Uitgerekend 16 t/m 30 april 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Thea23, 13 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDuvessa

xDuvessa Actief lid

13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    Even een vraag, overal staat er dat je je wat beter gaat voelen.. maar jemig. Ik ben zo verschrikkelijk moe.. ik probeer alles te doen maar zodra ik zit, val ik gewoon letterlijk in slaap. Wil niet zeuren want het hoort er nu een maal bij. Maar herkennen jullie dit? M’n vermoeidheid is juist weer zo hevig als in het begin (toen ik eigenlijk net zwanger was) misschien wel erger.

2. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Wat vervelend voor je. Zijn je bloedwaarden en bloeddruk wel normaal? Ik heb af en toe nog wel echt een moeheid ‘aanval’. Vaak eind van de middag. Maar ik ben in het grootste deel van de tijd wel energieker dan aan het begin.

3. xDuvessa

xDuvessa Actief lid

13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    Bloeddruk is laag maar daar ben ik bekend mee. Laatste keer dat ze me prikte was alles goed! Ga het wel aankaarten volgende week vrijdag denk ik dan moet ik weer naar de gyn. Misschien nog eens extra bloedprikken ofzo.
    Maar goed kan ook zijn dat ik (weer o_O) ziek wordt. Zoonlief is ziek vanaf maandag dus dat zou zomaar kunnen. Voel me verder wel oké op die vermoeidheid na dan.

4. Bam1981

Bam1981 Actief lid

26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Herkenbaar. Ik dacht vorige week dat het beter ging, maar tis al weer paar dagen verschrikkelijk.
    Mijn ijzerwaarde zat op de ondergrens dus moet floradix bijnemen van de vk. Hopelijk gaat dat snel helpen!

5. Bam1981

Bam1981 Actief lid

26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Padmee vindt dit leuk.
  6. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    Vermoeidheid is bij mij ook niet weggegaan, hetzelfde geldt voor de misselijkheid helaas en dat vind ik toch elke dag lastiger om te onderdrukken.

Mijn bloedwaarden zijn normaal of erg netjes zelfs. Hb waarde schijnt perfect te zijn en idem met mijn ijzer, glucosegehalte en de rest waar ik op verzoek van de verloskundige op getest ben.
    Bloeddruk is wel altijd een beetje aan de lage kant, dus ben sneller duizelig maar liever te laag dan te hoog zeggen ze telkens. :rolleyes:

Mijn moeder had een zware zwangerschap met mij, dus ergens verwachtte ik al het ongemak al, alleen hoopte ik dat ik ook hierin mijn vaders genen zou hebben. :cry:

7. FrederikeS

FrederikeS Actief lid

23 nov 2021
    363
    273
    63
    Vrouw
    Vermoeidheid is hier ook herkenbaar. Avonds helemaal kapot, als ik er echt aan toe zou geven zou ik om 20.00 uur al kunnen slapen. Misselijkheid ook nog steeds (inclusief braken), maar gelukkig niet elke dag meer :). Ook helaas al last van bekken, waardoor ik nu bij fysio onder behandeling ben. Alles voor een goed doel :roflmao:

Padmee en KinderwensiA vinden dit leuk.
  8. xDuvessa

xDuvessa Actief lid

13 okt 2020
    459
    327
    63
    Vrouw
    S’avonds lig ik vaak al om 21:15 in bed.
    En m’n bekken ben blij dat ik morgen weer mag. Kan echt alleen maar kleine stukjes lopen :eek: en dat terwijl ik bij m’n zoon alleen laatste weken last had. Maar inderdaad alles voor het goede doel! :p Heb vanochtend de kleine een keer of 5 gevoeld! ❤️

Stanita13 en FrederikeS vinden dit leuk.
  9. Dora82

Dora82 Lid

19 sep 2022
    57
    70
    18
    Vrouw
    Ben hier ook weer vermoeider. HB 7.1 is ook niet echt hoog! Probeer weer wat gezonder te eten, dat lukte niet altijd ivm misselijkheid. Dat wisselt nu, vandaag wel wat, maar wordt wel steeds wat minder.

ah wat naar duvessa, alleen kleine stukjes kunnen lopen! De kleine al voelen lijkt me zo speciaal. Ik denk t hier soms maar zijn dan steeds mijn darmen .. kan niet wachten tot ik het voel!

10. LuLu88

LuLu88 Actief lid

1 aug 2022
    201
    288
    63
    Vrouw
    Vandaag zoveel last van banden/groei pijn. Buik is afgelopen week ook echt gegroeid.

Is dit bij meer van jullie het geval?

11. mamabeer4

mamabeer4 Actief lid

13 jul 2011
    390
    360
    63
    NULL
    NULL
    Mijn eerste creatie heb eigenlijk nog nooit kleding genaaid.

broekje 2 is ook bijna klaar

Bijgevoegde bestanden:

xDuvessa, Polke28, Michje en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. mamabeer4

mamabeer4 Actief lid

13 jul 2011
    390
    360
    63
    NULL
    NULL
    Ja bij mij ook maar heb het wel al vaak van het weekend ook zo last nu ook hele rug doet ervan zeer

13. mamabeer4

mamabeer4 Actief lid

13 jul 2011
    390
    360
    63
    NULL
    NULL
  14. LuLu88

LuLu88 Actief lid

1 aug 2022
    201
    288
    63
    Vrouw
    Leuk dat er nog meer creatieve hier zijn. Kan zelf niet naaien maar ik ben dus helemaal van het haken. Om mezelf nu meer rust te geven elke keer ben ik begonnen met dekentje te haken. Als verder van zal ik foto delen

xDuvessa vindt dit leuk.
  15. mamabeer4

mamabeer4 Actief lid

13 jul 2011
    390
    360
    63
    NULL
    NULL
    Leuk zeg ik doe ook haken.
    Ik wil ook baby dekentjes gaan haken. Heb al lekkere wol gevonden.

16. Bam1981

Bam1981 Actief lid

26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Ik heb ook echt bandenpijn en pijn aan mn stuitje. Heb er speciaal kussen voor.

Ook ik begin echt te groeien. Heb al een buik van mezelf , maar ik merk het echt.

17. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    Ooh wat leuk, ik ben ook een haakster! Ben bewust nog niet begonnen totdat het geslacht bekend is, maar mijn handen jeuken gewoon om het e.e.a. te maken. Ik heb dan ook genoeg wol voor dekentjes, knuffeltjes en kleertjes. Ik zou graag foto's van jullie werk willen zien afgemaakt of niet. :o:

Naaien wil ik ook oppakken, maar ik twijfel nog steeds enorm voor het type naaimachine dat ik ga halen. Ik wil immers ook kunnen borduren erop, om teksten te schrijven en afbeeldingen op kleding te plaatsen, maar die zijn zo ontzettend duur. Mijn man ziet het als investering en vindt het de prijs wel waard, maar ik zie door de bomen het bos niet meer en ik hou niet van dure aankopen te snel maken.

18. FrederikeS

FrederikeS Actief lid

23 nov 2021
    363
    273
    63
    Vrouw
    mamabeer4 vindt dit leuk.
  19. mamabeer4

mamabeer4 Actief lid

13 jul 2011
    390
    360
    63
    NULL
    NULL
    292EB643-2FC6-40D4-87DF-4DDC9A203C7C.jpeg
    Deze heb ik voor het dochtertje van een vriendin gemaakt

xDuvessa, Polke28, FrederikeS en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. LuLu88

LuLu88 Actief lid

1 aug 2022
    201
    288
    63
    Vrouw
    Ik ben nu bezig met zo een deken in grijs/wit met sterren en zoek nog een leuk figuurtje om het hier mee te combineren. Ik denk zelf een maan

KinderwensiA en mamabeer4 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina