Pff sinds vandaag is de misselijkheid erger geworden. Lig nu op bed...hopelijk gooi ik niet alles eruit maar jeetje ik moet er wel moeite voor doen zeg! En moeeeee! En warm hoofd (blosjes op wangen) alsof ik koorts ga krijgen... lekker dit
Oh, ik heb dat gevoel ook. En warm en dan weer koud. Temperatuur gemeten, maar gelukkig geen koorts. Gaan jullie in bad? Heb zin in een warm/heet bad om te relaxen, maar hier en daar lees ik dat dat wordt afgeraden in het eerste trimester. Net als de sauna. Sterkte allemaal met de misselijkheid.
Nee ik ook geen koorts gelukkig maar een warm hoofd en de rest kouder. Ik zou in bad gaan ook niet zo snel doen nu, terwijl ik er wel van houd als ik kramp had (tijdens menstruatie). En sauna idd ook niet.
Pfff ik heb vandaag maar 4 uurtjes geslapen na mijn nachtdienst. Dus 26 uur wakker en dan 4 uur slaap. Nou dat is niets. Ben echt kapot. Hier ook koud/warm enz. Denk echt vermoeidheid. Bah. Nouja nog 1 nachtje te gaan gelukkig. Kwam vooral doordat ik ineens een mail las van leidinggevende dat ze vanmorgen iemand op de grond gevonden hadden en ik weet dat het pas gebeurd is nadat ik geweest ben maar voel me er zo rot om. Dus kan dan niet meer slapen. Moet volgende week op gesprek. Zie er gewoon tegenop om te gaan werken straks. Bah! ben echt onwijs moe.
Ik voel me ook egt niet lekker. Gwn bleehhhhhhhh gevoel. Vooral omdat niks smaaaaaaakt. Morgen middag in de pauze ga ik echt een frietje halen, heb lang genoeg gew8
@Chayammy nee een heet bad zou ik zelf ook niet doen nu. Nou ben ik sowieso niet echt een bad type. Als ik er in lig vind ik het water zo snel koud en dan lig ik even en dan ga ik er toch maar weer uit @Nymeria oh nee wat rot! Altijd vervelend zo'n situaties. Dus jij had je ronde gelopen en is ze waarschijnlijk gevallen tussen jouw ronde en de overdracht in ofzo? Waarom moet je daar voor op gesprek komen? Hier kon je toch niks aan doen? Net of je op het matje geroepen wordt zo? Hopelijk wordt het een rustige nacht en kan je morgen goed bijslapen! @Sara190 Hahaha oh wedden dat dat je wel smaakt? is bij mij ook zo met friet zelfs toen ik bij mijn dochters zo misselijk was en moest overgeven. Friet was het enige dat er in bleef @Raspberry90 sterkte met de misselijkheid. Hopelijk kun je het een beetje onder controle houden!
Moet r wel een beetje om lachen.. 1,5 wk geleden was ik de enige die zo aan t "klagen" was.. nu iedereen... vervelend he die kwaaltjes en God wat haalt t je dan uit je normale ritme.. voel me echt nu al belabberd en we moeten nog zo lang.. Ik zei tegen manlief als dit zo nog 33wk moet... dat hou ik dus niet vol.
Ah wat rottig @Nymeria lijkt me echt heftig. Ik ben nog steeds wel oké qua kwaaltjes dus er is nog hoop voor andere Wel af en toe wat misselijk en af en toe moe maar niet heel erg. Nou heb ik ook wel vakantie dus kan gewoon rustig aan doen als ik wil. Hopelijk gaat het bij iedereen snel over!
Maar ben jij ook niet nog eerder dan 16 april uitgerekend? Je bent wat verder dan ons toch? Of precies de 16e? Hier vandaag juist dagje niet misselijk en dat maakt mij meteen weer enorm onzeker.
Hier wisselt het qua kwaaltjes. Maar weet dat het ergste er nog niet is haha. En sowieso zolang ik die bekkenklachten nog niet heb ben ik blij. Dat is echt het vervelendst van alles vind ik. Dat vreet ook echt energie. Dus ik wil echt komende week als de kids weer naar school zijn beginnen met onze zolder opruimen. Hebben klein kamertje naast onze kamer waar spullen in staan. Dat word dan babykamertje. Maar nu voel ik me qua bekken gezien nog prima dus dan maar vroeg beginnen. Dat is sowieso lekker als het weer glad is. Even alles uitzoeken en opruimen. Heb er wel zin in ook. Kan dat maar vast gebeurd zijn. hier nog niet echt misselijk. Klein beetje soms. Ik kan wel altijd heeeel makkelijk overgeven als ik zwanger ben. Dus pas moest ik hoesten en dan ga ik meteen kokhalzen en komt er wat omhoog. Dat heb ik normaal niet zo snel. Dus moest klein beetje spugen. had vanavond wel dat ik ff naast mn zoontje in bed lag op mn rug en ik moest niesen. Zoo auwww mn banden. Pffff. Deed echt pijn. Denk ik ohja... dat soort dingetjes merk je wel dat je lichaam gewoon alweer veranderd.
