Er moet niks, dat als eerste! Als jouw kennis denkt dat het verplicht is, dan heeft ze zich idd wat laten aanpraten. Ik vind het zelf wel een fijn idee, vooral met het oog op eventueel buikslapen. Wij gaan daarom voor een gewone matras met aerosleep topper. Die topper kan er ook gewoon weer af als het kindje wat groter is (en is makkelijk te wassen, in tegenstelling tot een volledig matras).
Oke, ik had even geen meldingen ontvangen. Wat leuk dat er steeds meer geslachten bekend worden. Wij moeten nog even geduld hebben tot 8 november. Is er eigenlijk iemand die het niet wil weten? @Michje wat leuk gedaan die bekendmaking.
Ik had net een pretecho, en gewoon 2D geboekt, maar ze is toch even 3D gaan kijken. Zo bijzonder! Alles zag er heel goed uit, het was nog moeilijk te zien op echo dat hij een jongetje is want de navelstreng zat in de weg. Maar de nipt is voor 99% zeker en van ver zag ze inderdaad wel een piemeltje, haha.
Ik ben begonnen met het leegruimen van de aanstaande babykamer. Wat nu meer als rommelkamer werd gebruikt En al wat ideeën opgedaan (via Pinterest). Mijn man heeft gezegd in de kerstvakantie in ieder geval alvast te willen beginnen met verven (want dan heeft hij tijd). Zo leuk om hier mee bezig te zijn! Afgelopen dagen de kleine ook gevoeld. Hallo roze wolk. Hier ben ik eindelijk Hopelijk blijft die nu. Want met die stemmingswisselingen weet je het maar nooit Kan me niet herinneren dat ik daar bij m’n zoon zo last van had. Maar misschien ben ik dat gewoon vergeten.
Ooh leuk om stilaan na te denken over de babykamer! Zeker nu jullie ook al weten dat het een kleine meid wordt kan je al wat gerichter nadenken over kleurtjes enzo.
Nog niet heel concreet, maar ik kijk ook wel voor ideetjes op pinterest en ik zag al een hele leuke mat voor op de babykamer op volero.nl. Qua kleurtjes vind ik zelf groenig/olijf/muntgroen wel erg mooi. Maar nog niet echt besloten dat dat het echt zal worden. En mochten we een leuke muursticker tegenkomen, is dat ook wel een mogelijkheid.
Wat een leuke en positieve berichten allemaal meiden . Hier stiekem ook al bezig met babykamer ideeën. Volgende week weten wij ook het geslacht en daarna toch maar beginnen met babyuitzet. We hebben nog helemaal niks. Wanneer zijn jullie begonnen met aanschaffen?
We kochten vorige week onze kinderwagen, maar enkel omdat net degene die we graag wouden in outlet stond en bang waren dat die snel weg zou zijn. Anders hadden we daar nog wel mee gewacht. En verder heb ik me vandaag wel eens schaamteloos laten gaan bij Hema en zeeman . Een pyjamatje, hydrofiele washandjes, rompertjes... Verder nog niks van echt uitzet gekocht. Oh en ik kocht ook een haaknaald en een bol garen om eens te oefenen en of ik het leuk vind haha.
Ooh zo leuk! Ben heel benieuwd of je het haken leuk vindt, haha. We wachten resultaat rustig af, haha
Wij zijn bezig met nieuwbouw, dus als die opgeleverd is (week 51) dan gaan we meteen ook bezig met de babykamer. Qua uitzet koop ik nog niks, omdat we nu vanwege dubbele lasten echt heel zuinig moeten doen. Wij hebben natuurlijk ook nog wel veel. Moeten wel een andere kinderwagen en maxi cosi.
Aah leuk zeg. En dat is helemaal niet schaamteloos hoor. Ik heb 2 tassen vol. Eentje met kleding en een andere met knuffeltjes. Ik ben al begonnen met babykleding kopen, voordat ik überhaupt zwanger was, maar we het al wel van plan waren. Sommige kleren waren gewoon te schattig om te laten staan en mijn man en ik vonden het gewoon erg leuk om de baby-afdeling af te gaan soms.. Welke kinderwagen hebben jullie uiteindelijk gekozen? En leuk dat je het haken even een kans zal geven. Ik ben erg benieuwd of je het wat zult vinden en wat voor moois je zal creëren. Haken is erg leuk en heeeeel verslavend, maar in het begin heb je wel even wat doorzettingsvermogen nodig.
Leuk! Wij hebben afgelopen weekend ook al de kinderwagen plus toebehoren etc. gekocht, waren leuke set prijzen dus toch maar de stap genomen… En ook al een deel kleertjes en kleinigheidjes, zo leuk allemaal hihi
Begrijp ik helemaal, een verhuizing brengt nou eenmaal kosten met zich mee. Voordeel is dat jullie al veel hebben . Op dit moment hebben wij ook bouwvakkers aan het werk, zijn ons huis aan het verbouwen. Ik vind het vooral zelf heel moeilijk om dingen al aan te schaffen. Maar realiseer mij ook dat wij alles nog moeten en we echt wel moeten gaan beginnen . Veel zin in om volgende week te horen wat het geslacht is en daarna samen te gaan shoppen. Kunnen we er samen aan wennen in het weekend, haha
Wij hebben de easywalker MINI kinderwagen. Nog van m’n zoontje. Die kan nog wel een ronde mee gelukkig