Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    6 weken dansje!!

Raspberry90, LunaM, PotjeGoud en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    @PotjeGoud nu hebben ze allemaal een eigen kamer. Wij slapen op zolder en naast onze kamer zit echt nog een inimini slaapkamertje. Maar op zich groot genoeg voor een commode en ledikantje. Kledingkast wil ik dan op de gang zetten. Maar in de toekomst is het natuurlijk wel klein. Dus denk dat we dan of voor een dakkapel moeten plaatsen. Of de slaapkamer van mijn zoontje in 2 doen. Hij heeft een hele grote kamer. Of, als het een jongetje word dat de baby dan later bij hem gaat op de kamer. Geen idee of dat kan. Hij is wel iemand die graag samen slaapt haha. Hij was bij ons juist de slechte slaper haha. Sliep altijd bij mij. En nu komt hij s nachts nog steeds wel eens tussen ons in kruipen. Word er niet eens meer wakker van. Onze jongste word ook nog regelmatig wakker ‘s nachts. Van de week was ze ineens flink aan t spoken. Van 01.30-04.00 uur. Pfff wat voelde ik me brak die dag daarna.
    de baby komt trouwens ook eerst bij ons op de kamer. Ideaal vind ik dat.

- meiden met echo’s vandaag. Veel succes! Laat al die kloppende hartjes maar komen.

3. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    @Parasol dat is inderdaad wel een idee met die filterkoffie, optie was ik vergeten. Ga eerst even proberen of ik het red met alleen kruidenthee en anders doe ik dat. Haha de zakjes laat ik aan mij voorbij gaan ;)

Ik vond dat ik vroeg wakker was met kwart voor 7 maar jullie zijn allemaal veel vroeger :eek:

Bij ons thuis zijn ze nog aan het verbouwen, we zijn al 5 maanden bezig maar nu is gelukkig het einde in zicht. We hebben nu wel genoeg slaapkamers, in totaal 6, dus genoeg ruimte voor de kleine. Haha ik ben er alleen helemaal klaar mee dus zou verbouwen nu niemand aanraden :D

Alanyali en Parasol vinden dit leuk.
  4. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Joehoee!!

5. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Succes!!

6. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik wil voor de oudste en middelste een stapelbed kopen. Dat vinden ze geweldig. En dan de baby in het kleine kamertje wat over is. We hebben ook nog een zolder maar vind onze oudste daar net even te jong voor en dan zouden we wel echt de zolder op moeten knappen. Aangezien we nu beneden gaan aanpakken en straks dus nog 2 slaapkamers, zie ik de zolder nog even niet gebeuren ook.

De baby slaapt de eerste maanden bij ons in een wiegje op de kamer. En dan daarna naar eigen bedje...

Sara190 vindt dit leuk.
  7. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    @Rachje20 Veel succes met de echo. Je bent nu misschien al klaar. Hopelijk heb je een mooi kloppend hartje gezien!

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Ik zal het maandag zien.. maar volgens eigen berekening 12 April. Scheeld paar daagjes

9. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Hier heeft onze oudste v 15 de hele zolderverdieping voor zich alleen. Dit heeft een dakkapel dus is best ruim. Dit laten we ook lekker zo maar is evt op te splitsen in 2 kamers.
    De middelste verdieping heeft 4 slaapkamers. Dus we redden het nu met dit babytje om een eigen kamer te geven. Enkeld wil nu mijn dochter gaan verhuizen naar de eigenlijk toekomstige babykamer.. die kamer is namelijk groter dan die van haar. :rolleyes: Dus word t nu alsnog een verbouwing kwa muurkleuren etc.:cool:

10. Nova87

Nova87 Actief lid

17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
    Nou nu is het écht teveel om terug te lezen hoor! Gelukkig ben ik vandaag en morgen vrij dus hopelijk weer iets actiever hier :D

Ik voel me nu wel echt super zwanger. Hele dag doodmoe en vanmorgen voor het eerst zo misselijk dat ik moest overgeven. Het voelt natuurlijk beroerd maar aan de andere kant ook wel goed, groei maar baby!

Ik heb hier in huis een verkouden peuter en vriend. Hoop niet dat ze mij aansteken want ik kijk wel heel erg uit naar de echo van woensdag, en met klachten mag ik natuurlijk niet komen. We gaan t zien!

Raspberry90 en Line85 vinden dit leuk.
  11. Nova87

Nova87 Actief lid

17 feb 2019
    284
    275
    63
    Vrouw
  12. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel benieuwd! Hoop dat alles goed is gegaan!

Sara190 vindt dit leuk.
  13. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Hier helaas vannacht bij het afvegen roze slijm. Ik schrok er erg van. Nu heb ik heel wat ervaring met bloed en zwanger zijn maar had erg gehoopt dat het dit keer anders zou zijn. Ik krijg vanmiddag wel een echo op aandringen. We zouden eigenlijk twee weekjes naar Texel gaan maar vertrekken nu morgen.

Sara190 vindt dit leuk.
  14. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Jeetje meid, hopelijk is alles goed.
    Hoe laat mag je vanmiddag heen? Veel sterkte. Is het bloeden nu wel gestopt?

15. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

Heel veel sterkte hopelijk blijft het goed. Fijn dat je dan met aandringen toch vandaag kan. Doe rustig aan.

Line85 vindt dit leuk.
  16. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Oh fijn dat je vandaag terecht kan! Heb ik ook gehad, en echo was goed!

Line85 vindt dit leuk.
  17. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    ja dat hoop ik ook. Al zeggen ze dat je rond deze termijn natuurlijk nog geen uitsluitsel kan geven. Dat snap ik ook wel. Maar hoop dat het gewoon op de goede plek zit. Ik heb om 3 uur een afspraak.

Sara190 vindt dit leuk.
  18. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik ga voor je duimen!

19. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Nymeria oh wat erg! Kan me voorstellen dat je dan brak bent ja. Hier wordt de jongste wel wakker, maar als ze dan ergens in de nacht tussen ons in komt liggen, slaapt ze wel weer gewoon verder. Ze heeft echt heel lang alleen maar bij mij op mn arm geslapen, dus dit is al een hele verademing :roflmao: Je vergeet zo snel hoe het eerst was he..

@Rachje20 ben zo benieuwd hoe je echo was!!
    Ja bij jullie ook nog even aankijken hoe en wat met de kamers dan. Oudste en middelste hebben hier een tijd samen gelegen, maar dat is natuurlijk jongen/meisje. Op zich ging het wel goed, maar zoon slaapt beter als hij alleen ligt. Anders wordt hij vroeg wakker door haar.
    Dus wij moeten ook nog kijken hoe we het gaan doen. Man wilde graag een dakkapel enzo als er een vierde zou komen, maar ik ben het verbouwen even zo beu!! Wat @mamaloe250 ook zegt. En wij zijn al sinds de zomer van 2018 bezig. Baby komt toch eerst bij ons op de kamer.

@Nova87 oh bah ook al wel echt misselijk dan. Hele dag of alleen ochtend?

20. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    @Line85 succes!! Ik hoop op een mooie echo!

Line85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina