Hoi Allemaal, ja nog vroeg inderdaad maar ik kom mij als dat mag ook aanmelden? Ik heb vorige week een positieve test gedaan. Die knalde gelijk. Gister ivm verleden een hele vroege echo te zien. Maar nog geen kloppend hartje. Volgende week donderdag weer een echo dus die dan maar afwachten. 2 miskramen en 2 BBZ;s in de afgelopen 7 jaar gehad en ervoor 2 prachtige zonen gekregen die nu bijna 8 en 12 zijn. Dus hele bijzondere spannende tijd gaan we weer tegemoet. uitgerekend ik denk 17 april (kan dus nog veranderen)
Geen idee dus precies, ik weet dat ik ergens tussen 3-10 juli mijn laatste menstruatie had. Maar had toen ook een MRI en echo voor borstonderzoek. Dus niets opgeschreven en er toen echt niet mee bezig geweest. Dus denk dat ik volgende week meer hoor over hoever we zijn. Ik denk dus nu precies 6 weken. Woensdag de 19de echt een knal test in handen gehad. Verder dus niet misselijk wel trek veel trek. En gister op de echo heeft de arts alleen verteld dat het op de goede plek zit. Dus gelukkig niet in de eileider zoals al 2x eerder het geval geweest is. Dus gewoon nog spannend. Ik voel me verder dus nog niet echt zwanger hopen dat dat nog komt. En dat dit allemaal goed mag gaan.
Welkom!!! Alleen.... als je 17 april uitgerekend bent, dan ben je dus 6 dagen verder dan mij. Dus dan ben je nu 6 weken en 3 dagen? Hadden ze dan gisteren (met 6,2) niet al een kloppend hartje moeten zien? Kan het niet dat je minder ver bent? Geen idee hoor, weet niet precies wanneer je een kloppend hartje MOET zien. Wellicht kan dat ook pas later? Gezellig in ieder geval dat je mee komt kletsen en ook fijn dat je dan volgende week weer een echo hebt. Je hebt een hoop meegemaakt zeg.
Kwaaltjes zeggen niet perse wat hoor! Ik had bij mijn tweede ook nauwelijks kwaaltjes. En dat was gewoon goed. En bij mijn missed abortion in maart had ik wel kwalen en dat was niet goed. Nu hier toch ook wel echt misselijk aan het worden. Heb nog niet gespuugd. Jullie wel?
De dag dat ik de test deed was ik aan het spugen. Verder niet meer, wel veel plassen in ieder geval. De nacht er een aantal keer uit geweest.
Ik denk zelf rond de 17de aan mijn berekening maar het kan dus inderdaad ook pas later zijn. Ik wacht in ieder geval de echo donderdag af inderdaad dan hoop ik wel meer te zien en te horen ook.
Soms wel een vlaag misselijkheid ja! Maar ook nog niet spugen. Eigenlijk niet veel veranderd sinds de test op 3.6 weken. Alleen buikkrampen en zere borsten.
Spannend allemaal hoor!! Hopelijk zit het gewoon goed allemaal en zie je donderdag een mooi kloppend hartje. Hier nog 13 dagen wachten voor de echo.... Pffff
Hier vanmorgen ook nog een dipstickje gedaan. Eindelijk echt mooie donkere strepen. Dacht doe de digitale ook. Misschien de 3+. Maar denk net op het randje. Ik kreeg de 2-3 weken. Nouja jammer dan. Ga er geen extra meer kopen. Krijg vandaag nog een “gratis” test van kraamzorg bureau binnen. Kwam advertentie langs van kraamzorg de waarden dat je gratis test kon aanvragen, betaal je alleen €1,75 verzendkosten hahaha. Niet echt gratis dus maar ach. en heb me toch aangemeld voor moeders voor moeders dus zal daar nog een test van krijgen. En dan is het klaar. Ik ben zwanger. Dat is duidelijk haha.
Haha, volgens mij zit jij echt precies op het randje. Deed hij er ook lang over? Denk dat je morgen wel 3+ zou hebben maar snap dat je er mee stopt. Die krengen zijn ook duur.
Klopt. Ik mag ook een echo vanaf 6 weken krijgen. Maar heb niet zulke goede ervaringen met vroege echo's. Om even over mijn eerste Missed Abortion te spreken: Met 8 weken een echo, was leeg vruchtzakje... Toen een week later in het ziekenhuis nog een extra echo voordat we zouden bespreken curretage of medicatie. Toen zagen ze een vruchtje mét kloppend hartje. Weer een week later (met 10,2 weken) kreeg ik weer een echo in het ziekenhuis omdat ik vertrouwen in verloskundige praktijk wat kwijt was. Was hartje gestopt met kloppen. Dus ja... dan zou ik nu een echo doen. Zien ze een leeg vruchtzakje omdat vruchtje verstopt zit omdat het zo klein is. Of ze zien vruchtje zonder kloppend hartje, die dan misschien pas later in de week zou gaan kloppen. Nee, dan zou ik nog onzekerder worden. Nu zit ik in een soort onwetendheid. Eigenlijk wilde ik het pas vanaf 8 weken maar omdat we het weekend na de echo een weekend weg gaan met familie, leek het mij wel fijn om te weten of het goed zit of niet en als het goed zit kan ik het vertellen dan.... Maarja, dat wachten nu is wel echt heel moeilijk... dus het blijft dubbel, haha.