Zijn jullie van het dragen als de baby er is? Ik zit te overwegen om deze te kopen: https://www.dragenenzo.nl/product-tag/hoppediz-primeo Ik heb wel een draagzak maar die is voor iets grotere kindjes (manduca) en wil juist een fijne zak voor new borns. Als de eerste echo goed is, dan ga ik hem kopen denk ik. Je kan natuurlijk ook zo'n doek kopen maar ik ben niet zo van het knopen...
Echt goed van alle dames die zich hebben aangemeld bij Moeders voor Moeders. Dankzij jullie kan ik zwanger worden helaas mag ik niet meedoen omdat ik een bloedtransfusie heb gehad.
Dat weet ik niet. Omdat er gister mooie ring te zien was zouden ze me alleen bellen als die waarde niet goed zou zijn. Ben niet gebeld! Hoef nu niet meer te prikken op hcg. Alleen vrijdag nog de echo.
Jaaaaa ik hou er van! Ik had dus wel een doek toen de dreumes draak nog new Born was. Heerlijk. Nu wil hij overigens niet meer gedragen geworden hoor hahaha
@Alanyali gefeliciteerd en welkom! Ben benieuwd hoe ver ze denken dat je bent. Leuk dat je komt mee kletsen!
Dat heb ik dus nu precies zo juist die onzekerheid door een vroege echo is ook niet makkelijk. Nu wilde ik wel gewoon weten dat het niet in de overgebleven eileider was blijven hangen, omdat als dat zo zou zijn alle kansen verkeken zouden zijn. Nu zit het in ieder geval op de juiste plek ook als het mis zou gaan.
Bij jou zie je al heel mooi de vrucht zit en dooier zak. Bij mij was een soort zwart gaatje midden in het witte slijmvlies. Heb er geen foto van gemaakt, plaatje is van Google. Maar kwam aardig overeen.
ohh dus bij mij die 3mm die ze gemeten hadden is vrucht zakje? Kreeg verder niet veel uitleg van de gyn haha
Dat lijkt mij wel het vruchtje toch? Volgens je handtekening nu ongeveer 6 mm? In het begin is het vaak toch ook lastig om het vruchtje echt te zien en op te meten omdat het nog zo enorm klein is? Eigenlijk wel verwonderlijk dat dat kan hoor, zo'n echo.
Ja gyn zei 3mm ja idd is egt veelste klein.. Maar als je die hartje ziet dat is pas echt bijzonder!!! Woooow gewoon ik had die verhalen gelezen idd over knipperlicht en nu mag ik het eindelijk zelf meemaken!! Heel bijzonder!! Hopelijk volgen jullie ook allemaal! Gun het iedereen! En hopelijk blijft deze kleintje plakken! Zien ze nu al dat het dan 1tje is? Ja toch?
Echt zo fijn die positieve berichten! @Alanyali welkom en gefeliciteerd! Als ik die eerste echo’s voorbij zie komen word ik ook vet nieuwsgierig... nog 16 nachtjes slapen . Vorige keer wel met 7 weken al een echo gehad i.v.m. vmk. Nu dacht ik laat ik het gewoon met 8 weken doen, maar nu is het met ruim 8.
Nou ja, er is misschien een kleine kans dat er nog 1tje verstopt zit maar die kans is erg klein hoor. Dus denk dat het er gewoon 1tje is bij je.