Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Emotioneel heb ik niet echt. Misschien komt het nog. Denk dat ikn tussen de 4 en 5 weken in zit... Nog een beetje vroeg? Voor mij?

2. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    Wij hebben dus al twee jongens, en vanmorgen dacht ik heel erg ja dit wordt een meisje. Maar ik heb absoluut geen voorkeur als het gezond is. En ik zou met beiden dus even blij zijn.
    Ik droomde de dag van de test dat het een jonge zou worden haha. Ja maar gewoon afwachten haha. Ze zien het tegenwoordig al vrij vroeg natuurlijk.

3. Parasol

Parasol Actief lid

21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    @PotjeGoud ik heb heel erg het gevoel dat het een meisje is, geen idee waarom! Ook geen voorkeur. Ben benieuwd! Gaan als de echo's goed zijn wel weer voor pretecho's met 13/14 en 27 weken, dus dan weten we het geslacht al vroeg.

@Pitahaya ja ik ben ook zo mega emo! Jank echt om alles nu hahaha. Grappig he wat die hormonen allemaal doen. Knap vooral!

Madeluc vindt dit leuk.
  4. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Haha ja dat zijn gewoon me darmen hoor, ik had dat vorig jaar ook heel erg.. Een hele opgeblazen buik door 't schuiven van de darmen(ofzoiets?) Alsof ik 3 bigmacmenus gegeten heb, zo voel ik me.

Sara190 vindt dit leuk.
  5. Madeluc

Madeluc Actief lid

14 aug 2020
    239
    189
    43
    Vrouw
    Ik heb wel last van een gek zwangerschapskwaaltje; jeuk! Voornamelijk op mijn hoofdhuid en rug. Ik word er echt gek van.
    Voorderest nog geen cravings, wel minder eetlust tegen eind vd middag.
    Emoties; tsjaaa die had ik altijd al wel snel, haha.
    En wat betreft het geslacht; ik vermoed een jongen :).

Ik lees nog steeds elke dag mee, maar ben niet altijd zo een schrijver!

Chillah en Parasol vinden dit leuk.
  6. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    In mijn beleving heb ik 3 verschillende zwangerschappen gehad haha.

eerste (dochter), veel last van maagzuur, misselijk, vocht vasthouden, enz.

tweede (zoon), niet echt misselijk, af en toe iets, verder weet ik het niet zo erg meer.

derde,( dochter), Eigenlijk weinig klachtjes. Hooguit 2x overgegeven.

en ja bij alle 3 bekkeninstabilliteit, dus dat verwacht ik dit keer ook wel helaas. Dat maakt het zwanger zijn voor mij wel heel zwaar. En had ik vorige keer zoiets van dit doe ik nooit meer haha. Bevallen vind ik geen probleem. En vind het zwanger zijn ook mooi hoor maar wel pittig.

7. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Kunnen we niet een soort lijstje maken ofzo, van wat iedereen volgens de chinese kalender krijgt en dan kunnen we straks zien of het klopt.. :p bij iedereen die ik ken klopte die namelijk wel

Alanyali en Raspberry90 vinden dit leuk.
  8. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113

Oooooo jeuk! Daar werd ik vorige x ook he Le maal gek van.
    Was snachts op me benen kon er niet van slapen. Pfff. Ben toen 2x getest op cholestase, was het echt niet. Maar man wat hoop ik dat dat uit blijft.

Beetje dubbel

Ik wil misselijk worden (maakt het echt) en toch ook niet
    Wanneer ik buikpijn heb, denk ik... Oneee toch! En als het weg is denk ik: hee groeit me baarmoeder niet meer :roflmao:

Nooit goed

Parasol en Madeluc vinden dit leuk.
  9. Raspberry90

Raspberry90 Actief lid

9 mei 2020
    245
    205
    43
    Vrouw
    Ik ben voor! :D

Ik vermoed een jongen, vanaf het begin van het testen heb ik dat gevoel. Geen voorkeur want het is onze eerste. En namen...verschrikkelijk... we hebben 2 meisjesnamen en 0 jongensnamen hahaha. Komende maanden maar eens goed gaan brainstormen...

Parasol en Dana vinden dit leuk.
  10. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Haha leuk! Ik heb totaal geen gevoel erbij wat het zal kunnen worden... Ik lijk de enige haha..
    Ik heb wel al een lijstje voor beide! :D

Wat hebben jullie trouwens al een mega lange weg afgelegd zeg... Super gegund!
    Vond het hier al super lang duren vanaf vorig jaar januari. Dat lijkt dan niks eigenlijk

Raspberry90, Parasol en Sara190 vinden dit leuk.
  11. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Ik kan nog egt niet aan namen denken of iets kopen.. ben nog zoooo voorzichtig..

