Uitgerekend 16 t/m 30 april 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nova87, 11 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasol

Parasol Actief lid

21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Jeeh wat fijn al die goede echo's! Gefeliciteerd dames!

En ook welkom aan @JippieJeejOle! Heftig van je miskraam maar wel fijn dat je weer zo snel zwanger bent. Leuk dat je meekletst!

Hier erg beroerd en druk met werken en zoontje, dus reageren komt er iets minder van :$

Sara190 vindt dit leuk.
  2. Raspberry90

Raspberry90 Actief lid

9 mei 2020
    245
    205
    43
    Vrouw
    Super meiden van de mooie echo's!

3. AnnaBeer

AnnaBeer Actief lid

9 jun 2018
    256
    276
    63
    Vrouw
    Ik kreeg de echo uitwendig! Mocht nog inwendig maar het beeld was goed en duidelijk.

4. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw

Gefeliciteerd

5. Nymeria

Nymeria Bekend lid

5 okt 2017
    670
    656
    93
    Vrouw
    Heb zelf ook de echo’s uitwendig gehad altijd.
    Maar vind inwendig wel veel mooier beeld met dit kleine termijn.

6. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha behalve bij mij dan! Heb ik dat :roflmao:

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    Mijn echo was inwendig.

8. Pitahaya

Pitahaya Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.275
    726
    113
    Vrouw
    Zucht... maak mij hier toch wel druk.
    Misselijkheid loopt bij mij niet op. Met 6 weken was het heel heftig en daarna ook wel af en toe maar het word niet erger. Lijkt soms zelfs minder? Dat is geen goed teken hè?
    Voel mij verder wel heel zwanger en gevoelige borsten enzo. Maar dit is toch niet hoe het hoort te zijn? Ben zo bang.

9. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Nee hoor dat mag gewoon! Heb ik me vorige zwangerschap ook zoon zorgen om gemaakt. Nergens voor nodig geweest, hoeft niets te betekenen. Klachten vielen toen soms 1 week weg, en dan voelde ik me weer 2 dgn ellendig. Nu voel ik 0,0.niets. Maak ik me ook zorgen om, al weet ik dat het niets zegt.

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ik ben ook niet alle dagen even misselijk.... heb het ook maar bij 1 vd 3 ook gehad die misselijkheid.
    Is het al oktober?

Kruimeltje 1 vindt dit leuk.
  11. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Super gaaf!! Gefeliciteerd
    super gaaf! Jij ook gefeliciteerd,

mooie echo’s

hier vandaag een iets betere dag. Wel voor gekozen niet te sporten vandaag. Zolang ik rustig aan doe gaat het ok

12. Kruimeltje 1

Kruimeltje 1 Bekend lid

18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het bij jou @Anne201 ?
    Volgens mij heeft ze de laatste dagen niets gepost.

@Kikkertjekwak : hoe gaat het nu met jou? Nog wat rood /bruin bij afvegen?

13. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Oh meiden, vandaag dus een goede echo gehad. Ik had ook een erg lage bloeddruk! 90/55 pff...verklaart wel écht mijn duizeligheid en vermoeidheid. De verloskundige zei dat er niks aan te doen is behalve bouillon af en toe en soms een zout dropje. Het is voor de baby zeker niet verkeerd maar voor mij is t lastig ... kon vanmiddag ook weer niks door de duizeligheid:(

14. Alanyali

Alanyali Actief lid

11 apr 2019
    276
    246
    43
    Vrouw
    @Pitahaya wat vervelend dat het je zo onzeker maakt, helaas heb ik precies hetzelfde. Bij mijn vorige 2 goede zwangerschappen al met 6 weken dat ik niets binnen hield en nu ook echt nergens last van, behalve wat moe en volle borsten. Kwaaltjes hoeven helemaal niets te betekenen maar onzekerheid is nooit fijn.

@Elke1708 wat fijn dat je een goede echo gehad hebt, en dat is inderdaad laag. Hopelijk zal die wat stijgen,

15. Elke1708

Elke1708 Actief lid

26 mrt 2018
    413
    415
    63
    Vrouw
    Het gaat zéér waarschijnlijk niet stijgen, was de vorige zwangerschap ook niet en ik heb altijd wel een lagere bloeddruk dus helaas :(

16. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Fijn al die goeie echo's vandaag :)!

17. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Wat fijn, allemaal goed nieuws @michele25 , @Sara190 , @AnnaBeer, @Nova87 en @Elke1708 Gefeliciteerd!!

@JippieJeejOle Welkom. Heftig, maar fijn dat je zo snel weer zwanger bent. Hopelijk gaat het deze keer goed.

Ik begrijp de spanning van de andere meiden goed. Ik ben ontzettend zenuwachtig. De afgelopen dagen kreeg ik er wat meer vertrouwen in, maar vandaag ben ik weer heel erg bang. Mijn symptomen veranderen niet echt, worden niet erger. Vrijdag weet ik meer.

En misschien erg pessimistisch, maar met al dat goede nieuws (wat jullie echt van harte is gegund!) speelt een donkere gedachte in mijn hoofd dat statistisch gezien is de kans groot dat het er na zoveel goed nieuws ook een keer slecht nieuws komt... zal dat weer bij mij zijn?

michele25 vindt dit leuk.
  18. JippieJeejOle

28 jun 2020
    96
    108
    33
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor het welkom heten! De miskraam was inderdaad niet niks, maar het mag een wonder heten dat ik zo snel weer zwanger ben geraakt. Met exman een geschiedenis in het ziekenhuis zonder resultaat en nu met huidige vriend dus een top combi ;) zoals de verloskundige het aan de telefoon al noemde hihi.

Wat fijn al die goede echo's te lezen. Hier echt aan het aftellen tot de echo! Helemaal na een heftig dagje als vandaag (ik (met auto) aanrijding gehad met fietserGeen gewonden gelukkig alleen scheef voorwiel van de fiets). Dus schrik zit er even goed in. Vlak daarna wel heel veel buikpijn van de schrik denk ik. En nu ik in bed lig weer kotsmisselijk zoals afgelopen avonden. Waarom noemen ze het ochtendmisselijkheid zeg?? haha Zo proberen te slapen. Morgen weer een nieuwe dag!

19. Parasol

Parasol Actief lid

21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Ahh jij bent ook al zo'n statistische denker (in dit geval dan). Het schoot ook al door mijn hoofd, stom he. Hebben we niks aan, die gedachtes!

Ik ben ook onzeker maar koppel dat wel los van kwaaltjes want ik weet dat dat he-le-maal niks zegt. Er zijn vrouwen die nog tijdens een miskraam zoveel hcg in zich hebben en mega misselijk zijn, als ook vrouwen die de ene goede zwangerschap de eerste hele 3 maanden overgeven en een volgende zwangerschap nergens last van hebben. Het kan echt allemaal.

En @Pitahaya wat de anderen ook al zeiden: misselijkheid hoort dus niet toe te nemen dus no worries! Het kán toenemen, dat is weer iets heel anders :) de onzekerheid gaat daar vast niet helemaal mee weg want die is er of die is er niet.. maar let maar niet teveel op je kwaaltjes want die zeggen niks, probeer maar een beetje te genieten op een dag dat je je goed voelt :)

Chayammy vindt dit leuk.
  20. Parasol

Parasol Actief lid

21 aug 2020
    272
    246
    43
    Vrouw
    Pohhhhh dat is schrikken! Snap dat je daar even van moet bekomen ja. Gelukkig geen gewonden.

En goede vraag ja, ik noem t maar gewoon 24/7-misselijkheid :roflmao:

Deel Deze Pagina