Ik ben nog steeds mega moe en moet echt regelmatig iets eten... niet veel maar moet geen lege maag hebben, want dan word ik heel misselijk. Ik merk wel dat hoe moe ik ook ben, een stuk wandelen of even sporten wel echt helpt. Moet mezelf er wel toe dwingen, maar heb daarna meer energie dan daarvoor. Klinkt gek maar is echt zo .
@mamaloe250 veel bonenmachines hebben ook nog een optie om gemaalde koffie toe te voegen voor 1 kopje, dan kan je decaf maken. En als dat niet kan heb je nog decaf cappuccino zakjes van nescafe! Smaakt anders dan normale cappuccino maar alsnog wel lekker vind ik! Misschien heb je er iets aan, voor zover je überhaupt een vervanger zocht @PotjeGoud nou ik ben idd ook benieuwd hoe we er over 2 weken bij zitten qua misselijkheid! Maar dan ook dicht bij de eerste echo, spanneeeeeend! @Chayammy nee ik neem nu ook geen heet bad en sla sauna ook over de eerste 3 maanden. De kans is klein dat t misgaat, maar bij temp verhoging idd meer kans op een miskraam, nou gelukkig kunnen we gewoon douchen he! @Raspberry90 poeeee sterkte met de misselijkheid, hopelijk kan je een nacht goed slapen! @Nymeria jeetje die nachtdiensten lijken me zooo zwaar! Sterkte voor de laatste!!! Daarna paar dagen vrij? @LunaM fijn dat bewegen helpt, bij mij ook! Krijg je echt weer even een oppepper van. En verder genoeg slapen. Gaat nu alweer mis want ik ging vroeg naar bed haha. Nu echt.. dus slaap lekker dames en werkze @Nymeria
@Parasol ja ben hierna een weekje vrij weer. Dus dat is wel lekker. vind de tijd wel lekker snel gaan altijd haha. Volgend weekend moet ik 3 nachten werken, maandag klaar en dan dinsdag de echo! -koffie, ik drink wel gewoon nog koffie hoor. Mijn trek erin is wel minder, dus denk 1 of 2 kopjes per dag. Soms wel eens 3. Drink af en toe ook cola, dat is juist iets dat ik nu heel lekker vind. Sinds ik zwanger was van de 3e. Daarvoor dronk ik t ook wel eens maar toen echt veel meer. Niet echt heel gezond haha. Drink ook geen liters weg hoor, 2 glaasjes max.
@Nymeria jeetje snap dat je niet lekker hebt geslapen! Vannacht goed doorgekomen met zo weinig slaap? @michele25 ja wij achtervolgen jou gewoon haha. hier een dreumes met een doorkomende tand; staat gelijk aan gebroken nachten. Al paar nachten feest. straks 8:20 opnieuw een echo, ben benieuwd. @Kruimeltje 1 jij hebt ook een afspraak staan toch vandaag?
Spannend straks je echo heel veel plezier. @Nymeria ag gewoon alles met maten moet volgens mij prima kunnen. @LunaM wandelen ga ik ook weer mee beginnen inderdaad, ik was juist flink bezig met hiken wandelen en gezonder eten. Omdat ik overgewicht heb. Maar dat afvallen zal ik dus maar stop zetten tot de kleine er is. En dan weer knallen, ik blijf ook nu wel opletten. Ook nu had ik weer echt trek in fruit en kruidenthee, maar na een halve peer is het al wel weer genoeg haha. Nog steeds aan kwaaltjes veel plassen, bandenpijn, en moe verder nog niet misselijk.
@Rachje20 succes bij de echo!! Ben benieuwd @Nymeria Hebben ze bij jullie dan allemaal een eigen kamer? Wij hebben 2 jaar geleden verbouwd, dus allemaal wel een best grote kamer. Maar ja nu is nummer 4 onderweg We hebben nog wel de optie om de zolder iets te verbouwen en dan 2 kamers van te maken. Of we leggen de 2 meiden zo lang samen. We denken er nog even over na. De baby komt toch het eerste jaar bij ons op de kamer. Stiekem hoop ik wel een beetje op een jongen al is het maar omdat ons zoontje de enige redelijke slaper was. Die werd alleen tot 2.5 snachts wakker (met wat ze dachten, nachtangsten) maar slaapt altijd goed in, is bij de meiden wel anders Bewegen Ik was van plan om nog meer te gaan wandelen, nu kijk ik gewoon even hoe het gaat. Ik loop sowieso veel. Ik doe overdag (kinderen naar school brengen en psz, ophalen van afspraakjes, effe naar de winkel etc )alles te voet Misselijkheid Nou vannacht ook weer n paar keer wakker door de kids. (Jongste wordt iedere nacht nog wakker trouwens) en om 5u dus weer en toen voelde ik al weer dat ik misselijk was. Ben effe iets gaan eten en nu gaat het op zich. Maar echt lekker voel ik me niet hoor. Denk nu ook meteen dat het weer een meisje wordt Hoe is het met jullie?
