Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

Wauw inderdaad super bijzonder. Oh ik geloof ook direct dat je niet de enigste bent, ze zeggen dat het vaker zo snel gaat natuurlijk.

2. AnnaBeer

AnnaBeer Actief lid

9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Dames, net mijn eerste echo gehad!

Het hartje klopt, volgens het echo centrum was ik inderdaad 6+5 zoals ik ook al dacht ( met IVF is dat natuurlijk wat makkelijker te berekenen haha)

Alles zag er goed uit! Hartje klopte stevig, dooierzak werd al kleiner en de placenta groeide al! Ben helemaal blij!!

Vrijdag kunnen we weer genieten tijdens de echo van het UMC. Dan ben ik 7+1

Groetjes! Succes voor diegene die morgen mogen.

Anne201, Sara190, LunaM en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

Yeah geweldig nieuws wat ontzettend fijn.

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ooooh wat fijn @AnnaBeer!!! haha ja ideaal is dat. Bevruchting staat nog al vast. Ik had bij de jongste zelfs een filmpje gekregen met de daadwerkelijke bevruchting en eerste cel deling! Euuuuh onder microscoop hè het was geen 18 + filmpje.

@JippieJeejOle gefeliciteerd en welkom. Mooi dat het zo snel weer raak is. Heb je je miskraam wel een beetje kunnen verwerken?

AnnaBeer, Parasol en Alanyali vinden dit leuk.
  5. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Ja 1 dagje terug gezet..ze gebruiken op de freya site met berekeningen dag 4 en ik had dag 5 gebruikt..

6. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Welkom!!

Oh jeetje. Bij hoeveel echos had je gehad??

7. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Eerst even felicitatie naar iedereen met een kloppend hartje.

Hier bloedverlies . Sinds :( nu :(.
    Het was een klontje.... Kan dat nog zijn van gisterenavond ons "feestje" in bed? Nee he.

Sorry hoor wil niet over alle blije berichten heen walse. :$ maar voel me zo rot. Voelt niet goed

8. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    @JippieJeejOle welkom! En wat fijn zeg alweer zo snel zwanger!

@AnnaBeer yes! Super fijn! Leuk dat je vrijdag alweer kunt kijken.

@Kikkertjekwak oh jeetje wat schrikken. Het zou natuurlijk van gisteravond kunnen zijn en dat het nu loskomt. Even in de gaten houden of je meer bloed krijgt of dat het alweer langzaam bruin gaat worden. Maar niet fijn! Als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor. Wie weet kan je eerder voor een echo komen. Sterkte!

Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  9. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ja alleen 't was helder rood :(. Denk als 't van gisteravond was... Dan was 't al bruin. Het was wel bloed in slijm... Niet bloed bloed

10. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Althans een klontje van 0.5 bij 0.5 cm, kwam met afvegen maar in slijm..

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @Kikkertjekwak onzeker word je er van hè? Hoeft echt niks te betekenen. Er kan bijvoorbeeld een hematoompje hebben gezeten. Een kramp of buikpijn?

12. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Nee dat niet... Hematoom ben ik ook bang voor.. Had ik m'n vorige zwangerschap en toen zat die boven 't vruchtje... Was kans dat 't vruchtje meegespeeld werd... Ik wil niet weer die onzekerheid. M'n lichaam heeft 't toen wle opgelost zelf

13. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    @Kikkertjekwak wat ontzettend vervelend, hopelijk blijft het gewoon goed gaan, en is het gewoon een gesprongen vaatje of zelfs nu nog van de innesteling, het kan nu nog van alles betekenen en hoeft geen slecht nieuws te zijn. Sterkte en inderdaad anders gewoon bellen.

14. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Super gaaf! Wat fijn zeg. Toch een geruststelling he

@Kikkertjekwak . Dat is schrikken. Kan wel van je fun avond gister zijn geweest. Duimen dat het daarvan was. Wanneer heb jij je echo ookalweer?

Hier een ups en downs dag. Ene moment gaat het super, ander moment voel ik me bagger. En dat laatste is meer dan dat ik me goed voel :s
    Symptomen is prima , alhoewel ik van mijn zusje heb gehoord dat dat geen garantie geeft. Maar dit mag wel minder voor me. Moet gewoon mijn werk kunnen doen en niet nu al dingen een ander laten doen. Vind ik vreselijk .
    En dan nog maar te zwijgen over de vermoeidheid die om de hoek komt. Vanmorgen al vermoeid. Daarna ging het wel. Tussen de middag, oh wat een moeite had ik zeg. Zooo giga moe. En toen bij thuiskomst maar in bed gedoken en heel ff liggen dommelen tot het eten. En ik kon niet meer eten dan een bak sla, toetje en nu net een bak Brinta. IK WIL MIJN EETLUST TERUG!!

Sorry maar moest dit even kwijt

Parasol en Raspberry90 vinden dit leuk.
  15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    had ik ook vorige keer. Vriendin van me bloedde zo hevig maar vruchtje bleef echt zitten.
    Alles is zo goed doorbloedt! Kan echt nog wel van jullie feestje zijn en vermengd met allerlei soorten vloeistoffen?
    Maar bij twijfel gewoon bellen!

Parasol vindt dit leuk.
  16. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Ja dat dacht ik dus ook. Bloed met restje....

17. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ahh! Had de verloskundige gemaild en belde me terug. Ze maakt zich geen zorgen. Dan doe ik het ook niet :). (zeg ik.)

Parasol en Rachje20 vinden dit leuk.
  18. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Maar dat was het? Daarna geen bloed meer verloren? Wanneer heb jij ook alweer je echo? Als je twijfelt, gewoon even bellen hoor!

19. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Echo over 2 weken. Nu heb ik geen bloedverlies meer, alleen nog wat rode dipjes bij afvegen. Vorige zwangerschap tussen week 5 en 8 wel veel. Bah wat was dat naar! Ik bel zeker... Maar omdat ik niet weet hoe ver precies ik zwanger ben, en ik eerder gok minder ver dan verder probeer ik het uit te stellen, bewust... Maarja als't weer is.. Hang ik aan die telefoon!

20. Raspberry90

Raspberry90 Actief lid

9 mei 2020
    245
    205
    43
    Vrouw
    Sterkte @Kikkertjekwak toch vervelend. Hopelijk veranderd het in bruin... dan weet je dat het van gister was.

@AnnaBeer super tof! Kan je iig lekker slapen wetende dat het goed groeit.
    @JippieJeejOle welkom :)!! We duimen met je mee dat mini mensje blijft zitten!

Succes morgen @Nova87 en @Elke1708 en @Anne201 spannend! Hoe laat moeten jullie?

Rachje20 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina