Ik zal mijn uitgebreide verhaal en voorstelling zo even posten Ik ben mama van J (2012) en J (2015). Samen met mijn man hebben we in december besloten dat we compleet zijn en daarom liet hij zich afgelopen januari helpen. We zijn samen erheen gegaan en de ingreep verliep goed. Na 3 maanden kon hij zich laten testen, in april gebeld. Sperma werd niet getest omwille corona. A fijn ik slikte de pil toch nog, daar ben ik in mei mee gestopt. Vakantie brak aan en de test zouden we dan ergens wel na de vakantie laten uitvoeren... maar het zal toch allemaal wel goed zijn... Tot ik niet meer ongesteld werd. Huisarts gebeld die zei dat het waarschijnlijk met een onregelmatige cyclus te maken had dus liet het maar op zijn beloop. Tot vorige week woensdag ik toch maar besloot om voor de zekerheid een zwangerschapstest uit te voeren... ja binnen 2 sec 2 dikke strepen. Gehuild! Ik was in paniek!!! Donderdag de verloskundige gebeld ik wist niet wat ik moest doen. Daar kon ik diezelfde middag terecht om te kijken of en hoe ver ik zwanger zou zijn. Daar niks te zien, door naar het ziekenhuis om hcg te prikken en uit te sluiten of het niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn. HCG van 800 en een leeg vruchtzakje van 8mm. Afgelopen dinsdag terug en daar was een dooierzakje en enkele foetale delen te zien. Tot op vandaag een mini vruchtje met kloppend hartje! Wij hebben samen besloten ervoor te gaan, dit kindje heeft wel erg graag bij ons willen zijn! We laten de NIPT test uitvoeren met 11 weken en erna maken we het wereldkundig. Wat bizar! Oh en het sperma moet ergens nog steeds getest worden
Woooooow VERRASSING!!! ik hoorde vandaag van de echo dame dat Corona situatie veel onverwachte bevruchtingen heeft veroorzaakt. Typisch hè? fijn dat dit frummeltje net zo welkom is!!! nu maak ik me eigenlijk toch wel zorgen. Met 2100 hcg konden ze bij mij nog niet met zekerheid zeggen of er wat zat. Pas 2 dagen later een mini iets op echo. En nu 4 dagen later wel mooie holte met beginnend iets. Testte morgen 2 weken geleden al positief. Ook onverwachts. Aangezien ik amper zwanger kan raken van mezelf.
Ja idd een enorme verrassing. Weet je wel hoe ver je zou zijn? Zijn je cyclussen regelmatig? Bij mij met hcg van 830 enkel vruchtzakje (20aug) 3 dagen later hcg 2400 (23aug) nog steeds vruchtzakje 2 dagen later (25aug) dooierzakje met foetussen 3 dagen later (28aug) klein vruchtje met beginnend hartje (nu 5 weken en 3 dagen)
@jajay hmm dat is wel mooie ontwikkeling! Mwa ik zit altijd op 30-33 dagen cyclussen. 15 juli was laatste menstruatie.
Mijn laatste zeker menstruatie was 6 juli, ik heb dus nu ook een hele rare cyclus.. Wellicht ben jij dus net als ik was ook nu 4.5 week en klopt t beeld wat je hebt gezien super goed en is dat hetzelfde als mijn ontwikkeling!
Jeeej, wat enorm fijn om te horen!! Wel heftig zo als jullie het niet gepland hadden maar fijn dat het zo welkom is!
@michele25, @Chillah en @Nymeria ben blij dat ik niet de enige ben Alleen met zwangerschapsbroeken heeft mijn buik helemaal vrij spel.. dan kan ik het helemaal niet meer verbergen @Line85 fijn dat je een goede echo hebt gehad! @jajay Wat een bijzonder verhaal! Dat is dus de reden dat er zaadonderzoek moet worden gedaan Maar je gaat er natuurlijk al wel van uit dat het gewoon gebeurd is na zo'n operatie. Mooi dat jullie er voor gaan!
Dit klinkt wel weer spannend hoe veel was je HCG 28 augustus weet je dat? Ik had afgelopen maandag al 19001 HCG level, maar nog geen kloppend hartje namelijk. Wordt je dan toch altijd wel weer nerveus van.
Welkom @jajay wat bijzonder en zeker een verrassing! En ook al een klein vruchtje met kloppend hartje! En zoals @Alanyali al zegt hopelijk volgen wij allemaal snel!!
Hihi echt he.. mijn buik is dan ook dikker... heb nu ook een jas besteld. Vond t sommige mensen best fris en kan mn normale niet lang aan denk
Wow wat onverwacht en wat een verassing van de 3e. Echt leuk. Mooie echo ook. Geniet ervan en natuurlijk welkom!
Nee, dit hebben ze niet meer geprikt nadat er iets te zien was, dat zou dan ongeveer nu 9600 moeten zijn denk ik, no idea.. maar die marges zijn enorm breed he!! Hoe ver ben je nu? Superlief! Ik volg jullie graag mee en zend voor iedereen positieve straling! True! Dat onderzoek wordt nu wel even prio zo!
Wat een bijzonder verhaal. Maar goed dat de echo goed was en het spruitje gewenst is... al snap ik dat het even schrikken was haha
Goede echo's en een kloppend hartje! Wat een mooie berichten! @jajay jeetje!! Wat een verassing! Het had zo moeten zijn . Ik voel me dus totaal niet zwanger . Eerst had ik menstruatiekrampen (nee daar was ik niet blij mee...maarja) en nu echt 0... Niets! Gevoelige borsten komen denk ik niet want tot voor kort gaf ik nog borstvoeding dus die klieren en ontwikkelingen zitten daar nog.... Maar he! Vermoeidheid? Misselijkheid? (waarschijnlijk klaar ik over 2 weken wel anders hoop ik haha) Wat een drama dag trouwens op werk. Ik besloot op de fiets, in alleen m'n shirt naar een patiënt aan huis te fietsen. Terug naar de praktijk begon het te regenen.... En hoe!!! Eerst dacht ik: ik ga keihard fietsen. Na 2 minuten was ik doooorweeeekt! Van top tot teen.. Schoenen doordrenkt, sokken doordrenkt, bh, ondergoed . Gebeurde om 14.30 en moest tot 20.30 werken. Ik heb m'n werkshirt uitgegooid en een vest aangetrokken van collega (2 maten te groot) en omdat me sokken nat waren en schoenen doorweekt... Ook de schoenen van die collega(hij had andere schoenen staan) it betekende in de praktijk dat ik maat 46 schoenen aan had terwijl ik maat 36 heb Dat was wel een beetje een samenvatting van m'n vibe op werk vandaag! Nu... Weeeekeeeend!! Fijn weekend allemaal!
Ohhh hahaha. Je zal er vast mooi bijgelopen hebben. Haha. Ja was echt wel een flinke bui ineens. Net verkeerde timing dus. Wat voor werk doe je? Misschien heb je het al eens verteld hoor. @jajay wow wat een verrassing dan zeg! Snap dat je dan wel helemaal in shock bent. Denk je het geregeld te hebben en dan oeps! ik las toen ook dat lang niet iedereen die controle doet na zo’n ingreep. Maarja nu hadden jullie die kans niet eens. Echt naar. Hopelijk was het een verdwaalde en hoeft je man niet opnieuw geholpen te worden. Mijn man mag na deze baby ook echt een knoop dr in leggen.