Wat fijn dat je een knipperlichtje hebt gezien, gefeliciteerd! Ik zit ook in het traject. Wegens endometriose hebben we heel wat stappen overgeslagen en is onze eerste poging tot zwanger worden direct via ivf gedaan (kans is/was groot dat mijn eileiders dicht zitten). In nov/dec 1e ivf traject en een missed abortion gehad. Toen in maart natuurlijk zwanger geworden (blijkbaar zitten mijn eileiders toch niet helemaal dicht!), weer een missed abortion. Nu ivf-poging 2. Beide ivf-pogingen geen cryo's. Dat vind ik wel heel spannend. Ik voel de druk toenemen. Er is hierna nog maar 1 poging over.... Zijn jullie al lang bezig? Hoe heb je het traject ervaren? Onze gezinnen + 2 vrienden weten al dat we zwanger zijn, omdat ze weten dat we het in traject zaten en dus wisten wanneer ik een test kon doen. Vind het ook wel fijn dat ik mijn gevoelens met hen kan delen.
Laat je niet gek maken hoor! Je test eronder zit er goed uit en waarschijnlijk zit je dan net iets te laag nog voor 3+ en dat hoeft helemaal niets te betekenen. Je moet zeker niet de druk voelen hier om ook die 3+ te zien!!!
Ik heb net mijn bloeduitslagen op kunnen halen en die zat dus mooi opn 19001 dus tussen de 5-8 weken in. Dus ik denk dat ik iets minder ver ben als gedacht. Maar nu dus rustig (kan dat) wachten tot ik de 3de mij weer bij de arts mag melden.
Wat ontzettend spannend. En zeker in het traject, Fijn dat je wel vrienden/ gezinnen hebt waarmee je je gevoelens kan delen.
Fijn dat dat goed is. Spannend nog dat je niet precies weet hoe ver je bent. Hcg klinkt al wel erg hoog maar heb er niet zoveel verstand van...
Dat klopt maar ism de echo zit ik rond de 6 weken maar donderdag de 3de zal ik meer zekerheid hebben.
In totaal zijn we ruim 3 jaar bezig.. Oh dat is lastig ja als je geen cryos hebt.. en dan die punctie pfff ik wil die egt noooooit meer ! Zo pijnlijk!!
ik nog 6dg wachten pff... begin nu ook wel de zenuwen te krijgen na de bbm van mn vriendin. Ga allemaal bang zijn nu pijntjes te voelen
Ik ben zwanger geworden via IUI, maar echt een heel traject was het dit keer niet. Meteen bij ronde 1 zwanger. Hiervoor wel in een heel traject gezeten. Maar geen ivf of icsi gehad. Ik krijg dit keer ook geen vroege echo. Pas bij 8 weken een echo. Dus nog ruim 2 weekjes wachten
Dat is niet meer dan logisch toch! Denk dat iedereen dat zou hebben. Hopelijk over 6 dagen een hele mooie echo!
Slikte iedereen al vitamine of zijn jullie er net mee begonnen? Ik ben maandag begonnen met speciale mama vitamine, dit omdat we van te voren dus niet aan een zwangerschap gedacht hadden na al die jaren.
Ik oook van mamma iets met omega olie.. Vergeet die wel soms.in te nemen haha zijn grote capsules wordt er misselijk van
@Alanyali welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @Pitahaya wij hebben ook gedragen, we hadden eerst een bondolino. Maarja die was inmiddels verkocht en toen borrelde de kinderwens weer op Maar ik wil wel weer gaan dragen. Super handig vooral in combinatie met andere kinderen. Maar wel een draagzak, ik ben ook niet van het knopen. Ik zie mezelf al klungelen @Sara190 volgens mij zien ze het meestal wel snel of het er 1 of 2 zijn. Al hebben wij ook iemand in de familie waar ze er bij 20!!! Weken pas achter kwamen. (Dat was in 2009) maarja dat is wel uitzonderlijk hoor. Twee-eiig is erfelijk. Een-eiig is "toeval" @Anne201 oh balen is dat he! Ik heb die test ook nog liggen, maar ben dus ook bang om 2-3 te zien ipv 3+. Slaat ook eigenlijk nergens op he, het zegt allemaal niks en toch hechten we er waarde aan Even een domme vraag misschien.. Naar aanleiding van die hcg tabel.. Bij die onderste wisselen de aantallen nogal. Ik bedoel het kan dus bij iedereen anders zijn hoeveel hcg je aanmaakt? Je kunt dus 8 tot 12 weken zwanger zijn en een hcg hebben van 100.000 maar dat kan je ook al hebben met 5-6 weken? Zou dit dan ook iets zeggen over dat de een heel misselijk is en de ander niet?
Ik slikte het al vanaf het moment dat ik gestopt was met anticonceptie. Nu zo een 60 dagen. Ik slik foliumzuur met vitamine d, wekelijks floradix voor ijzergehalte en magnesium tegen krampen, die had ik in mijn vorige zwangerschap veel.
Lees trouwens dat sommige al last hebben van misselijkheid. Bah! Hopelijk wordt het niet veel erger en hoeven jullie niet over te geven. Vandaag precies 5 weken.. Als ik over een week nog niet misselijk ben heb ik goede hoop
Ik slikte al een tijd foliumzuur, sinds mijn eerste positieve test ben ik zwangerschapsvit gaan nemen.
Ik slik al 14 maanden een multi omdat we al zo lang bezig waren. Die foliumzuur zal wel op peil zijn nu. Pff ik begin hier nu al maagzuur te krijgen. Daar had ik bij de 2e ook zo'n last van en is zooo irritant.