Knap dat jullie er al aan denken hoor haha wou dat ik ook zo was

Anne201 vindt dit leuk.
  12. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    ik ben ook nog voorzichtig hoor, zeker na een missed abortion nadat je de week ervoor een goeie echo met sterk hartje hebt gehad.. Pas rust na 12 weken!
    Ik merk wel dat ik op me hoede ben en probeer me niet al te veel te verheugen voor het weer in me gezicht in duigen valt.
    Namen had ik al een aantal jaar wel. Elke keer als ik een leuke hoorde of zag schreef ik die op! :D

Chillah, Chayammy en Sara190 vinden dit leuk.
  13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier idem.. ik heb zelf ook nog geen binding met wat r in mn buik leeft... denk dat ik eerst de echo's wil zien.. stukje zelfbescherming.

14. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde. Voel ook nog geen binding. Ben ook totaal niet bezig met het geslacht of namen... Het mag nog niet te concreet worden. Eerst wil ik zekerheid. Stiekem droom ik alleen over hoe het zou zijn als het allemaal goed gaat.

michele25 vindt dit leuk.
  15. Parasol

Parasol Actief lid

21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Jep dat had ik vorige keer ook en nu weer. Darmen maken meteen plaats. Heel lief van ze, ahum :p

Oef bi is wel erg zwaar zeg. Hoop dat je t nu iig niet erger krijgt. En wel goed teken dat je kwaaltjes qua misselijkheid eigenlijk alleen maar afnamen per zwangerschap, in die zin dat ik daar ook op hoop :roflmao:

Snap ik helemaal hoor! Verschilt denk ik zowel per voorgeschiedenis als ook nog eens per persoon, of je je erin kan/durft/wil storten of nog even die zelfbescherming houdt. Beide is te begrijpen :) hopelijk kan je het na goede echo's loslaten en ook helemaal losgaan :thumup:

Sara190 en Dana vinden dit leuk.
  16. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik ben helemaal in de war! Hoe betrouwbaar is de wekenindicator? Ik heb nu al 3 plus? (er staat op meer dan 98 procent, maar ik geloof het gewoon echt niet. Ik lees zo vaak dat mensen pas laat of al vroeger 3 plus testen.... Klopte het bij jullie?) In m'n hoofd zou ik dat dan maandag net aan moeten hebben.. Of zondag misschien.

Haha ja beetje laat/vroeg, maar werd wakker, en dacht gewoon: ik moet het weten!

17. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Het is echt bij iedereen anders. Als je de hcg waardes ziet per week in een tabel zitten daar enorme verschillen tussen.
    Daarbij gaat de hcg opbouw bij de ene veel sneller dan bij de ander.
    volgens mij waren er hier meer dames die met 5+2 een 3+ hadden staan. Meer ook een aantal die de 2-3 nog hadden, waaronder ik.
    Het is natuurlijk een indicatie dus je kunt er niets aan vastpinnen. Maar voor jou natuurlijk super om de 3+ te zien.
    Een vriendin van me had de 3+ met 4+2 weken. Dat is ook bizar. Zo zie je maar, geen touw aan vast te knopen.

Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  18. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ahh oké thx!

Ja ik weetniet of ik 5+2.obv m'n laatste menstruatie wel, maar ik kan me niet herrineren dat we in die week ook maar iets hebben gedaan:$. Het is echt afwachten tot de 16eo_O. Heb echt zoveel zin om eerder te gaan... Mjaa heeft niet veel waarde denk ik. Pff.

Zullen we nog maar even slapen? Of moet je werken? @Nymeria

19. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    Lekker vroeg wakker geworden haahah,. Ik was ook al veen wakker slechte nacht gehad!
    Hopelijk heeft iedereen verder lekker geslapen.

Toch super fijn een 3plus ik denk alleen inderdaad dat het bij een ieder anders kan zijn.

20. LunaM

LunaM Actief lid

31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    @Kikkertjekwak Niet in de war raken hoor! Wat @Nymeria ook zegt het is maar een indicatie en ieder lijf maakt net weer anders hcg aan. De een heeft hem met vijf weken, de ander met zes. Ik had hem met 5.4, maar ik heb de dag voor nod getest toen had ik 1-2 en dan met 5.4.... En tussendoor voor MVM dat testje dus in die zin heb je niet zo veel aan mij :roflmao:.

Deel Deze Pagina