemaal van zn apporapo moeten zijn of een supersperma cel toch haha. Ik zelf denk dat het 1.5 week geleden a 2weken is gebeurd... En dat ik net 2 a 3 weken test? Dan is het denk ik eind april of begin mei. Dat of idd een vroege eisprong en een lang levende spermavis hihi. Nouja voor nu reken ik vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie en zou ik 27 april uitgerekend moeten zijn. Als het volgende week nog goed gaat, maak ik een afspraak voor week 8 a 9 als het hartje sowieso al zou moeten kloppen iig!