Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasol

Parasol Actief lid

21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    @PotjeGoud oeh dat weet ik dus al niet eens meer haha. Maar zit foto's en filmpjes terug te kijken en zie vanaf 5 maanden iig ook foto's dat ie in zn ledikant op zijn eigen slaapkamer ligt. Maar ook toen heeft hij nog wel een hele tijd 's nachts in de co sleeper gelegen omdat hij zo vaak wakker werd, maar geen idee tot wanneer dat precies was, grappig he hoe snel je zoiets vergeet :p

2. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik wil eerder een echo! 2.5 week duurt dnog zolang :roflmao:
    Vorige x vond ik het ook zo lang duren maar ging de tijd juist hartstikke snel achteraf terug gekeken. Daar hou ik me aan vast! Maar liever vandaag dan morgen. :oops:.

Zoe sliep tot 4 maanden en een week bij ons, daarna in haar eigen bedje. Ben zooo blij dat ze zoo goed doorslaapt (nu 9 maanden bijna, en slaapt van half 8 tot half 8).ik hoop wel dat ze geen recessie krijgt want dit is wel makkelijk met een andere bebe straks :oops:

3. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Echt he! Het duurt zo lang tot de echo. Hier nog 9 dagen maar pfff, duurt echt te lang. Mja... het is niet anders.

Hier ook tot een maand of 4 naast ons geslapen en toen naar eigen kamertje. Ging helemaal prima. Wij hebben 2 goede slapers wat dat betreft, hopelijk de 3e straks ook!

Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  4. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Ik wou eerst niet dat mijn dochter bij me op de kamer sliep ( slechte ervaringen gehad met mijn broertje . Was een huilbaby)
    Maar toch overstag gegaan. 1e nacht dat ze thuis was bij ons op de kamer gelegen. Ze had de hele nacht liggen huilen totdat haar vader haar in der eigen kamer had gelegt. Ze was gelijk stil en sliep door.
    De volgende wil ik wel proberen naast mijn bed te laten slapen. Ben benieuwd hoe en wat. En nu moet het toch ivm ruimte gebrek. Hebben hier geen kamer over dus alles komt op onze kamer. Als we verhuisd zijn hebbem we genoeg ruimte

Ik ben ook al iets aangekomen. Heb niet het idee dat ik meer snoep dan normaal. Chips lust ik niet eens meer zo. Na een paar hapjes gaat de zak door naar vriendlief.

Mijn zusje gaat ook een co sleeper doen maar dan met een gewoon bedje. Daar haalt ze een kant af. Ze gaf me als tip niet die stoffen co sleepers te doen. Schijnt dat ze zich eraan op kunnen hangen door het opstaande randje voor en de zijkanten kunnen weggeduwd worden.

5. AnnaBeer

AnnaBeer Actief lid

9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik ben nieuw hier en voeg mij graag toe bij deze forum.

Na een afbreking bij 12+6 door een foute gen en een PGD traject ben ik na 5 pogingen eindelijk 6+2 weken zwanger van ons wondertje!!

Zoals jullie begrijpen kan ik mijn geluk niet op maar brengt het natuurlijk ook onzekerheid met zich mee. Dinsdag heb ik mijn eerste echo! Ik kan niet wachten om een kloppend hartje echo te zien.

Jacqueline

Raspberry90, Madeluc, Sara190 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Welkom! Gezellig!
    Dat is niet niks. Hopelijk is dinsdag alles goed!

7. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Heey.Welkom en gefeliciteerd.
    ik snap dat Henin spanning zit. Niet niets allemaal .

waarom zit je in het PGD traject ?

8. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Welkom en wat spannend allemaal zeg!

9. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Ik had vorige zwangerschap echt een verslaving aan snackwortels hahaha. Denk dat ze er nog net niet oranje uit is gekomen.
    At zeker wel een halve kilo per dag. Zo lekker!
    Heb ze nu ook alweer gekocht. Vind dat zo lekker weg eten. Ik probeer ook echt gezond te snacken. Heb al overgewicht. Was vorig jaar 12 kg afgevallen maar in de zomer alles laten gaan en die kilo’s zitten er alweer aan. Zo stom!
    maar wil daarom dus wel opletten.