Jullie zijn ook al over praktische zaken aan het na denken. Wij zijn afgelopen januari verhuisd naar een woning met 3 slaapkamers. Mini eerst op onze kamer. Maar wie gaan we uiteindelijk bij elkaar op de kamer leggen? Zolder willen we wel verbouwen maar dan moet er een nok verhoging op en die stond aankomend jaar nog niet op de planning. Hoe denken jullie daar over? Of ervaringen? bewegen; ik start volgende week weer met groepsles. Omdat het zo leuk is haha. dank je wel meiden, hopelijk wat meer te zien vandaag!
Uitgerekend 16 - 30 april 2021 ♡ 12 April Michele25 - 35 jaar - 4e kindje 16 april 17 april Elke1708 - 29 jaar - 2e kindje Emm95 - 25 jaar - 1e kindje Mamaloe250 - 32 jaar -3e kindje Alanyali - 34 jaar - de kindje 18 april 19 april LunaM - 31 jaar - 2e kindje MotherPrincess - 34 jaar - 3e kindje 20 april Sara190- 30 jaar -1e kindje 21 april Nova87 - 32 jaar - 2e kindje 22 april Kruimeltje 1 - 32jaar. 2e kindje (1e met huidige partner ) 23 april Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje Raspberry90 - 29 jaar - 1e kindje Anne201 - 30 jaar - 4e* kindje Chayammy - 32 jaar - 1e kindje 24 april Line85 - 35 jaar - 3e kindje Madeluc - 32 jaar - 2e kindje 2011Mamma - 33 jaar - 3e kindje Chillah - 30 jaar - 2e kindje 25 april Dana - 27 jaar - 1e kindje Nymeria - 33 jaar - 4e kindje 26 april Rachje20 - 34 jaar - 4e kindje 27 april PotjeGoud - 30 jaar - 4e kindje Famke88 - 31 jaar - 3e kindje Parasol - 34 jaar - 2e kindje 28 april Kikkertjekwak - 28 jaar - 2e kindje 29 april 30 april Afspraken: 24 augustus- Alanyali - 1ste hele vroege echo 27 augustus - Sara190 - 1e vroege echo zkh 28 augustus - Kruimeltje 1 - intake vk 28 augustus - Rachje20 - echo 31 Augustus - Michele25 - Intake vk+echo 31 augustus - Emm95 - Intake vk + vroege echo 2 september - Nova87 - 1e echo 7 weken 2 september - Elke1708 - Intake vk 2 september - Kruimeltje 1 - 1e echo 7 weken 2 september - Anne201 - 1e echo 6,5 week 3 september - Alanyali - 2e echo + termijn 4 september - Chayammy - 1e echo 7 weken 4 september - Raspberry90 - 1e echo 7 weken 7 september - Pitahaya - 1e echo 7 september - 2011Mamma - intake 8 september - Famke88 - intake + 1e echo 8 september - Nymeria - 1e echo 9 september - Dana - controle zkh + vroege echo 9 september - Rachje20 - intake + echo 9 september - Chillah - 1e echo 10 september - LunaM - 1e echo 11 september - Line85 - 1e echo zkh 14 september - PotjeGoud - intake + 1e echo 15 september - Dana - intake vk + echo 15 september - 2011Mamma - 1e echo 16 september - Kikkertjekwak intake en echo 16 september - Madeluc - 1e echo (9 weken) 16 september - mamaloe250 - intake vk 17 september - Chillah - intake vk 21 september - Nova87 - intake vk 23 september - LunaM - Intake vk + termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)[/QUOTE]
Wij hebben een huis met 3 slaapkamers ook, en de kleine zal eerst bij ons komen. De oudste is 12 en die zit een groot deel van het jaar op een soort kostschool. ( Wij wonen in het buitenland) En de jongste is niet van het alleen slapen haha, dus misschien wilt die zelf daarna samen met de kleine en de oudste zijn eigen kamer. Dus we gaan gewoon in overleg thuis, en anders misschien de oudste 2 onze grote kamer wij 1 van de 2 kleinere kamers en de baby een eigen kamer. Keus zat nog. Ons huis is vrijstaand en van onszelf dus ook nog kans om te verbouwen aan te bouwen. Maar dat zal nu nog niet gaan gebeuren.