Heel leuk! Ik heb nog steeds wat moeite met de meisjes kleren . Het is zo extreem zoet of tuttig. Waarschijnlijk komt dat gewoon van 6 jaar in jongens kleding zitten, dat ik gewoon even moet wennen. Of kent iemand een website waar ze wat minder zoet zijn?
Ik denk dat het gewoon je smaak is ik hou namelijk echt van dat zoete en tuttige en ik zit al 15 jaar in de jongens @xDuvessa veel plezier vandaag met je echo en wat is jouw voorgevoel??
Ik heb voor de meiden zoet en tuttig, maar ook wel stoer. Die van mij dragen veel BNosy. Als baby had de jongste setjes van noppies, koko noko en beebielove of dirkje. Daar viel het zoete reuze mee. Oh ja B.E.S.S vind ik ook leuk.
Oh lijkt mij juist heerlijk die kleertjes voor meisjes was niet goed geweest voor de portemonnee als we een dochter zouden krijgen
Ja! Ik zie dat ze bij de Wehkamp bijna al die merken verkopen. Zitten veel leuke kleertjes bij. Blij dat ik eindelijk een plek heb om los te gaan
Kleertjes.com heeft ook veel van die merken. En ik bestel ook regelmatig bij schattige babykleertjes. Voorheen ook bij Jayno, maar gezien de verhalen van de laatste tijd durf ik dat niet goed meer.
Haha, ik was ook blij geworden van meidenkleertjes, maar idd niet goed voor de portemonnee. Al moet ik zeggen dat ik nu ook al wel wat leuke kleertjes onderweg heb. Paar dingetjes zijn al binnen en ik word er zo blij van!
Even gekeken en bij kleertjes.com hebben ze ook flinke korting erbij zitten. Vanavond maar even wat bestellen
Ah ik hou van korting. Mijn bestelling van z8 is binnen. Morgen komt er nog iets van schattige babykleertjes.
Nou… de kleine houd het spannend. Ook deze echoscopiste vermoed een meid want ze zag er niks tussen liggen. Maar deze kleine ligt nog steeds in een soort kleermakerszit met der enkels precies voor het geslacht lijkt nu al op m’n vent volgende week nieuwe kans… wordt nou al zo vaak uitgesproken dat ze vermoeden dat het een meid is maar we willen gewoon de bevestiging hebben de kleine zwaaide nog. Was super om te zien.
♡ Uitgerekend 16 - 30 april 2023 ♡ 14 april Padmee - 35 jaar - 2e kindje 15 april AmberVhnts - 28 jaar - 1e kindje Mamabeer4 - 38jaar - 4e/5e kindje 16 april Dora82 - 39 jaar - 4e kindje 17 april 18 april Carmencdr - 35 jaar- 2e kindje Lulu88 - 34 jaar - 1e kindje Ananas13 - 31 jaar - 2e kindje 19 april Bam1981 - 40 jaar- 1e kindje 20 april 21 april Vrolijkevlinder - 29 jaar - 1e kindje 22 april KinderwensiA - 31 jaar - 1e kindje 23 april Michje - 31 jaar - 1e kindje SofieElise - 26 jaar - 2e kindje 24 april FrederikeS - 31 jaar - 1e kindje xDuvessa - 32 jaar - 2e kindje 25 april Thea - 36 jaar - 6e kindje (10 sterretjes) Polke28 - 27 jaar - 1e kindje 26 april Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje Marsha95 - 27 jaar - 1e kindje (4 sterretjes) Stanita13 - 28 jaar - 1e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 april Anni82 - 40 jaar - 1e en 2e kindje (1 sterretje) 28 april 29 april 30 april MIL25 - 32 jaar - 1e kindje Afspraken: November 11 november - FrederikeS - geslachtsbepaling 16 november - mamabeer - echo + gesprek 17 november - xDuvessa - geslachtsbepaling (herkansing) 21 november - Michje - controle 22 november - Dora 82 - 20 weken echo 22 november - Padmee - 20 weken echo 25 november - mamabeer - 20 weken echo 28 november - LuLu88 - 20 weken echo + geslachtsbepaling December 1 december - Elsa86 - 20 weken echo 1 december - Bam1981- 20 weken echo 1 december - KinderwensiA - 20 weken echo 2 december - Marsha95 - 20 weken echo 2 december - xDuvessa - 20 weken echo 3 december - Michje - 20 weken echo 6 december - Polke28 - 20 weken echo 6 december - KinderwensiA - controle 7 december - SofieElise1995 - 20 weken echo 7 december - mamabeer - echo + gesprek 9 december - annie82 - 20 weken echo 14 december - Stanita13 - 20 weken echo 15 december - SofieElise1995 - controle 20 december - xDuvessa - controle 21 december - mamabeer - echo + gesprek 23 december - mamabeer - gesprek ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Doortje25 ☆ van DaJeLe ☆ van Delacour ------------------------------------------ jongens (8) | meisje (5) | verrassing (0)
Wat een eigenwijze tante! Het zal vast wel een meid zijn, als meerdere echoscopisten dat denken, maar ik zou het toch ook graag zeker willen weten alvorens ik zou durven shoppen! Wel leuk dat je op deze manier extra vaak naar je kindje kunt kijken!
Haha wat een klein eigenwijsje. Snap dat je wel een bevestiging wilt ja. En nog een keer spieken is altijd leuk!
Hahaha wat een eigenwijs dondersteentje mooi verha voor later. Heb je geen echo van 12/13 weken mischien kan ik de nub zien.
ze lag er niet heel goed voor heb weinig verstand van nub zal de 13 weken echo even bij voegen. Ze lag toen ook zo raar met haar benen ze hebben vandaag wel gekeken of ze überhaupt wel de ruimte had om te kunnen strekken ofzo en dat kon ze dus zal wel voorkeurshouding zijn.