10. Chillah

Chillah Actief lid

23 aug 2020
    184
    184
    43
    Vrouw
    Wat een leuk idee zeg! :)
    Ik wil een foto afdrukken bij de Kruidvat waarop ons zoontje de echo vasthoudt. Ik geef wel vaker een foto van ons zoontje in een leuk lijstje :) en dat dan voor onze beide ouders.. De rest geen idee. Gewoon vertellen denk ik zelf. ;)

Madeluc vindt dit leuk.
  11. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    @jajay en @AnnaBeer Welkom! Beide een (ander) bijzonder verhaal. Anna, wat is een PGD traject precies?

@Kikkertjekwak Ik kan ook niet wachten tot mijn echo. Komende vrijdag, maar voelt nog als een eeuwigheid.

Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen, omdat ik mij steeds meer zwanger voel. Mijn borsten zijn de afgelopen dagen flink gegroeid en ik voel mijn buik steeds meer opzetten.
    Maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat, dat ik mij eigenlijk nog niet zo wil voelen, dan is de teleurstelling straks alleen maar groter.

Alanyali, Kikkertjekwak en jajay vinden dit leuk.
  12. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde. Steeds meer misselijk, grotere borsten en grotere buik. Ik ben ook bang voor teleurstelling straks maar ja... aan de andere kant probeer ik er ook maar van te genieten.

13. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Nope hier koos symptoom loos! Maakt me onzekerrr! Maar weet dat 't absoluut niets zegt. Voor nu: geen bloedverlies en geen extreme buikpijn zie ik maar als goed nieuws!

Alanyali vindt dit leuk.
  14. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Welkom! Wat vreselijk oneerlijk wat jij hebt mee moeten maken. Dinsdag is bijna, op naar een goede echo!

15. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    bij mn zoontje zagen we het pas kloppen bij 6 weken en 5 dagen. Dus had ook wel verwacht nu niks te zien.

16. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    #1276 Line85, 29 aug 2020
    Laatst bewerkt: 29 aug 2020
    helaas toch nog steeds roze/bruin bloed. Weet ook dat het niks kan betekenen maar echt lekker op vakantie ben ik niet. Gelukkig zitten we wel in NL.

17. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    wow, wat een verhaal!!! deze wilde inderdaad graag bij jullie zijn.

jajay vindt dit leuk.
  18. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal

Ik kan het niet meer volgen hoor haha

Ben nog steeds misselijk en geen eetlust :confused::confused:

Is egt bijna hele dag door gwn...gelukkig niet overgeven... maar lekker is het niet bah bah

Line85 vindt dit leuk.
  19. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    @PotjeGoud ja die stof is vreselijk. Wij hebben een opbouw op twee verdiepingen laten doen, nieuwe badkamer erin, dakkapel van 8m erop en nu nog alles stuccen, schilderen en dan de vloer. Dan is het klaar, maar wel al maanden in het stof. Maar dan hebben we ook wat :thumup:

Ik heb vandaag een prima dag, vrijwel geen klachten. Echt vervelend voor de dames die veel last hebben.

@Rachje20 ik lig ook elke nacht wakker helaas. Ik ben al een lichte slaper en in de caravan lijkt t nu nog erger. Ik ga de magnesium ook wel proberen als ik weer thuis ben zoals jij zei @Pitahaya, heb ik toch nog veel van omdat ik het tegen spierpijn gebruik na crossfit. Wist niet dat je er ook beter van slaapt.

Bij mij zijn de kids meteen op hun eigen kamer gegaan, anders kan ik niet slapen. Dus dat gaan we nu ook weer doen.

@AnnaBeer welkom, hopelijk een mooie echo!

20. Madeluc

Madeluc Actief lid

14 aug 2020
    239
    189
    43
    Vrouw
    Welkom! En van harte. Hopen op een mooie eerste echo :)

Deel Deze Pagina