Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Jaa denk ik ook haha

We gaan voor 1 gezonde baby!!!

Parasol vindt dit leuk.
  2. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik zou het stiekem wel leuk vinden, een tweeling, haha.

Parasol en Sara190 vinden dit leuk.
  3. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Ik ook hoor :) zou het ckr wel willen maar hoop gewoon op 1 gezonde

4. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Wanneer gaan jullie het vertellen?

Zitten er trouwens meiden bij met een traject? Of ben ik de enige?

5. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Bij mij weten sommige het op het werk al. Ivm misselijkheid enzo.
    Mijn moeder weet het en mijn broertjes en zusjes. Mijn dochter gaan we het eerdaags vertrekken en mijn schoonouders denk ik ook

En jij ?

6. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ja, ik hoop ook op een gezond kindje.

Wij gaan het vertellen na de eerste goede echo aan onze zoons en aan mijn ouders en broers. Dus directe familie. En misschien ook wel aan mijn vriendinnengroepje waarmee ik heel hecht ben, maar verder pas na de 12 weken denk ik.

Parasol vindt dit leuk.
  7. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ja bij mij weet het werk zowiezo vanwege me traject ook!

Maar verder niemand...

Durf het nog niet.. miss na volgende week aan me moeder en schoonmoeder?

Zijn er nog niet uit weet nie wat k moet doen haha het liefst schreeeuw ik het uit maar die angst blijft nog..

Alanyali vindt dit leuk.
  8. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Ja he... ben ik niet de enige
    En soms ook wat meer natter daar. Als of ik ongesteld moet worden zeg maar. Dat het er al uitloopt. Maar gaat nog steeds goed d

9. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Ik hoop uiteraard ook op een gezond kindje. Dat is het allerbelangrijkste. ( super cliché maar zo waar)
    Maar een 2ling lijkt me stuiter gaaf.
    Ik ben van een 2ling. Is de kans groter dat ik een 2ling krijg of is de kans groot dat het een generatie overslaat en dat dus mijn dochter een grote kans heeft daarop

10. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    Bij mij 1 schoonzus die het weet en 4 vriendinnen. Maar die weten ook natuurlijk dat we zo ontzettend lang bezig zijn geweest. Dus de 3de wanneer ik de volgende echo heb en een hartje zie, dan gaan we misschien wel de rest al inlichten. Maar misschien wachten we nog wel echt tot we zeker over de gevaarlijke periode heen zijn. Of we met 15/17 weken het geslacht weten om het dan te vertellen. Ik kan het niet zo goed voor mij houden haha.

Parasol vindt dit leuk.
  11. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Ik heb ook onwijs veel moeite om mijn mond dicht te houden. Ben er zo super blij mee en lang genoeg gewacht tot mijn vriend ook wou. Kan het ook wel van de daken schreeuwen.

Ik wacht alleen wel met het op Fb zetten. Doet dat pas vanaf 12 weken.

Parasol en Alanyali vinden dit leuk.
  12. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

Ik dacht juist dat als je zelf van een tweeling bent dat ook doorgaat, van moeder op dochter meer kans, maar dan ligt het dacht ik ook nog aan het soort tweeling een of twee eiig wat dan erfelijk is dacht ik? Correct me if im wrong haha.

13. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Ik heb geeen idee. Zal eens zoeken . Ik was iig 2eiig.

14. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    -Dragen: ja hier bij allemaal wel gedaan. Hou het alleen niet zo lang vol vanwege rugklachten. Heb draagdoeken en tula’s. (Een gewone en free to grow)

-tweeling, daar kun je ook pas later achter komen. Collega van me kwam er pas met 12/13 weken achter en dat was haar 3e of 4e echo.

-bekendmaken, ik heb echt nog geen idee. Schoonfamilie weet het en mijn moeder en wat vriendinnen. Maar broertjes en andere bekenden nog niet. En werk en andere verdere vrienden/familie ook nog niet. Geen idee wanneer we het doen.
    weet nog van de 3e dat ik het in het begin heel lastig vond dat niemand het wist, maar uiteindelijk wen je er aan ofzo. Het word een soort van gewend dat niemand het weet. Mijn werk wist het eerder dan mijn familie. Haha.

Parasol vindt dit leuk.
  15. Chillah

Chillah Actief lid

23 aug 2020
    184
    184
    43
    Vrouw
    Welkom! Wat een nare gebeurtenissen.. Hopelijk is alles dit keer goed!!

16. Chillah

Chillah Actief lid

23 aug 2020
    184
    184
    43
    Vrouw
    Het liefst vertel ik het nu al aan mijn moeder, maar mijn vriend en ik hebben afgesproken om te wachten tot na de eerste echo. Zodat we het op een leuke manier aan onze ouders en broer en (schoon)zus kunnen vertellen..
    Maar wat is het moeilijk om niets te mogen zeggen!!

Bij mijn vorige zwangerschap was mijn moeder al vanaf de test op de hoogte.. Maar dit bleek mijn vriend niet zo leuk te vinden, dus nu beloofd niks te zeggen.. Nog 15 dagen wachten

17. LunaM

LunaM Actief lid

31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    Bij ons weten de gezinnen het, m’n nichtje en de buren met wie we heel goed contact hebben. Verder twijfelen we nog wanneer we het de rest gaan vertellen. Sowieso na de eerste echo, maar misschien wel na de tweede zelfs. Al zullen m’n andere oplettende buren misschien wel wat zien.... MVM komt straks de kratjes omwisselen. Vind ik toch ook wel soort van spannend :roflmao:.

Parasol, Alanyali en Sara190 vinden dit leuk.
  18. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Zo frustrerend. Door t forum wil ik nu ook 3+ zien. Ben nu helemaal onzeker omdat er nog steeds 2-3 staat. Stond er vorige wk dinsdag ook al

Bijgevoegde bestanden:

19. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ooooh meis, sowieso kan je beter in de ochtend testen he? Heb je nog zo'n digitale?
    Wanneer had je voor het laatste een 2-3 dan? Want die van mij bleef ook ruim een week staan hoor op 2-3.
    Ergens snap ik ook niet dat hij niet 3+ aangeeft want op je andere test is de controle streep donkerder dan de teststreep. Wat een rottesten zijn het toch ook!

20. Chillah

Chillah Actief lid

23 aug 2020
    184
    184
    43
    Vrouw
    Bij mijn zoontje had ik pas met ruim 6 weken een 3+... en nu al met 5+3

Deel Deze Pagina